1. leht 1-st
02 vedrud 03-le
Postitatud: 24 Sept 2007 17:53
Postitas hunter
Kui panna 02 vedrud 03-le ega siis tagumik teavasse ei tõuse,tahaks nagu tau otsa tõsta,aga ei tea kuidas alustada,mu arst need kummi puksid mõttetud,äkki aitavad 02 vedrud.
Postitatud: 24 Sept 2007 17:57
Postitas olaaf
milleks sa tagumist otsa tõsta soovid?
pane originaal UUED 2103/2106 vedrud
Postitatud: 24 Sept 2007 18:11
Postitas hunter
Olen seda juba teinud,aga ikka tagumised rattad nats liiga koopas,ei meeldi kui nina püsti ja taga ots vastu maad.
Postitatud: 24 Sept 2007 18:28
Postitas hautz
Algselt postitas: hunter112
Olen seda juba teinud,aga ikka tagumised rattad nats liiga koopas,ei meeldi kui nina püsti ja taga ots vastu maad.
Lase siis esimene ots ka alla:kuri
Postitatud: 24 Sept 2007 18:46
Postitas hunter
Ei lase
Postitatud: 24 Sept 2007 19:06
Postitas motamees
Algselt postitas: hunter112
Kui panna 02 vedrud 03-le ega siis tagumik teavasse ei tõuse
Tõuseb ikka küll.
Tühjalt sõites käib käsipiduri tross koguaeg vastu kardaani.
Postitatud: 24 Sept 2007 19:46
Postitas hunter
Aga kui palju ta tõuseb umbes.
Postitatud: 24 Sept 2007 20:26
Postitas motamees
Käsipiduri tross käib vastu kardaani siis, kui sild ripub amortide otsas.
Üks kunde otsustas panna oma 21011-le tugevamad vedrud taha. Minu juttu, et 02 vedrud selleks ei sobi, ta ei uskunud. Naabrimees oli soojalt soovitanud ju.
Panime siis alla. Juba ärasõites tegi tross vastu kardaani häält. Mina ütlesin, et nii ta ju tahtis. Minul pole sinna midagi teha. Soovitasin veel telliskive pagasniku täis panna

. Nädala aja pärast oli kunde tagasi. Ütles, et nii kõva autoga ei saa sõita. Koormaga pidi olema normaalne, aga tühjalt nagu "puuhobune".
Teenisin siis uuest raha vanade vedrude paigaldamisega ja käsipiduri trossi vahetusega. Sellel olid juba pooled keed katki.
Eks iga inimene tahab ikka OMA vigadest õppida.
Postitatud: 24 Sept 2007 20:31
Postitas kaspar
Minul on taga lõikamata 02 vedrud, eesmärk oligi jäikus, tõesti käsipiduritross käis vastu kardaani, kuid ühe pisikese vedru ja klambriga saab selle tossi natuke eemale juhtida kardaanist ning probleemi pole.
[Muudetud: 24-9-2007 kaspar]
Postitatud: 25 Sept 2007 07:14
Postitas hunter
et siis nagu ma aru saan ei tõuse auto tagumik just taevasse
Postitatud: 25 Sept 2007 07:18
Postitas rizto05
Tõstab just taevasse, muidu ju ei käiks kässari tross vastu.
Postitatud: 25 Sept 2007 08:38
Postitas moosmoosik
kui juba vedrude vahetusest juttu tuli siis küsiks kah-kuidas vahetada tagavedrusid? arvasin et peab auto üles tõstma ja teise tungiga silla kah järele ning vedrud fikseerima. ning siis lasta sild tungi pealt alla. aga ütles milvi mulle et tagavedrud tulevad niisama vahelt välja kui tõsta üles auto tagaots ja jätta sild rippu. kas asi ongi nii lihtne ?
Postitatud: 25 Sept 2007 10:24
Postitas hautz
Algselt postitas: moosmoosik
kui juba vedrude vahetusest juttu tuli siis küsiks kah-kuidas vahetada tagavedrusid? arvasin et peab auto üles tõstma ja teise tungiga silla kah järele ning vedrud fikseerima. ning siis lasta sild tungi pealt alla. aga ütles milvi mulle et tagavedrud tulevad niisama vahelt välja kui tõsta üles auto tagaots ja jätta sild rippu. kas asi ongi nii lihtne ?
Ma vahetasin(tegelt võttsin vnad ära ja panin pärast tagasi)
nii ,et lasin amordid lahti ja tõstsin tagumise otsa ülesse,tagasilda sai niipalju alla lükata et vedrud sai kätte.
Esivedrudega sai umbes samamoodi tehtud(1keerd lühemate vedrudega)
See on kõige lihtsam ja kiirem varjant.
[Muudetud: 25-9-2007 hautz]
Postitatud: 25 Sept 2007 11:28
Postitas Priidic
Algselt postitas: moosmoosik
kui juba vedrude vahetusest juttu tuli siis küsiks kah-kuidas vahetada tagavedrusid? arvasin et peab auto üles tõstma ja teise tungiga silla kah järele ning vedrud fikseerima. ning siis lasta sild tungi pealt alla. aga ütles milvi mulle et tagavedrud tulevad niisama vahelt välja kui tõsta üles auto tagaots ja jätta sild rippu. kas asi ongi nii lihtne ?
asi ongi nii lihtne, jõudu tööle!
Postitatud: 25 Sept 2007 17:12
Postitas moosmoosik
jõudu on tarvis,viitsimist enamgi.
aga kui te teaksite mismoodi ma veel MÕTLESIN et kuidas neid sealt kätte saada ja tagasi panna.......see mõttekäik sobiks huumorinurka.
Postitatud: 25 Sept 2007 19:07
Postitas PuZuP
Loodan, et teema algataja mõtleb ka sellele, et kui vedrusid EI LÕIKA ja jätta nad sama kõrgeks kui on mõeldud universaalkere variandil (mis on raskem kui sedaan), siis juhitavus muutub veel halvemaks...
Mida kõrgem auto(antud juhul siis tagumine osa), seda kõrgemal on ka kere massikeskme punkt ja seda kergemini kurvijõud autot mõjutavad...
Postitatud: 26 Sept 2007 07:12
Postitas hunter
seda ma tean,aga mida te siis veel soovitate teha
Postitatud: 26 Sept 2007 08:18
Postitas logman
Sa pane need 02 omad alla ja otsusta ise.
Kui pole neid veel olemas ja pärid, et ostu teha, siis odavam on ikkagi originaalvedrule kummirõngad ülemistesse kanduritesse paigutada, kuigi väidad, et see jama on. Kui poest neid osta ei raatsi, siis kannatab ka siin kokku hoida - staadionimatist lõikad lendteraga.
Postitatud: 26 Sept 2007 15:24
Postitas siksaator
kõrge tagumise otsaga on tõesti si.t sõita, tean seda oma kogemustest. Asfaldil on enam-vähem aga kruusal aint kurvides perse ujub:puzzled:sein ja mida kõrgemal tagumine ots on, seda rohkem taob ka tagant!!!(nagu puuhobune)
[Muudetud: 26-9-2007 siksaator]
[Muudetud: 26-9-2007 siksaator]
Postitatud: 26 Sept 2007 16:05
Postitas hunter
Tekib siis selline efekt,nagu sõidaks siis lahtise stabika vardaga.