1. leht 1-st
K:reaktiivvarras
Postitatud: 10 Veebr 2007 15:55
Postitas valge06
küsimus siis selles et ei saa kuidagi moodi vasakpoolset lühemat reaktiiv varrast sillaküljest lahti nimelt on polt puksi sisse kinni roostetanud.....et äkki on kellegil häid nippe ja õpetusi kuidas see lahti saada PS haamrit juba natuke proovisin
Postitatud: 10 Veebr 2007 17:09
Postitas motamees
Lõikad rellakaga seestpoolt kinnitust poldi/puksi läbi ja asendad uuega.
Postitatud: 10 Veebr 2007 18:08
Postitas fanatt
Seest poolt iganes jama lõigata. Lõika parem väljast mutter ja poldi pea maha ja siis eebliga väänad need kõrvad seal natuke laiemaks, ning siis saad reaktiivvardast väänates selle sealt vahelt kätte. Kui kätte oled saanud koputad haamriga kõrvad uuesti kokku, pärast tõmbab polt ise vahe parajaks. Pärast kui uue vahele paned soovitan sul tavotiga selle puksi seest ohtralt kokku määrida. Pärast lihtsam lahti saada.
Postitatud: 10 Veebr 2007 19:05
Postitas logman
Tavott

. Ei teagi, kas tavotti üldse kuskilt enam saada ongi - loomsest rasvast (siga) keedetud vankrimääre, vot see on tavott.
Vasemääret soovitan.
Postitatud: 10 Veebr 2007 19:36
Postitas motamees
Tavoti olemasolul ei sobiks ta sinna ikkagi kõikse paremini. Olen näinud läbiroostetanud tavotitünni põhja.
Hmm. Vasemääre sobib ju küll aga liiga kallis sellise koha peale määrida.
Sellise koha määrimiseks on ikkagi olemas juba spets roostevastased õlid (ML). Mul on pidevalt käepärast võitopsis sellist õli. Pintsliga sealt määrin iga polti ja ühendust enne kokkupanekut. Pärast mutri kinnikeeramist veel ots pintsliga üle. Kui mina ei pea seda ühendust enam lahti võtma (kunde autod), siis kellegil teisel ehk ikkagi kergem.

Postitatud: 10 Veebr 2007 19:59
Postitas fanatt
Algselt postitas: logman
Tavott

. Ei teagi, kas tavotti üldse kuskilt enam saada ongi - loomsest rasvast (siga) keedetud vankrimääre, vot see on tavott.
Vasemääret soovitan.
Head isu:D. Ma ei näe probleemi miks ei võiks näiteks litooli kasutada seal.
Postitatud: 10 Veebr 2007 20:12
Postitas motamees
Algselt postitas: fanatt
Ma ei näe probleemi miks ei võiks näiteks litooli kasutada seal.
Ma ei näe erilist probleemi ka kuivalt kokkupanemisel. Peaaegu kogu maailma autod pannakse ilma määrdeta kokku. Ainult kaduvväike hulk autopedesid määrivad pintsliga midagi otsa peale.

Postitatud: 11 Veebr 2007 11:28
Postitas fanatt
Ma ei näe erilist probleemi ka kuivalt kokkupanemisel.
Probleemi hakkad sa nägema siis kui lahtivõtuks aeg tuleb, peale 50000 km sõidus soolas ja vees. Vaata kui hea kui on selliseid autopedesid. Või väidad ei autosid ei tuleks hooldada? Ja rällaka ja keevitus pitsiga on parem autot remontida?
PS jutt käib ikkagi hetkel ladast
[Muudetud: 11-2-2007 fanatt]
Postitatud: 07 Apr 2007 01:14
Postitas valge06
tänud õpetuste eest...ma ise olen kasutanud mingit rooste surma millel on määrdeomadused ka pihustiga lased peale ja ilusti tuleb pärast lahti