1. leht 1-st
(taga)vedrud
Postitatud: 12 Apr 2007 23:00
Postitas hautz
Kas keegi on proovind sellist lahendust ,et on vedrudele"kõrgendused"alla pannud ja siis sillad kerekülge tõmband.Kas see koiab auto"ujumise" ära kui on sillad kere külge tõmmatud.Mul on siis selline jama et auto tahaosa on liiga madalal.Hägune pilt:
[Muudetud: 12-4-2007 hautz]

Postitatud: 12 Apr 2007 23:03
Postitas Raxo
Sillad on kere küljes juba tehasest

Postitatud: 12 Apr 2007 23:08
Postitas hautz
Ma mõttlesin et :kettide, trosside jne.mul on praegu amordi kõrvale kett pandud ,mis hoiab ära et amorti ralliga pooleks ei tõmbaks.Aga kas ees ja taga võivad eri suurusega rattad all olla(nt.ees R13 ,tagaR14)
Postitatud: 12 Apr 2007 23:15
Postitas olaaf
vabalt - pane aga nii suured kui keerama/keerlema mahub.. mingist suurusest hakkab kindasti rattalaagritele eriti kui offsett väga suur.. kuni 15" ei ole mingi probleem...
muide 175/70R13 on enamvähem sama kõrge kui 195/60R14
Postitatud: 12 Apr 2007 23:22
Postitas GTA
Seleta nüüd normaalselt ära, milles sul probleem on? Auto ujub? Ees ja taga võivad erinevad mõõdud olla, niikaua, kuni ühel teljel on ühte mõõtu ja sama mustriga rehvid. Ujumise vastu - kontrolli rooliotsad, ?arniirid, roolihoovastik, roolikarp, kas sillatala ja õõtsad on ikka sirged ja siis esisild stendi, veel tagasilla kummipuksid, reaktiivid ja põikstabika varras ise, korralikud vedrud ja amordid tuleks ka kasuks.
Võta need ketid ära, pane uued vedrud ja rallita edaspidi nii, et amortidele armu annad!
Postitatud: 13 Apr 2007 02:57
Postitas PuZuP
Auto nn "ujumist" põhjustavad enamjaolt kulunud veermikuliigendid...
Juhul kui on tegemist just tagasilla "ujumisega", siis mõjutab selle liikumist külgsuunas kõige enam Panhardi hoob ja tema kinnitus keresse...
Ning kui on probleem just selles, et tagasild on kere suhtes liiga lähestikku, siis mida madalam on auto, siis seda madalam on ka massikeskme punkt, ning seda parem on auto teelpüsivus...
Loomulikult on selline teelpüsivus sõltuvuses ka väga paljudest teistest teguritest - peamine neist on AUTO VEERMIKU TEHNILINE KORRASOLEK