1. leht 1-st

K:2101 känd

Postitatud: 23 Veebr 2007 22:14
Postitas otilada
Kuidas saaks 01 kändu tugevamaks teha?

Postitatud: 23 Veebr 2007 22:32
Postitas VAZ
Misasi see känd on ? :puzzled

Postitatud: 23 Veebr 2007 22:47
Postitas rizto05
Tagumise silla küljes olev kinnitus kuhu käib see diagonaalis varras külge(ei tule õige nimi meelde:puzzled).

Postitatud: 24 Veebr 2007 00:31
Postitas kristjan92
kas see on stabika varras

[Muudetud: 11-02-2007 kristjan92]

Postitatud: 24 Veebr 2007 01:28
Postitas uki
Algselt postitas: kristjan92
stapika varras
staBikavarras ;)

Postitatud: 24 Veebr 2007 03:01
Postitas PuZuP
Ei ole kumbki...

Hoopis paralleel-reaktiivvarras on...

Postitatud: 24 Veebr 2007 08:20
Postitas hautz
sinna tuleb nagu kolmnurk lihtsalt tekitada.

Postitatud: 24 Veebr 2007 10:49
Postitas kapa
Minu autol oli tehtud niiviisi, aga arvan, et tuleks keevitada too lisa natuke teise kohapeale. Keevitada sellise kohapeale, mis oleks tugev (mitte õhuke plekk) ;)Pilt

Postitatud: 24 Veebr 2007 12:57
Postitas fanatt
To kapa: Keevitus on sul küll võimsalt välja tulnud:D. Aga mõte õige

Postitatud: 24 Veebr 2007 13:07
Postitas Raxo

Postitatud: 24 Veebr 2007 13:08
Postitas Paskaak
esimest korda keevitas, pole hullu, õpime ju oma vigadest, pole sellist inimest kes oskaks kõike kohe.
paar plekist vinklit keevitad kännule külge ja korras ta ongi.

Postitatud: 24 Veebr 2007 14:25
Postitas Raxo
Algselt postitas: Paskaak
paar plekist vinklit keevitad kännule külge ja korras ta ongi.
Võtaks ikka midagi tugevamat :D

Postitatud: 24 Veebr 2007 14:36
Postitas Paskaak
misjaoks?, ei ole vaja piisab ka sellest, mõni mees keevitab selle lihtsalt üle. kuid oleneb ju ka mis olukorras kännu plekk on, mäda või mitte.

Postitatud: 24 Veebr 2007 14:47
Postitas kapa
No jaa, minu keevitus on nagu on. Too kord läks asi suuremas jaos nässu:D. Aga jah, minul on keevitatud pagassi põhja külge ja see oli viga. Keevitada tuleks ikka kusagile tugevama koha külge. Ise tõmbasin seal pleki ääred kokku ja lasin natuke üle. Si*t on - käib kah!

Postitatud: 24 Veebr 2007 20:58
Postitas fanatt
Ma ei tahtnud midagi halvasti õelda, meenutas minu esimest õmblust:D. Harjutamine teeb meistriks.

Postitatud: 24 Veebr 2007 21:18
Postitas reiner
Täna veendusin selles, et tuleks tugevdada ka paralleel-reaktiivvarda silla poolne kinnitus. Käisime põllul sõitmas, hakkas midagi kolisema, kui auto seisma jätsime siis selgus, et lahti on selle varda kinnitus koos vedru "taldrikuga". Õnneks jäi kõik ühte tükki (mõrasid ega midagi ei olnud) ja umbes tunnike tööd ja asi oli sõiduvalmis jälle:)

Postitatud: 25 Veebr 2007 05:28
Postitas PuZuP
Algselt postitas: kapa
Minu autol oli tehtud niiviisi, aga arvan, et tuleks keevitada too lisa natuke teise kohapeale. Keevitada sellise kohapeale, mis oleks tugev (mitte õhuke plekk) ;)
Oluliselt tugevam oleks, kui koha peale, kus tugevdustala kinnitub põhja külge, keevitada ennem suurema pindalaga metallplaat (vähemalt 2 mm paksusest materjalist), mis nii äärtest kui keskelt siduda keevisega pagasiruumi põhjapleki külge...
Keskelt sidumise - 10 mm puuriga augud sisse (4-jast august diagonaalasetuses peaks piisama, olenevalt plaadi pindalast) ja auguääred kinni siristada põhjapleki külge...
Ning seejärel tugevdustala plaadi külge keevitada...nii jaotub tugevdustala kaudu avalduv jõud ühtlasemalt - enam ei avaldu jõud väikesele alale, ehk siis õhukese põhjapleki ühele kohale...
Loomulikult ei tee paha ka tugevdusnurkade kasutamine ühendamisel...
Ehk siis 9 korda mõõda, 99 korda mõtle ennem läbi, ning 1 kord lõika ja keevita... :)

[Muudetud: 25-2-2007 PuZuP]