01-le 05 roolireduktor

01-le 05 roolireduktor

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

01-le 05 roolireduktor

Postitus Postitas fanatt »

Kas 01-le saab ilma probleemidetta paigaldada 05 rooli reduktorit koos vardaga?
pidur = kiiruse surm
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Kui sa mõtled roolikarpi, siis täiesti vabalt.:cool:
Lower your standards and you'll never be disappointed!
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

Tänud!:cool:


[Muudetud: 27-2-2007 fanatt]
pidur = kiiruse surm
o
omega
Foorumi kasutaja
Postitusi: 233
Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: bemmid
Kontakt:

Postitus Postitas omega »

Algselt postitas: fanatt
Kas 01-le saab ilma probleemidetta paigaldada 05 rooli reduktorit koos vardaga?
Mis vahe on 01-e ja 05-e roolikarbil?
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

Nii vahetus tehtud. Räägiks siis lähemalt mis on asja juures mäda.
Tõesti ega vist KARBIL vahet pole (sisu kohta ei julge sõna võtta). Erinevus on esmase pilguga ainult see et 05 karbil tuleb see nuudi osa rohkem karbist välja (võrreldes 01 karbiga). Karbi ja varraste paigaldamisega probleemi ei olnud, kuid probleem tekkis siis kui hakkasin 05 rooli varrast installeerima. Varda liigendid käivad väga napilt piduritule lülitis mõõda. Ma jätsin alles ka 01 selle kronsteini mis varrast hoiab (kus on süütelukk ka sees nime ei mäleta), kuid oleksin pidanud selle kronsa ka 05 oma panema. Nüüd hakkas ülemine liigendi polt käima vastu kronsat ning olin sunnitud poldi otsa lühemaks lõikama. Igatahes tulevastele paigaldajatele soovitan 05 kronsteini panna ning kindlasti nõrgad kohad üle keevitada.
pidur = kiiruse surm
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Algselt postitas: fanatt
Nii vahetus tehtud. Räägiks siis lähemalt mis on asja juures mäda.
Tõesti ega vist KARBIL vahet pole (sisu kohta ei julge sõna võtta). Erinevus on esmase pilguga ainult see et 05 karbil tuleb see nuudi osa rohkem karbist välja (võrreldes 01 karbiga). Karbi ja varraste paigaldamisega probleemi ei olnud, kuid probleem tekkis siis kui hakkasin 05 rooli varrast installeerima. Varda liigendid käivad väga napilt piduritule lülitis mõõda. Ma jätsin alles ka 01 selle kronsteini mis varrast hoiab (kus on süütelukk ka sees nime ei mäleta), kuid oleksin pidanud selle kronsa ka 05 oma panema. Nüüd hakkas ülemine liigendi polt käima vastu kronsat ning olin sunnitud poldi otsa lühemaks lõikama. Igatahes tulevastele paigaldajatele soovitan 05 kronsteini panna ning kindlasti nõrgad kohad üle keevitada.
lisaks võiks 05 kardaani ka pikemaks keevitada ja rooli allapoole, seibidega vm meetodiga, tuua - endal mugavam sõita
Festina lente!
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

See mõte käis endal ka peast läbi kuid teostuseni sei ole jõudnud (veel). Eks näis kui uuesti hoog peale tuleb eks siis uuesti tegema. Muidugi on tikema vardaga mugavam sõita küll.
pidur = kiiruse surm
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kui kere eest muidu tugevdamata siis avarii korral keerab allapoole toodud rool mitte üles nagu peaks vaid hoopis alla!

samas on omal ka allapoole toodud - eks lada pole avarii tegemiseks mõeldud..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Algselt postitas: olaaf
kui kere eest muidu tugevdamata siis avarii korral keerab allapoole toodud rool mitte üles nagu peaks vaid hoopis alla!

samas on omal ka allapoole toodud - eks lada pole avarii tegemiseks mõeldud..
inglismaal tehti kokkupõrke test 07'le, kõik autos viibijad surid silmapilkselt...kiirus oli vist 60-70km/h

niet vahet ei ole kus se rool on
Festina lente!
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Mis moodi see kokkupõrke test välja nägi? Otse betooni? Nurgaga?
Ma ei tahaks uskuda, et taguistmel istujad ka surma said:puzzled
Lower your standards and you'll never be disappointed!
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

Siin oli kuskil üleval ka se test (foorumis). Sõitis nurgaga vist betooni. Vigastused olid üli tõsised kui just tõesti surma ei saanud, aga see läheb juba teemast välja.
pidur = kiiruse surm
l
Laada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Nokia, Nolada.

Postitus Postitas Laada »

Algselt postitas: VäikeMägilane
inglismaal tehti kokkupõrke test 07'le, kõik autos viibijad surid silmapilkselt...kiirus oli vist 60-70km/h

niet vahet ei ole kus se rool on
Alles hiljaaegu tehti kokkupõrketest sõpruse puiesteel ja eks neid teste on tehtud teisi mujalgi, ise olen näinud selliseid teste nii luazi kui gaz veoautoga. Igapäevasõidukina on venemaist iganenud sõidukit tänapäeva räigetes liiklustingimustes tõesti mitte kõige parem mõte pidada.
Vasta