1. leht 1-st
K:Vedrud?
Postitatud: 23 Veebr 2007 14:00
Postitas CPX
Mille järgi ära tunda 02-e tagavedrusid? On neil mingi eritunnus?
Postitatud: 23 Veebr 2007 14:16
Postitas reiner
Vedru materjali paksus on suurem, ehk siis läbimõõt (mitte vedru läbimõõt, saad aru küll)
Postitatud: 23 Veebr 2007 16:03
Postitas PuZuP
Ei...keeru enese läbimõõt on sama kui siis lihtsalt materjali koostise erinevus...erinevus on välisläbimõõdus ja kõrguses
Sedaani vedrul on välisläbimõõt 127mm ja kõrgus 445 mm
Universaali vedrul (ehk siis 2102 ja 2104) on välisläbimõõt 129 mm ja kõrgus 468 mm
[Muudetud: 23-2-2007 PuZuP]
Postitatud: 23 Veebr 2007 17:24
Postitas CPX
Tänud.
Postitatud: 23 Veebr 2007 20:17
Postitas tuhajuhe
Uuri raamatuid,minu arust oli uutel vedrudel värviga märgistus.Ja värvi vahe näitas mille vedru ja mis tugevusklass.
Postitatud: 25 Veebr 2007 11:49
Postitas tiit
Postitatud: 19 Mär 2007 23:01
Postitas VäikeMägilane
02 tagumised on 2mm jämedamad, vedrud ise olid hallid, kuid oli peal kollane jutt, kas see ongi märgis või vasja kehva värvimise oskus- ei tea
Postitatud: 19 Mär 2007 23:29
Postitas motamees
Algselt postitas: VäikeMägilane
kuid oli peal kollane jutt, kas see ongi märgis või vasja kehva värvimise oskus- ei tea
Vasja värvimise oskusi ei maksa siin arutleda. Meie teadmised on probleemiks.
Vedrud jagatakse kahte gruppi (nii esimesed kui ka tagumised).
Kollane märgistus
Roheline märgistus
Autole soovitatakse panna kõik ühe märgistusega vedrud.
Postitatud: 20 Mär 2007 10:02
Postitas VäikeMägilane
Algselt postitas: motamees
Algselt postitas: VäikeMägilane
kuid oli peal kollane jutt, kas see ongi märgis või vasja kehva värvimise oskus- ei tea
Vasja värvimise oskusi ei maksa siin arutleda. Meie teadmised on probleemiks.
Vedrud jagatakse kahte gruppi (nii esimesed kui ka tagumised).
Kollane märgistus - pehmemad vedrud
Roheline märgistus - tugevamad vedrud
Autole soovitatakse panna kõik ühe märgistusega vedrud.
minu mõttega küsimus oli see, et kas terve vedru peab olema siis kollane, valge, roheline vm iganes?
või milline se märgis välja näeb ja kus kohas ta asub jne?
Postitatud: 20 Mär 2007 12:56
Postitas arvi100
Tavaliselt vedru üldvärv helehall või valge.Markeering on kantud vedru välimisele küljele ja see on suvaliselt lastud värvitiip,mida oleks kerge eristada vedru üldtoonist.
Postitatud: 26 Okt 2007 02:39
Postitas Indy
Uurisin kataloogi
http://www.autocat.ru/catalog/?atype=0&mark=3 , lugesin ära vedru keerdude arvu aga pilt, mille lisan, näitab hoopiski suuremat keerdude arvu?
Mida arvate?
P.S. Pildi tegin vedrude omaniku juures, kes vaid mainis, et ostis Zigulile kunagi...
[Muudetud: 25-10-2007 Indy]

Vedrud
Postitatud: 26 Okt 2007 08:23
Postitas SexSix
Roheline märgistus-kõige pehmemad.
Kollane märgistus-kõvad vedrud.
Pruun märgistus-combi vedrud.
Rohelise ja kollase märgistusega vedrude vahe tehakse kindlaks tagavedrude puhul 2950N suuruse jõu rakendamisel;kollase märgistuse saab vedru mis jääb pikemaks kui 273mm;rohelise märgistuse lühem kui 273mm.
Esivedrudele 4350 N suurune jõud;kollane märgistus-üle 232mm pikkune vedru ja rohelise märgistuse alla 232mm vedru.
Postitatud: 26 Okt 2007 09:40
Postitas Indy
Tänud Sexsix aga keerdude arv mõjutab ju ka vedrude tugevust, pildil olevatel on keerde 11, kataloogis
http://www.autocat.ru/catalog/?model=3&group=147 ainult 8 keerdu...
Postitatud: 26 Okt 2007 11:11
Postitas france2
huvitav ma ostsin just omale uued 02 vedrud ja nendel punane märgistus mida see veel siis tähendab.
Vedrud.
Postitatud: 26 Okt 2007 13:58
Postitas SexSix
Sellel lehel(VENE sait) lihtsalt ei ole terve vedru näha!
Need vedrud mida sulle pakutakse õige värk.Orginaal vedru peab olema emailvärviga värvitud,muu on on saast,"surevad"ära.
Esivedrud musta värvi,tagavedrud helehallid.
Postitatud: 22 Dets 2007 23:54
Postitas fheisis
tegelikul on 02vedrud natuke pikemad ka sest kui ma tuttava käest sain tuttuued tavalise siksi vedrud siis olid need palju lühemad kui pikappi vedrud:D... pakksusejergi ma vega aru ei saand... mulle tundusid ühesuurused..

..aga jah ning kui peale suruda on nad jõhkralt jäigemad kah...