01-le 05 roolireduktor
01-le 05 roolireduktor
-
ffanatt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 309
- Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
- Asukoht: saaremaa
- Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE
01-le 05 roolireduktor
Kas 01-le saab ilma probleemidetta paigaldada 05 rooli reduktorit koos vardaga?
pidur = kiiruse surm
-
ffanatt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 309
- Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
- Asukoht: saaremaa
- Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE
Nii vahetus tehtud. Räägiks siis lähemalt mis on asja juures mäda.
Tõesti ega vist KARBIL vahet pole (sisu kohta ei julge sõna võtta). Erinevus on esmase pilguga ainult see et 05 karbil tuleb see nuudi osa rohkem karbist välja (võrreldes 01 karbiga). Karbi ja varraste paigaldamisega probleemi ei olnud, kuid probleem tekkis siis kui hakkasin 05 rooli varrast installeerima. Varda liigendid käivad väga napilt piduritule lülitis mõõda. Ma jätsin alles ka 01 selle kronsteini mis varrast hoiab (kus on süütelukk ka sees nime ei mäleta), kuid oleksin pidanud selle kronsa ka 05 oma panema. Nüüd hakkas ülemine liigendi polt käima vastu kronsat ning olin sunnitud poldi otsa lühemaks lõikama. Igatahes tulevastele paigaldajatele soovitan 05 kronsteini panna ning kindlasti nõrgad kohad üle keevitada.
Tõesti ega vist KARBIL vahet pole (sisu kohta ei julge sõna võtta). Erinevus on esmase pilguga ainult see et 05 karbil tuleb see nuudi osa rohkem karbist välja (võrreldes 01 karbiga). Karbi ja varraste paigaldamisega probleemi ei olnud, kuid probleem tekkis siis kui hakkasin 05 rooli varrast installeerima. Varda liigendid käivad väga napilt piduritule lülitis mõõda. Ma jätsin alles ka 01 selle kronsteini mis varrast hoiab (kus on süütelukk ka sees nime ei mäleta), kuid oleksin pidanud selle kronsa ka 05 oma panema. Nüüd hakkas ülemine liigendi polt käima vastu kronsat ning olin sunnitud poldi otsa lühemaks lõikama. Igatahes tulevastele paigaldajatele soovitan 05 kronsteini panna ning kindlasti nõrgad kohad üle keevitada.
pidur = kiiruse surm
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
lisaks võiks 05 kardaani ka pikemaks keevitada ja rooli allapoole, seibidega vm meetodiga, tuua - endal mugavam sõitaAlgselt postitas: fanatt
Nii vahetus tehtud. Räägiks siis lähemalt mis on asja juures mäda.
Tõesti ega vist KARBIL vahet pole (sisu kohta ei julge sõna võtta). Erinevus on esmase pilguga ainult see et 05 karbil tuleb see nuudi osa rohkem karbist välja (võrreldes 01 karbiga). Karbi ja varraste paigaldamisega probleemi ei olnud, kuid probleem tekkis siis kui hakkasin 05 rooli varrast installeerima. Varda liigendid käivad väga napilt piduritule lülitis mõõda. Ma jätsin alles ka 01 selle kronsteini mis varrast hoiab (kus on süütelukk ka sees nime ei mäleta), kuid oleksin pidanud selle kronsa ka 05 oma panema. Nüüd hakkas ülemine liigendi polt käima vastu kronsat ning olin sunnitud poldi otsa lühemaks lõikama. Igatahes tulevastele paigaldajatele soovitan 05 kronsteini panna ning kindlasti nõrgad kohad üle keevitada.
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
inglismaal tehti kokkupõrke test 07'le, kõik autos viibijad surid silmapilkselt...kiirus oli vist 60-70km/hAlgselt postitas: olaaf
kui kere eest muidu tugevdamata siis avarii korral keerab allapoole toodud rool mitte üles nagu peaks vaid hoopis alla!
samas on omal ka allapoole toodud - eks lada pole avarii tegemiseks mõeldud..
niet vahet ei ole kus se rool on
Festina lente!
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Alles hiljaaegu tehti kokkupõrketest sõpruse puiesteel ja eks neid teste on tehtud teisi mujalgi, ise olen näinud selliseid teste nii luazi kui gaz veoautoga. Igapäevasõidukina on venemaist iganenud sõidukit tänapäeva räigetes liiklustingimustes tõesti mitte kõige parem mõte pidada.Algselt postitas: VäikeMägilane
inglismaal tehti kokkupõrke test 07'le, kõik autos viibijad surid silmapilkselt...kiirus oli vist 60-70km/h
niet vahet ei ole kus se rool on