1. leht 1-st

01-le 05 roolireduktor

Postitatud: 27 Veebr 2007 12:51
Postitas fanatt
Kas 01-le saab ilma probleemidetta paigaldada 05 rooli reduktorit koos vardaga?

Postitatud: 27 Veebr 2007 13:05
Postitas reiner
Kui sa mõtled roolikarpi, siis täiesti vabalt.:cool:

Postitatud: 27 Veebr 2007 17:12
Postitas fanatt
Tänud!:cool:


[Muudetud: 27-2-2007 fanatt]

Postitatud: 27 Veebr 2007 18:48
Postitas omega
Algselt postitas: fanatt
Kas 01-le saab ilma probleemidetta paigaldada 05 rooli reduktorit koos vardaga?
Mis vahe on 01-e ja 05-e roolikarbil?

Postitatud: 27 Veebr 2007 22:54
Postitas fanatt
Nii vahetus tehtud. Räägiks siis lähemalt mis on asja juures mäda.
Tõesti ega vist KARBIL vahet pole (sisu kohta ei julge sõna võtta). Erinevus on esmase pilguga ainult see et 05 karbil tuleb see nuudi osa rohkem karbist välja (võrreldes 01 karbiga). Karbi ja varraste paigaldamisega probleemi ei olnud, kuid probleem tekkis siis kui hakkasin 05 rooli varrast installeerima. Varda liigendid käivad väga napilt piduritule lülitis mõõda. Ma jätsin alles ka 01 selle kronsteini mis varrast hoiab (kus on süütelukk ka sees nime ei mäleta), kuid oleksin pidanud selle kronsa ka 05 oma panema. Nüüd hakkas ülemine liigendi polt käima vastu kronsat ning olin sunnitud poldi otsa lühemaks lõikama. Igatahes tulevastele paigaldajatele soovitan 05 kronsteini panna ning kindlasti nõrgad kohad üle keevitada.

Postitatud: 19 Mär 2007 22:57
Postitas VäikeMägilane
Algselt postitas: fanatt
Nii vahetus tehtud. Räägiks siis lähemalt mis on asja juures mäda.
Tõesti ega vist KARBIL vahet pole (sisu kohta ei julge sõna võtta). Erinevus on esmase pilguga ainult see et 05 karbil tuleb see nuudi osa rohkem karbist välja (võrreldes 01 karbiga). Karbi ja varraste paigaldamisega probleemi ei olnud, kuid probleem tekkis siis kui hakkasin 05 rooli varrast installeerima. Varda liigendid käivad väga napilt piduritule lülitis mõõda. Ma jätsin alles ka 01 selle kronsteini mis varrast hoiab (kus on süütelukk ka sees nime ei mäleta), kuid oleksin pidanud selle kronsa ka 05 oma panema. Nüüd hakkas ülemine liigendi polt käima vastu kronsat ning olin sunnitud poldi otsa lühemaks lõikama. Igatahes tulevastele paigaldajatele soovitan 05 kronsteini panna ning kindlasti nõrgad kohad üle keevitada.
lisaks võiks 05 kardaani ka pikemaks keevitada ja rooli allapoole, seibidega vm meetodiga, tuua - endal mugavam sõita

Postitatud: 20 Mär 2007 12:31
Postitas fanatt
See mõte käis endal ka peast läbi kuid teostuseni sei ole jõudnud (veel). Eks näis kui uuesti hoog peale tuleb eks siis uuesti tegema. Muidugi on tikema vardaga mugavam sõita küll.

Postitatud: 20 Mär 2007 12:58
Postitas olaaf
kui kere eest muidu tugevdamata siis avarii korral keerab allapoole toodud rool mitte üles nagu peaks vaid hoopis alla!

samas on omal ka allapoole toodud - eks lada pole avarii tegemiseks mõeldud..

Postitatud: 20 Mär 2007 18:26
Postitas VäikeMägilane
Algselt postitas: olaaf
kui kere eest muidu tugevdamata siis avarii korral keerab allapoole toodud rool mitte üles nagu peaks vaid hoopis alla!

samas on omal ka allapoole toodud - eks lada pole avarii tegemiseks mõeldud..
inglismaal tehti kokkupõrke test 07'le, kõik autos viibijad surid silmapilkselt...kiirus oli vist 60-70km/h

niet vahet ei ole kus se rool on

Postitatud: 20 Mär 2007 18:58
Postitas reiner
Mis moodi see kokkupõrke test välja nägi? Otse betooni? Nurgaga?
Ma ei tahaks uskuda, et taguistmel istujad ka surma said:puzzled

Postitatud: 20 Mär 2007 20:11
Postitas fanatt
Siin oli kuskil üleval ka se test (foorumis). Sõitis nurgaga vist betooni. Vigastused olid üli tõsised kui just tõesti surma ei saanud, aga see läheb juba teemast välja.

Postitatud: 20 Mär 2007 20:58
Postitas Laada
Algselt postitas: VäikeMägilane
inglismaal tehti kokkupõrke test 07'le, kõik autos viibijad surid silmapilkselt...kiirus oli vist 60-70km/h

niet vahet ei ole kus se rool on
Alles hiljaaegu tehti kokkupõrketest sõpruse puiesteel ja eks neid teste on tehtud teisi mujalgi, ise olen näinud selliseid teste nii luazi kui gaz veoautoga. Igapäevasõidukina on venemaist iganenud sõidukit tänapäeva räigetes liiklustingimustes tõesti mitte kõige parem mõte pidada.