K:reaktiivvarras
K:reaktiivvarras
-
vvalge06
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 137
- Liitunud: 20 Mai 2006 00:34
- Asukoht: Väike-Maarja vald
- Autod: vaz 2106 1986/vaz 2101 1972
K:reaktiivvarras
küsimus siis selles et ei saa kuidagi moodi vasakpoolset lühemat reaktiiv varrast sillaküljest lahti nimelt on polt puksi sisse kinni roostetanud.....et äkki on kellegil häid nippe ja õpetusi kuidas see lahti saada PS haamrit juba natuke proovisin
-
ffanatt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 309
- Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
- Asukoht: saaremaa
- Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE
Seest poolt iganes jama lõigata. Lõika parem väljast mutter ja poldi pea maha ja siis eebliga väänad need kõrvad seal natuke laiemaks, ning siis saad reaktiivvardast väänates selle sealt vahelt kätte. Kui kätte oled saanud koputad haamriga kõrvad uuesti kokku, pärast tõmbab polt ise vahe parajaks. Pärast kui uue vahele paned soovitan sul tavotiga selle puksi seest ohtralt kokku määrida. Pärast lihtsam lahti saada.
pidur = kiiruse surm
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Tavoti olemasolul ei sobiks ta sinna ikkagi kõikse paremini. Olen näinud läbiroostetanud tavotitünni põhja.
Hmm. Vasemääre sobib ju küll aga liiga kallis sellise koha peale määrida.
Sellise koha määrimiseks on ikkagi olemas juba spets roostevastased õlid (ML). Mul on pidevalt käepärast võitopsis sellist õli. Pintsliga sealt määrin iga polti ja ühendust enne kokkupanekut. Pärast mutri kinnikeeramist veel ots pintsliga üle. Kui mina ei pea seda ühendust enam lahti võtma (kunde autod), siis kellegil teisel ehk ikkagi kergem.
Hmm. Vasemääre sobib ju küll aga liiga kallis sellise koha peale määrida.
Sellise koha määrimiseks on ikkagi olemas juba spets roostevastased õlid (ML). Mul on pidevalt käepärast võitopsis sellist õli. Pintsliga sealt määrin iga polti ja ühendust enne kokkupanekut. Pärast mutri kinnikeeramist veel ots pintsliga üle. Kui mina ei pea seda ühendust enam lahti võtma (kunde autod), siis kellegil teisel ehk ikkagi kergem.

C
-
ffanatt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 309
- Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
- Asukoht: saaremaa
- Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE
Probleemi hakkad sa nägema siis kui lahtivõtuks aeg tuleb, peale 50000 km sõidus soolas ja vees. Vaata kui hea kui on selliseid autopedesid. Või väidad ei autosid ei tuleks hooldada? Ja rällaka ja keevitus pitsiga on parem autot remontida?Ma ei näe erilist probleemi ka kuivalt kokkupanemisel.
PS jutt käib ikkagi hetkel ladast
[Muudetud: 11-2-2007 fanatt]
pidur = kiiruse surm