1. leht 1-st
laiad/kõrged kummid ladale?
Postitatud: 15 Okt 2007 10:40
Postitas Marek16
Ehk siis kui laiu ja kõrgeid kumme annab ladale panna...?
Nimelt ma proovisin opeli 14tollist 185/65 velgi alla ja need jäid suureks hakkasid tiibade külgedele vastu käima..? ehk siis oskab keegi vastata, ma vaatan ,et mõned on pannud siin 17 tolliseid alla ja probleeme pole olnud et mis värk on? laiad kummis üldse ladale alla lähevad?(tegu siis 2106-ga)
Postitatud: 15 Okt 2007 14:36
Postitas mutionu
mul on all 185/60 R14 ja probleeme pole olnud, et kuskile vastu käiks
Postitatud: 15 Okt 2007 15:45
Postitas n2utsu
Ma panin enda 03-le taha 215/15 R15 ja vastu ei käinud kuskile.
Postitatud: 15 Okt 2007 15:59
Postitas Marek16
Algselt postitas: n2utsu
Ma panin enda 03-le taha 215/15 R15 ja vastu ei käinud kuskile.
Mul oli 195 laiad ja 65 paksud ja alla ei läinud nii laiusest kui ka paksusest tõesti on (15 paksus olemas)`?
Postitatud: 15 Okt 2007 16:10
Postitas grimes
Mu sixil siis 215/40/17 ja ei käi kuhugile vastu. Kui välja arvata üks vale arvestus mis kaasnes tagumiste flantsidega. MIda olex suts laiemaid vaja. Käib koopa siseserva. Üles alla liigutades ei ole midagi. Ja esi rattad kh ok..
Vaadates ühel lehel. Panin kummi mõõdud jne kirja.. siis tundub ,et ei valetagi spido õieti. kuni +2km Olenevalt kiirusest. Eestis sõites kuni +2 km siis.
Järelikult on orig rehvi ja veljega suht sama diameeter.
Seal mängib järelikult sinul rolli ET
http://www.streetrace.autonet.ee/tirestest/
Seal testisin enda oma siis. Pane enda kummi mõõtmed jne kirja. Ja orig rehvi jne. Siis saad teada palju valetab. Siis saad ise arvestada. Kas on liiga kõrge vms.
Näiteks kui summercampil käisime. Siis moosikul oli spidol 100km ees. Enamustel teistel 110km. Vb eksin. Aga vist oli nii. Moosikul kui ma ei eksi oli 14" velg all. Ja kummi kõrgust ei mäleta.
edit Priidic: moosil 185/60 14"?
[Muudetud: 10-15-2007 Priidic]
Postitatud: 15 Okt 2007 18:06
Postitas Marek16
Algselt postitas: grimes
Mu sixil siis 215/40/17 ja ei käi kuhugile vastu. Kui välja arvata üks vale arvestus mis kaasnes tagumiste flantsidega. MIda olex suts laiemaid vaja. Käib koopa siseserva. Üles alla liigutades ei ole midagi. Ja esi rattad kh ok..
Vaadates ühel lehel. Panin kummi mõõdud jne kirja.. siis tundub ,et ei valetagi spido õieti. kuni +2km Olenevalt kiirusest. Eestis sõites kuni +2 km siis.
Järelikult on orig rehvi ja veljega suht sama diameeter.
Seal mängib järelikult sinul rolli ET
http://www.streetrace.autonet.ee/tirestest/
Seal testisin enda oma siis. Pane enda kummi mõõtmed jne kirja. Ja orig rehvi jne. Siis saad teada palju valetab. Siis saad ise arvestada. Kas on liiga kõrge vms.
Näiteks kui summercampil käisime. Siis moosikul oli spidol 100km ees. Enamustel teistel 110km. Vb eksin. Aga vist oli nii. Moosikul kui ma ei eksi oli 14" velg all. Ja kummi kõrgust ei mäleta.
edit Priidic: moosil 185/60 14"?
[Muudetud: 10-15-2007 Priidic]
njah. aha igatahes mul kummikõrgus 65 alla ei läinud.
Postitatud: 15 Okt 2007 18:08
Postitas hautz
Algselt postitas: Marek16
Algselt postitas: grimes
Mu sixil siis 215/40/17 ja ei käi kuhugile vastu. Kui välja arvata üks vale arvestus mis kaasnes tagumiste flantsidega. MIda olex suts laiemaid vaja. Käib koopa siseserva. Üles alla liigutades ei ole midagi. Ja esi rattad kh ok..
Vaadates ühel lehel. Panin kummi mõõdud jne kirja.. siis tundub ,et ei valetagi spido õieti. kuni +2km Olenevalt kiirusest. Eestis sõites kuni +2 km siis.
Järelikult on orig rehvi ja veljega suht sama diameeter.
Seal mängib järelikult sinul rolli ET
http://www.streetrace.autonet.ee/tirestest/
Seal testisin enda oma siis. Pane enda kummi mõõtmed jne kirja. Ja orig rehvi jne. Siis saad teada palju valetab. Siis saad ise arvestada. Kas on liiga kõrge vms.
Näiteks kui summercampil käisime. Siis moosikul oli spidol 100km ees. Enamustel teistel 110km. Vb eksin. Aga vist oli nii. Moosikul kui ma ei eksi oli 14" velg all. Ja kummi kõrgust ei mäleta.
edit Priidic: moosil 185/60 14"?
[Muudetud: 10-15-2007 Priidic]
njah. aha igatahes mul kummikõrgus 65 alla ei läinud.
.... siis on vedrud ära väsinud.
Postitatud: 15 Okt 2007 19:42
Postitas Marek16
Algselt postitas: hautz
Algselt postitas: Marek16
Algselt postitas: grimes
Mu sixil siis 215/40/17 ja ei käi kuhugile vastu. Kui välja arvata üks vale arvestus mis kaasnes tagumiste flantsidega. MIda olex suts laiemaid vaja. Käib koopa siseserva. Üles alla liigutades ei ole midagi. Ja esi rattad kh ok..
Vaadates ühel lehel. Panin kummi mõõdud jne kirja.. siis tundub ,et ei valetagi spido õieti. kuni +2km Olenevalt kiirusest. Eestis sõites kuni +2 km siis.
Järelikult on orig rehvi ja veljega suht sama diameeter.
Seal mängib järelikult sinul rolli ET
http://www.streetrace.autonet.ee/tirestest/
Seal testisin enda oma siis. Pane enda kummi mõõtmed jne kirja. Ja orig rehvi jne. Siis saad teada palju valetab. Siis saad ise arvestada. Kas on liiga kõrge vms.
Näiteks kui summercampil käisime. Siis moosikul oli spidol 100km ees. Enamustel teistel 110km. Vb eksin. Aga vist oli nii. Moosikul kui ma ei eksi oli 14" velg all. Ja kummi kõrgust ei mäleta.
edit Priidic: moosil 185/60 14"?
[Muudetud: 10-15-2007 Priidic]
njah. aha igatahes mul kummikõrgus 65 alla ei läinud.
.... siis on vedrud ära väsinud.
kui tiibade külgedele vastu läheb siis see ei saa olla vedrude viga ju.
Postitatud: 15 Okt 2007 20:14
Postitas reiner
Ma tõsiselt loodan, et kui te "kummidest" räägite, siis te mõtlete REHVE.
Algselt postitas: Marek16
Nimelt ma proovisin opeli 14tollist 185/65 velgi alla
Mis ajast veldedel sellised mõõdud on?
Okei, saan aru, et räägid velgedest millel 185/65 mõõdus REHVID peal. Õige offset'iga velgede puhul mahuvad sellise mõõduga REHVID ilusti sigullile alla.
Minu sigullil on Fiat'i 14" veljed 175/65 REHVIDEGA ning probleeme pole.
Postitatud: 15 Okt 2007 20:38
Postitas Marek16
Algselt postitas: reiner
Ma tõsiselt loodan, et kui te "kummidest" räägite, siis te mõtlete REHVE.
Algselt postitas: Marek16
Nimelt ma proovisin opeli 14tollist 185/65 velgi alla
Mis ajast veldedel sellised mõõdud on?
Okei, saan aru, et räägid velgedest millel 185/65 mõõdus REHVID peal. Õige offset'iga velgede puhul mahuvad sellise mõõduga REHVID ilusti sigullile alla.
Minu sigullil on Fiat'i 14" veljed 175/65 REHVIDEGA ning probleeme pole.
Tuli välja ,et mul on känd valesti keevutatud kerekülge... sellepärast ka ei mahtunud.
Postitatud: 26 Okt 2007 17:48
Postitas Peep063
ma panin omale 15'' veljed ET 40 ja rehv 205/50, taga pole probleemi aga ees rattad välja pöörates käib vastu.
Postitatud: 26 Okt 2007 22:12
Postitas motamees
Algselt postitas: reiner
Ma tõsiselt loodan, et kui te "kummidest" räägite, siis te mõtlete REHVE.
Rehv, ahv, lohv, ....
Autojuhid räägivad ikke asjast ehk kummidest ja vintidest.
Mine küsi autopoest esisilla külgväänete torsioonvedru vahevarrast.

vaatab poemüüja sulle otsa. Küsi "konte". poemüüja toob sulle kohe vajalikud asjad:wow
[Muudetud: 26-10-2007 motamees]
Postitatud: 27 Okt 2007 21:07
Postitas dasf
minu liikuril 215 40 17 ja ei käi vastu
Postitatud: 28 Okt 2007 10:55
Postitas moosmoosik
no ma vahetasin taga vedrud välja ning võiksin sinna nüüd isegi C rehvid panna

vahetadki välja vedrud siis saab auto kõrgem. ja siis on sul võimalik rehvi ja veljega mängda vastvalt siis rehv madalam ja velg suurem.
Postitatud: 30 Okt 2007 10:07
Postitas Marek16
Algselt postitas: moosmoosik
no ma vahetasin taga vedrud välja ning võiksin sinna nüüd isegi C rehvid panna

vahetadki välja vedrud siis saab auto kõrgem. ja siis on sul võimalik rehvi ja veljega mängda vastvalt siis rehv madalam ja velg suurem.
Nüüdseks siis kõik mured murtud! tänud mehed!;) sain siis omale enamvähem korralikud veljed ja kohe kohe REHVID!:spin
Postitatud: 03 Dets 2007 15:40
Postitas Mel
Lugedes vana teemat jäi silma jällegi vaidlus teemal, kumb on õige kas "kumm" või "rehv".
Tüdinesin sellest pidevast targutamisest ära (ma ei mõtle siin ainult reinerit, vaid üldiselt siin ja teistes autofoorumites toimuvat mõttevahetust). Vaatasin õigekeelsus sõnaraamatust järele, kumb on õige.
Kirjakeeles, ehk kui kirjutame ametliku kirja kellelegi, siis kasutame sõna "rehv", korrektne sõna on sealjuures "autorehv".
Samas argikeeles on täiesti lubatud sõna ka "kumm". Seega, kui siin foorumis keegi kirjutab kumm, siis see on täpselt sama hea sõna kui rehv.
Ja kui mõeldakse teatud elastset materjali, siis selle nimetus nimetavas käändes on "kummi" mitte kumm.
Täpselt sama lugu on ka vindi ja keermega.
[Muudetud: 12-3-2007 Mel]
Postitatud: 03 Dets 2007 17:18
Postitas versus
Algselt postitas: Mel
Lugedes vana teemat jäi silma jällegi vaidlus teemal, kumb on õige kas "kumm" või "rehv".
Tüdinesin sellest pidevast targutamisest ära (ma ei mõtle siin ainult reinerit, vaid üldiselt siin ja teistes autofoorumites toimuvat mõttevahetust). Vaatasin õigekeelsus sõnaraamatust järele, kumb on õige.
Kirjakeeles, ehk kui kirjutame ametliku kirja kellelegi, siis kasutame sõna "rehv", korrektne sõna on sealjuures "autorehv".
Samas argikeeles on täiesti lubatud sõna ka "kumm". Seega, kui siin foorumis keegi kirjutab kumm, siis see on täpselt sama hea sõna kui rehv.
Väga õige, mind ka ära tüüdand, et alati kui muust enam rääkida pole, siis hakatakse selle üle vaidlema.
Aga teemasse: taga 205/60 või 185/70 R13 ja käib vastu koopa välisserva(tõstetud taguotsaga vähem). Ees nagu pole probleem nii terav. Ilmselt on probleem minu nö pommikindlaks keevitatud koopaservas:P