1. leht 4-st
K: Keevitatud plokktiffer?
Postitatud: 26 Veebr 2007 23:13
Postitas reiner
Oskab keegi midagi head ka selle kohta öelda?
Mul üks sõber tegi enda kopeikal nii, viimastel andmetel sai ta sellega ühe talve sõita (ainult jäärada muidugi).
Kaua selline asi tänavasõidus vastu võiks pidada?
On kellelgi kogemusi?
(plaan pole ise mingile masinale nii teha, lihtsalt ühel autol mida müüakse on selline asi)
Postitatud: 26 Veebr 2007 23:52
Postitas siim789
Saab pöörata ikka. Selle poole ratas, kuhu pöörad peab aeglasemalt liikuma kui teise poole ratas. Kuna differ on kokku keevitatud ja seda ei juhtu, hakkab välimist ratast lohistama ja samas võib ka pinge all mingeid silla kinnitusi ja vardaid ja muid asju ära lõhkuda.
Päris täpselt küll ei tea, aga arvan, et eriti mööda selle jutuga ka ei pannud;)
Lumel ja jääl ei tohiks vast väga juhtuda midagi. Aga tänavale selline asi ei kõlba, peaks suht kiiresti ära lõppema
[Muudetud: 26-2-2007 siim789]
Postitatud: 27 Veebr 2007 00:38
Postitas dzidzi
Kumm hakkab kuluma,muidu pidamine peaks nagu paranema(saab rohkem jõudu maapinnale.Tagasilla plokk ei ole midagi hullu siis läheb asi huvitavaks kui 4x4 ees kaa plokk.
Postitatud: 27 Veebr 2007 00:41
Postitas PuZuP
Algselt postitas: dzidzi
Kumm hakkab kuluma,muidu pidamine peaks nagu paranema(saab rohkem jõudu maapinnale.Tagasilla plokk ei ole midagi hullu siis läheb asi huvitavaks kui 4x4 ees kaa plokk.
Huvitavaks läheb siis kui oled kogu oma vaba raha püsikiirusliigendite peale magama pannud...korduvalt
[Muudetud: 26-2-2007 PuZuP]
Postitatud: 27 Veebr 2007 03:22
Postitas nivamees66
Algselt postitas: dzidzi
Kumm hakkab kuluma,muidu pidamine peaks nagu paranema(saab rohkem jõudu maapinnale.Tagasilla plokk ei ole midagi hullu siis läheb asi huvitavaks kui 4x4 ees kaa plokk.
ette sobib torsen aga mitte elektrood. kestab küll aga teatud mööndustega.poolassid kestavad küll,kui ainult mõistust on. mõned ikka purunevad
Postitatud: 27 Veebr 2007 09:00
Postitas vazist
Murrab poolasse. Kaks tükki ära murdnud jää peal. Aga antud on nii kuis torust tuleb. Asfaldil keerab küll, aga muidugi kummi ragina saatel (kõval pinnasel muidugi pöörad min. hooga). Jääl alguses pööramine raskendatud, aga sellega tuleb harjuda.
Kõige naljakam on see, kui murrab assi keskelt ära, siis lõika või sild pooleks, et reduktorit kätte saada. Nii hull muidugi asi pole.
Õige on ikka tehase plokeering. Minu eesmärk on aga vähese raha eest palju nalja saada.
Postitatud: 27 Veebr 2007 13:05
Postitas wax
1. Sööb kumme
2. Lõhub poolasse.
3. Kui kere pole tugev, kipub seda väänama.
4. Sita pidamisega esirehvidega kipub otse sõitma.
jne.
Aga küsimus - mida te seal kinni keevitate? Tahak oma jäärajapillile kah keevislukkdifri teha

Postitatud: 27 Veebr 2007 16:02
Postitas olaaf
satelliithammasrattad satelliidi karbis keset reduktorit
Postitatud: 27 Veebr 2007 17:15
Postitas fanatt
Ja kõigele lisaks ta võib sul lahti murda selle keevituse. Kuid kõige targem on kui ise järgi proovid kui sul on selline ajaveetmise masin mitte pere auto siis saad kindlalt teada:).
Postitatud: 28 Veebr 2007 14:35
Postitas wax
Algselt postitas: olaaf
satelliithammasrattad satelliidi karbis keset reduktorit
OK, selle mudru lasen kõik üheks tükiks kokku ja ongi "lukus"

Postitatud: 28 Veebr 2007 16:46
Postitas motamees
Algselt postitas: wax
OK, selle mudru lasen kõik üheks tükiks kokku ja ongi "lukus"
Ära sa seda mudru küll kokku lase. "Täisplokiks" võid ju midagi odavamat kasutada.

Postitatud: 28 Veebr 2007 21:37
Postitas wax
Algselt postitas: motamees
Ära sa seda mudru küll kokku lase. "Täisplokiks" võid ju midagi odavamat kasutada.

okeiokei, mitte just seda konkreetset.
Postitatud: 28 Veebr 2007 22:04
Postitas tuhajuhe
Algselt postitas: reiner
Kindlasti saab pöörata. Ja mida tähendab pöörlemisraadius?:D
Hea on ilkuda,keevitage oma diffrid kokku ja proovige.Siin jahuda miks ja kuidas ei saa keegi sotti mis toimub.Kõige parem on ikka omal nahal asi ära proovida.Mina olen teinud ja ei keevitaks seda kokku.On teisi varjante millega parandada masina teel püsivust.
Postitatud: 28 Veebr 2007 22:35
Postitas fanatt
OK, selle mudru lasen kõik üheks tükiks kokku ja ongi "lukus"
Mis asi se on pildil? Saan ma õieti aru et mingit sorti plokeeritud differ?
[Muudetud: 22-4-2007 ando]
Postitatud: 01 Mär 2007 20:35
Postitas vazist
Dr. Tuha võiks laiemalt lahti rääkida teema: kuidas parandada auto teelpüsivust. Mulle on püütud selgitada mitmeid teooriaid, kuid nii kui küsin , et mida teha konkreetselt, muutub jutt uduks. Umbes nii et Petsi sõber oli Suur Asjade Väljamõtleja ja tema pani lisa seibi ja viilis auku ja tegi ühe koonuse, aga kahjuks on ta nüüd surnud.
Postitatud: 01 Mär 2007 21:46
Postitas wax
Minu soov ei ole parandadda auto teelpüsimist. Selleks on muidki võtteid kui diffri lukustamine. Mina tahan saada läbivust ja kiiremini kohaltminekut. Jääl, poris, ja mujal libedal.
[Muudetud: 1-3-2007 wax]
Postitatud: 02 Mär 2007 20:31
Postitas Jan
Kui siin teelpüsivusest juba juttu tuli, siis ütleks omaltpoolt, et LSD teelpüsivusele küll midagi jurde ei anna, pigem vastupidi. Nt kui kurvis tagaveolisega kiirendada, siis tavalise difri puhul hakkab ainult sisemine ratas tühja käima=kaob pidamine ka külgsuunas, välimine ratas hoiab autot külgsuunas stabiilsena. Aga kui LSD-ga tagaveolisega kurvis mõlemad rattad tühja käima hakkavad, siis on põhimõtteliselt tervel tagumisel otsal pidamine kadunud...
Tegelikult asi nii hull muidugi ei ole aga natuke sinnapoole kisub küll...harjumise asi
Postitatud: 23 Dets 2007 00:04
Postitas fheisis
Ei ära tänavasõiduks kll seda kokku keevita.. ma käisin kokkukeevitatud plokipärast oma põllukaga asvaldil kurvis küllili.. mina soovitaks aint jäärada sellisga sõita..ja asvaldil eriti.. se tekitab niiisuure pinge et ma võin kihla vedada et sul paaripäevaperast varras pooleks kui mitte esimesel päeval..
Postitatud: 23 Dets 2007 00:15
Postitas JX
kinni keevitada ei tasu, ise seda muidugi suvel tegin. muidugi on kannakaid ja muid trikke lihtsam teha, aga esiteks raiskad oma korras diffri ja rehve. keerata on tunduvalt raskem ja jääl ja lumel "rahulikult" sõita ei saa( ei keera). enda kogemusest võin öelda et tavasõidus keeviatatud plokk kaua vastu ei pea...nimelt minul murdus keevitus lahti kuigi oli rämedalt kinni keevitatud ja hammakaid enam polnud olla- järeldus- panin uue difri ja nn plokk seisab riiulil ja ootab uusi hammasrattaid...
Postitatud: 23 Dets 2007 06:11
Postitas PuZuP
Algselt postitas: fheisis
Ei ära tänavasõiduks kll seda kokku keevita.. ma käisin kokkukeevitatud plokipärast oma põllukaga asvaldil kurvis küllili..
Vaevalt selles "keevis-lukk" süüdi oli
