1. leht 1-st

Millest alustada kui yks tagapidur on tunduvalt nõrgem kui teine.

Postitatud: 09 Aug 2007 10:49
Postitas Death
Niisiis, mis tuleks esimeses järjekorras välja vahetada kui 09 tagumiste pidurite pidurdusjõu vahe on 59 protsenti? Isegi tunda on et kui hoo pealt blokki lüüa siis auto veab viltu. Võõib probleem piirduda vaid kulunud klotsidega või tuleb sygavamalt kaevata?

Postitatud: 09 Aug 2007 10:55
Postitas doris
esialgu vaata klotsid üle - need õnneks odavad. Kui see ei anna muutust siis peab edasi vaatama..

[Muudetud: 9/8/07 doris]

Postitatud: 09 Aug 2007 10:59
Postitas tiit
viga võib olla ka põhja all olevas rõhuregulaatoris. seal on kummagi poole jaoks täiesti eraldi süsteem. Alusta ikkagi trumlite seest - klotsid silindrid. 3a vanusel autol tuleks pidurivedelik ka välja vahetada (kuigi see viga ei põhjusta)

[Muudetud: 9-8-2007 tiit]

Postitatud: 09 Aug 2007 11:20
Postitas Death
tiit, seega kui silindrite/klotside vahetus ei aita siis tuleb selle regulaatori suunas vaadata?

Postitatud: 09 Aug 2007 11:26
Postitas tiit
Algselt postitas: Death
tiit, seega kui silindrite/klotside vahetus ei aita siis tuleb selle regulaatori suunas vaadata?
Ilmselt jah on teine pool kinni jäänud. Uue ostmine ei tohiks ka üle jõu käia, Olaaf alles ostis ehk kommenteerib hinda

Postitatud: 09 Aug 2007 11:39
Postitas hautz
Algselt postitas: tiit
viga võib olla ka põhja all olevas rõhuregulaatoris. seal on kummagi poole jaoks täiesti eraldi süsteem. Alusta ikkagi trumlite seest - klotsid silindrid. 3a vanusel autol tuleks pidurivedelik ka välja vahetada (kuigi see viga ei põhjusta)

[Muudetud: 9-8-2007 tiit]
regulaator reguleerib mõlemat poolt korraga.

Tuleks vaadata tagapiduri klotse ja silindreid.(silindrid võivad kinni jäänd olla)

Postitatud: 09 Aug 2007 11:48
Postitas tiit
Algselt postitas: hautz
Algselt postitas: tiit
viga võib olla ka põhja all olevas rõhuregulaatoris. seal on kummagi poole jaoks täiesti eraldi süsteem. Alusta ikkagi trumlite seest - klotsid silindrid. 3a vanusel autol tuleks pidurivedelik ka välja vahetada (kuigi see viga ei põhjusta)

[Muudetud: 9-8-2007 tiit]
regulaator reguleerib mõlemat poolt korraga.

Tuleks vaadata tagapiduri klotse ja silindreid.(silindrid võivad kinni jäänd olla)
Regulaatori sees on kummagi poole jaoks oma kontuur
http://www.hot.ee/tiitvannas/pidurt%c3%b6%c3%b6.jpg

Postitatud: 09 Aug 2007 11:48
Postitas olaaf
08-l veidi teistmoodi see elu - võimalik on ühe poole täielik ärakukkumine ka :)

kas käsipidur oli enamvähem võrdne?
kui jah siis kindlalt viga mitte klotsides trumlites vaid õlisüsteemis..

uus pidurisilinder Fenox maksis vist 70.- (sobivad 2105 omad :D 2108 omi polegi) rõhuregulaator maksis 197.-
torude avamiseks soovitan spets võtme ka osta - tasub investeeringut.

[Muudetud: 9-8-2007 olaaf]

Postitatud: 09 Aug 2007 12:36
Postitas Death
olaaf, kas see käsipiduri võrdsus võiks kah selle prooviylevaatuse paberi pealt välja paista? Või saab seda ise kontrollida? Spets võti võiks mul eelmisest ladast alles olla. Kuigi mehed siinmajas on tõsised põrsad, nii et töövahendite leidmine, mis isiklikult hingetaga pole võib raske olla.

Postitatud: 09 Aug 2007 12:53
Postitas olaaf
peaks olema seisupiduri effektiivsus :)

Postitatud: 09 Aug 2007 13:17
Postitas reiner
Pidurite puhul kui mingi probleem on ning trummlite eemaldamisel midagi silmaga ei paista, siis proovi pidurid ära õhutada. Lihtsamad moodused tuleks enne üle kontrollida.
Enda ühel 05'l oli sama moodi - üks tagumine pidur täiesti null. Sai ostetud uued klotsid ja silinder. Hiljem kui õhutama hakkasime, siis selgus, et pidurivedelik ei jõua silindrissegi (piduritoru oli kokku muljutud ühe koha pealt).

Postitatud: 09 Aug 2007 13:42
Postitas tiit
Algselt postitas: Death
olaaf, kas see käsipiduri võrdsus võiks kah selle prooviylevaatuse paberi pealt välja paista? Või saab seda ise kontrollida?
Tundub et ega ei paista vist paberilt ja koduste vahenditega teda ka mõõta ei saa :puzzled. Vähemalt sellel paberil ei ole mis mulle antiPilt

Postitatud: 09 Aug 2007 13:50
Postitas Death
hmm. Siis tuleb lihtsalt autol minna lasta ja käsipiduriga ainult pidurdades proovida kas on tunda et yx nõrgem kui teine.

Postitatud: 09 Aug 2007 13:52
Postitas olaaf
kruusa peal tõmbad kässarit - kas mõlemad rattad blokeeruvad :) lihtne viis koduseks testimiseks... järgi peab jääma 2 vagu mis enamvähem ühe pikkusega ja sügavusega..

lihtsam oleks ikkagi kõik ära vahetada alates silindrist lõpetades regulaatoriga klotsid kaasaarvatud - ja vene klotse osta ei tohi kuna need kestavad igavesti ja libisevad trummlis viimast kulutades...

Postitatud: 09 Aug 2007 18:09
Postitas Death
Vaatasin siin seda paberit ja siit nagu nähtub et ka seisupiduril on suhteliselt suur erinevus, kuigi oma 15% väiksem...