ROOL raske
ROOL raske
-
tTehnic-man
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 33
- Liitunud: 03 Mai 2005 19:47
- Asukoht: TLN
- Kontakt:
ROOL raske
sigullil siis selline viga küljes et teistega võrreldes on rool väga raske.....vahetasin ära roolikarbi ja roolivarda ning otsisin välja paremad vardad...sarniirid sai ka tutikad aga ikka on peaaegu sama raske:sein teisel 01poole kergem:rolleyes
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Kui ma ei eksi... siis ühe liigendi. Vist mis on vastupoolsena roolikarbina...
Ehk siis teisel pool silda. On üks liigend. See on nii puksidega kui ka laagrite peal käiv... (vanemad pukside peal töötav, uuem varjant laagrite peal käiv)
Ise ma ei ole vahetanud, ega lahti võtnud... aga tuttava jutust nii aru sain. Et pärast läheb rool väga kergeks.
Ärge sõimama hakake kui eksin... ei ole ise päris kindel selles...
Ehk siis teisel pool silda. On üks liigend. See on nii puksidega kui ka laagrite peal käiv... (vanemad pukside peal töötav, uuem varjant laagrite peal käiv)
Ise ma ei ole vahetanud, ega lahti võtnud... aga tuttava jutust nii aru sain. Et pärast läheb rool väga kergeks.
Ärge sõimama hakake kui eksin... ei ole ise päris kindel selles...
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Pendelhoova vahetusest laagritega pendli vastu pole suurt abi. Seda ei saa peaaegu arugi.
Lada rool on normaalse kergusega 155 kummidega ja 01 veljega. Muidugi peab ka sild korralikult paigas olema. Rooli kergusele mojub just ettejooksu oige reguleerimine.
Laiade kummidega voite vahetada mida iganes seal silla juures, rool ja'a'b ikka raskeks.
Lada rool on normaalse kergusega 155 kummidega ja 01 veljega. Muidugi peab ka sild korralikult paigas olema. Rooli kergusele mojub just ettejooksu oige reguleerimine.
Laiade kummidega voite vahetada mida iganes seal silla juures, rool ja'a'b ikka raskeks.
C
Algselt postitas: motamees
Pendelhoova vahetusest laagritega pendli vastu pole suurt abi. Seda ei saa peaaegu arugi.
Minu 06-el muutus rool peale vahetust igatahes tunduvalt kergemaks

Või uued silladetailid muutsid rooli nii kergeks ?
[Muudetud: 14-8-2007 VAZ]
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Olen vahetanud kundel spetsiaalselt raske rooli pa'rast ainult pendelhooba (laagritega isendi vastu). Hiljem tunnistas ta mulle minu eelneva hoiatuse toesust.
Kes tahab teada, miks rool raske on, see keeraku asfaltbetoonil paar korda kohapeal rooli u'hest a'a'rest teise. Siis soitke selle koha pealt a'ra ja vaadake, mis ja'lg maha ja'a'b.
Kes tahab teada, miks rool raske on, see keeraku asfaltbetoonil paar korda kohapeal rooli u'hest a'a'rest teise. Siis soitke selle koha pealt a'ra ja vaadake, mis ja'lg maha ja'a'b.
C
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Tuttav kes ise vahetas...väitis kh seda... et just selle jubina vahetusega sai rooli tunduvalt kergemaks...
Endal on 215 lai kumm, sild peaks paigas olema ja rool ei ole kh üle mõistuse raske. Osad kohad kus on mingi teise seguga asfalt. Seal on jh raskem. Aga muidu pole hullu. Eriti liiva peal nagu roolivõim, keerad käelabaga igal pool. Seda siis rannas
See selleks...
Kas keegi oskab öelda... kas ladadel on kohe originaalis osadel see laagritea peal liikuv. Et teaksin kas minu 05-el võib see kh juba laagrite peal juba olla
Endal on 215 lai kumm, sild peaks paigas olema ja rool ei ole kh üle mõistuse raske. Osad kohad kus on mingi teise seguga asfalt. Seal on jh raskem. Aga muidu pole hullu. Eriti liiva peal nagu roolivõim, keerad käelabaga igal pool. Seda siis rannas

Kas keegi oskab öelda... kas ladadel on kohe originaalis osadel see laagritea peal liikuv. Et teaksin kas minu 05-el võib see kh juba laagrite peal juba olla

-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Mäletan väga hästi, et originaalsete diagonaalidega ja suure rooliga oli sõitmine väga kerge. Peale 185 rehvide ja sportrooli paigaldamist ole nagu jõusaalis, aga harjumise asi. Ning plussid kaaluvad miinused üles. Samas nendele, eriti naistele, kes pole enne sõitnud, on selline kombinatsioon paras piin.
Üks huvitav asi, mida olen veel märganud, et Lada uued ?arniirid ja rooliotsad on väga raske liikumisega. Hästi määrituna peab käte vahel neid liigutades kasutama ikka päris palju jõudu. Võrdluseks puutusin kokku just Peugeoti juppidega ja esialgu mõtlesin, et tegemist on praagiga. Niivõrd kergesti sai munakaid liigutada, sisuliselt mingit takistust ei olnud.
Huvitav, kas siin peitubki saladus, miks Lada jupid peavad viletsatel teedel paremini vastu?
Üks huvitav asi, mida olen veel märganud, et Lada uued ?arniirid ja rooliotsad on väga raske liikumisega. Hästi määrituna peab käte vahel neid liigutades kasutama ikka päris palju jõudu. Võrdluseks puutusin kokku just Peugeoti juppidega ja esialgu mõtlesin, et tegemist on praagiga. Niivõrd kergesti sai munakaid liigutada, sisuliselt mingit takistust ei olnud.
Huvitav, kas siin peitubki saladus, miks Lada jupid peavad viletsatel teedel paremini vastu?