1. leht 1-st
ROOL raske
Postitatud: 14 Aug 2007 00:26
Postitas Tehnic-man
sigullil siis selline viga küljes et teistega võrreldes on rool väga raske.....vahetasin ära roolikarbi ja roolivarda ning otsisin välja paremad vardad...sarniirid sai ka tutikad aga ikka on peaaegu sama raske:sein teisel 01poole kergem:rolleyes
Postitatud: 14 Aug 2007 00:38
Postitas grimes
Kui ma ei eksi... siis ühe liigendi. Vist mis on vastupoolsena roolikarbina...
Ehk siis teisel pool silda. On üks liigend. See on nii puksidega kui ka laagrite peal käiv... (vanemad pukside peal töötav, uuem varjant laagrite peal käiv)
Ise ma ei ole vahetanud, ega lahti võtnud... aga tuttava jutust nii aru sain. Et pärast läheb rool väga kergeks.
Ärge sõimama hakake kui eksin... ei ole ise päris kindel selles...
Postitatud: 14 Aug 2007 02:04
Postitas VAZ
Täitsa õiget juttu räägid Grimes, enda 06l vahetasin kah selle liigendi kuullaagri peal töötava vastu ringi, kui sillajupid vahetasin ning nüüd on rool ikka tunduvalt kergem.
Postitatud: 14 Aug 2007 02:53
Postitas tiit
Pendelhoob on selle nimi
Postitatud: 14 Aug 2007 12:49
Postitas arvejomm
Paljalt pendelhoova vahetusest pole abi. ?arniirid ja rooliotsad kah vaja ära määrida alles siis saad jube hea ja kerge rooli. Rooliotste määrimise tehnologiat ei viitsi siin lahti seletada
Postitatud: 14 Aug 2007 17:21
Postitas olaaf
kas roolikarbis õli on?
kas esisild on ilusti paigas?
palju esirehvides rõhku ning kui laiad on esimesed rehvid?
Postitatud: 14 Aug 2007 20:39
Postitas motamees
Pendelhoova vahetusest laagritega pendli vastu pole suurt abi. Seda ei saa peaaegu arugi.
Lada rool on normaalse kergusega 155 kummidega ja 01 veljega. Muidugi peab ka sild korralikult paigas olema. Rooli kergusele mojub just ettejooksu oige reguleerimine.
Laiade kummidega voite vahetada mida iganes seal silla juures, rool ja'a'b ikka raskeks.
Postitatud: 14 Aug 2007 20:59
Postitas masuurik
Mul on 185 kumm. korralik veermik,korras sild,väike sportrool.Sõidu pealt keerab ühe käega lõdvalt.Parklas pole ka erilist lüpsmist.
Postitatud: 14 Aug 2007 23:36
Postitas motamees
Algselt postitas: zigulimasuurik
Mul on 185 kumm. korralik veermik,korras sild,väike sportrool.Sõidu pealt keerab ühe käega lõdvalt.Parklas pole ka erilist lüpsmist.
Pulli sitt.
Pane korrakski autole 155 kummid alla ja siis hakka lupsmisest raakima.
Postitatud: 15 Aug 2007 00:00
Postitas masuurik
pole eriti vankriratta fänn...
Postitatud: 15 Aug 2007 00:08
Postitas motamees
Algselt postitas: zigulimasuurik
pole eriti vankriratta fänn...
Teema pole uldse fa'nnlusest. Kusimus oli, kuidas rooli kergemaks saada.
Voib soita mistahes kummiga. Laia kummiga soites ei maksa lihtsalt rasket rooli ta'hele panna.
Postitatud: 15 Aug 2007 00:14
Postitas masuurik
Oma postitusega pidasin siiski silmas korras veermikku ja roolisüsteemi ,mis tagab kergema rooli...
Postitatud: 15 Aug 2007 00:19
Postitas VAZ
Algselt postitas: motamees
Pendelhoova vahetusest laagritega pendli vastu pole suurt abi. Seda ei saa peaaegu arugi.
Minu 06-el muutus rool peale vahetust igatahes tunduvalt kergemaks

Või uued silladetailid muutsid rooli nii kergeks ?
[Muudetud: 14-8-2007 VAZ]
Postitatud: 15 Aug 2007 00:28
Postitas motamees
Olen vahetanud kundel spetsiaalselt raske rooli pa'rast ainult pendelhooba (laagritega isendi vastu). Hiljem tunnistas ta mulle minu eelneva hoiatuse toesust.
Kes tahab teada, miks rool raske on, see keeraku asfaltbetoonil paar korda kohapeal rooli u'hest a'a'rest teise. Siis soitke selle koha pealt a'ra ja vaadake, mis ja'lg maha ja'a'b.
Postitatud: 15 Aug 2007 01:36
Postitas grimes
Tuttav kes ise vahetas...väitis kh seda... et just selle jubina vahetusega sai rooli tunduvalt kergemaks...
Endal on 215 lai kumm, sild peaks paigas olema ja rool ei ole kh üle mõistuse raske. Osad kohad kus on mingi teise seguga asfalt. Seal on jh raskem. Aga muidu pole hullu. Eriti liiva peal nagu roolivõim, keerad käelabaga igal pool. Seda siis rannas

See selleks...
Kas keegi oskab öelda... kas ladadel on kohe originaalis osadel see laagritea peal liikuv. Et teaksin kas minu 05-el võib see kh juba laagrite peal juba olla

Postitatud: 15 Aug 2007 08:44
Postitas Mel
Mäletan väga hästi, et originaalsete diagonaalidega ja suure rooliga oli sõitmine väga kerge. Peale 185 rehvide ja sportrooli paigaldamist ole nagu jõusaalis, aga harjumise asi. Ning plussid kaaluvad miinused üles. Samas nendele, eriti naistele, kes pole enne sõitnud, on selline kombinatsioon paras piin.
Üks huvitav asi, mida olen veel märganud, et Lada uued ?arniirid ja rooliotsad on väga raske liikumisega. Hästi määrituna peab käte vahel neid liigutades kasutama ikka päris palju jõudu. Võrdluseks puutusin kokku just Peugeoti juppidega ja esialgu mõtlesin, et tegemist on praagiga. Niivõrd kergesti sai munakaid liigutada, sisuliselt mingit takistust ei olnud.
Huvitav, kas siin peitubki saladus, miks Lada jupid peavad viletsatel teedel paremini vastu?
Postitatud: 15 Aug 2007 09:01
Postitas olaaf
bmw e36 sarniiri ei jõudnud ka eriti liigutada uuest peast - samas kestavad ka need suht kaua meie teedel lõhkumist...