Kardaani vahetus?
Kardaani vahetus?
-
sSiksisback
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 165
- Liitunud: 29 Dets 2006 16:27
- Asukoht: Jõgevamaa
- Autod: 21033 83' , 21013 83'
Kardaani vahetus?
Nimelt siis autol kardaanirist koliseb kahtlaselt ning sain sõbralt terves pikkuses uue kardaani. Oleks küsimus et kas see vahetus käib lihtsalt, et võtad kardaani ära ja paned uue alla või on veel mingid muud värgid ka?:puzzled
Igast autost saab ükskord opel.!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
igasugu värk võib olla,
ise soovitaks korralikud uued ristid sellele kardaanile panna, mis sul kõhu all praegu - eeldusel, et see ei viska ega vibreeri..
sõbra kardaan võib ju veidi kõver olla, samas võb tugilaager müra teha.
muidu pole midagi keerulist - kanali peal reduktori küljest lahti (4 polti), tugilaager lahti (2 polti) ning libistad tahapoole välja sillatala peale.
nuudi otsas võib olla veel kaitseplekk - see tuleks ka enne kasti otsast lahti meelitada.
keeruliseks läheb siis kui näiteks kardaani nuut keeldub kasti otsast lahkumast või mõne poldi pooleks keerad..
ristide vahetamisel pead kindlasti ära märkima enne kuidas kardaan koos seisis.
[Muudetud: 8-7-2007 olaaf]
ise soovitaks korralikud uued ristid sellele kardaanile panna, mis sul kõhu all praegu - eeldusel, et see ei viska ega vibreeri..
sõbra kardaan võib ju veidi kõver olla, samas võb tugilaager müra teha.
muidu pole midagi keerulist - kanali peal reduktori küljest lahti (4 polti), tugilaager lahti (2 polti) ning libistad tahapoole välja sillatala peale.
nuudi otsas võib olla veel kaitseplekk - see tuleks ka enne kasti otsast lahti meelitada.
keeruliseks läheb siis kui näiteks kardaani nuut keeldub kasti otsast lahkumast või mõne poldi pooleks keerad..
ristide vahetamisel pead kindlasti ära märkima enne kuidas kardaan koos seisis.
[Muudetud: 8-7-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
sSiksisback
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 165
- Liitunud: 29 Dets 2006 16:27
- Asukoht: Jõgevamaa
- Autod: 21033 83' , 21013 83'
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1926
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Kardaani vahetuseks pead vana kardaan maha võtma, ja uus peale panna.Algselt postitas: Siksisback
Aga kumb töö on raskem kogu kardaani või ainult risti vahetus?
Kardaani risti vahetuseks kardaan maha, rist vahetada (vaevalt et saad ise hakkama) ja kardaan peale.
Nii et kui sa said sõbralt korraliku asja, kus ristid ja tugilaager korras, siis vaheta kardaan tervenisti ära. Kui see hakkab ka kolisema siis sul aega oma vanal kardaanil ristid ära vahetada ja siis lõpuks korralik kardaan alla visata...
Jupid Venemaalt!
-
sSiksisback
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 165
- Liitunud: 29 Dets 2006 16:27
- Asukoht: Jõgevamaa
- Autod: 21033 83' , 21013 83'
Selge pilt. Tänud abi eest. Aga nüüd veel üks küsimus et kui ma juba kardaani maha kisun siis tahaks üksiti põhjale uue mastiksi ka peale kanda kuna vana koorub. Sellest ka küsimus et millega saab kõige paremini vana mastiksi maha ja põhja ilusti puhtaks teha?:rolleyes
Igast autost saab ükskord opel.!
nühid mingi pahtlilabida või mis iganes terava äärega asjaga.Lõpuks terasharjaga hõõrud viimase pasa ka maha.See küll mingi kunst pole.Kardaanist nii palju veel ,et pane sõbra oma alla.Sõida üks 10-20km.kui ei vibra ega kolise siis peaks asi okey olema.
[Muudetud: 8-7-2007 zigulimasuurik]
[Muudetud: 8-7-2007 zigulimasuurik]
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Risti vahetus on üpris lihtne, kuid täpsust nõudev. Pead jälgima, et kokkupanekul ei kukuks nõelad pesast välja välja, kuna siis ei ole võimalik kopsikuid risti külge panna. Mina suutsin ühe risti nii peeti keerata. Kõige lihtsam on risti päästa lahti nii, et paned ühele kardaani osale midagi alla, niiet teine osa jääks vabalt(kruustangid väga head abilised), ning siis annad haamriga paar kolakat selle vabaks jääva osa pihta. Väike kopsik tõuseb üles, mille pead ära võtma, siis keerad teise poole ja sama lugu. Edu!
Jõud taga, peab minema.
- apsu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 672
- Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
- Asukoht: Võru
- Autod: VAZ 2104
- Kontakt:
neid nõelu hoiavad ju kummist äärised veidi kinni. ja need määrdega piisavalt kõvasti kinni või mis?näpuga urkides nad ei liigatand igatahes.
tööprotsess peaks olema siis selline: kardaan alt, stopperid maha, vanad kopsikumoodi junnid aukudest välja, rist küljest, uus rist paika ja uued kopsikud külge ja uued stopperid sisse?
[Muudetud: 11-8-2009 apsu]
tööprotsess peaks olema siis selline: kardaan alt, stopperid maha, vanad kopsikumoodi junnid aukudest välja, rist küljest, uus rist paika ja uued kopsikud külge ja uued stopperid sisse?
[Muudetud: 11-8-2009 apsu]
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Täpselt. Asendi pead ära märkima, mina seda ei teinud, kuid mul joppas ja ei jäänud valesti..
Kui sul on MS-i rist, siis seal need kummiseibid hoidsid korralikult ja sinnapoole välja ei kukkunud. Kokkupanemisel võib veidi vildakil olles nõela põhja visata ja ka pika peksmise peale kopsik lihtsalt ei lähe peale(mul juhtus nii ja üks väike pulk läks pooleks=pidin hankima uue risti)

Jõud taga, peab minema.