Nina madalamaks.
Nina madalamaks.
-
221033
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 48
- Liitunud: 04 Mär 2006 13:51
- Asukoht: Jõgevamaa
- Autod: ZAZ 968M, Golf II GT "Rott", Golf III, Lada 2121
Nina madalamaks.
Küsimu? Kuidas saak teha 03-me nina madalamaks ja tagumist otsa tõsta?
Mida selleks peab ära vahetama ja tegema?
[Muudetud: 5-1-2007 21033]
Mida selleks peab ära vahetama ja tegema?
[Muudetud: 5-1-2007 21033]
-
wWalter
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 497
- Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
- Asukoht: Tallinn, Kohila
- Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.
Ja milleks sulle sellist asja vaja teha on? Mix tahad et juhitavus haveneks. Niipalju kui mina kuulnud olen kes selliselt tegutsenud on peale seda pill ujuma hakanud. Aga kui see on sulle sooviks siis kõige lihtsam varjant on esimesed vedrud lühemaks ja tagumised pikemaks:regan:( järgmine kord tuleb kiirem olla 
[Muudetud: 5-1-2007 Walter]

[Muudetud: 5-1-2007 Walter]
MännikuLaiali.
Sel juhul ära nina madalamaks lase. Tõsta ainult tagaotsa. Lada poodides selliseid kummipatju müüa mis vedru ja kere vahele käivad. Hind polnud kah suurem asi.
Aga palju sul nina kõrgem on? Nende patjadega saad tagaotsa tõsta umbes 4cm.
[Muudetud: 5-1-2007 reiner]
Aga palju sul nina kõrgem on? Nende patjadega saad tagaotsa tõsta umbes 4cm.
[Muudetud: 5-1-2007 reiner]
Lower your standards and you'll never be disappointed!
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Ise sain alles ostetud need kummipadjad. Maksid 65.- 2tkAlgselt postitas: Reigo
Kas kummipatjade lisamine tagumiste vedrude ja kere vahele muudab juhitavust paremaks või halvemaks?
Vahele saada niisama oli tegu


Oskab ehk keegi mind aidata. Sõites ujub tagu ots meeletult. Otse sõites ja aukudest juba üle sõites viskab tagu otsa ära. 01-hel. Vardad kõik korras ja terved. Amorte põhimõtteliselt pole. (õli väljas) Kummidest vaevalt see oleneb vms ?
-
pPriidic
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 615
- Liitunud: 14 Mär 2002 00:25
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Samara 2108 Baltic
mitte kõrgemad, aga jäigemad, kuna 02 ettenähtud raskema kauba veoks.Algselt postitas: ConanTM
kas sellest ei aita kui taha 02 vedrud panna need peaks ka kõrgemad olema![]()
ja jäikus upitab masina peput üles.
kummijullad teevad pepu jäigemaks(vedru töökäik ju väiksem ca. 1 keerd), minimaalselt ka kergitavad
9x mõtle, 1x postita!!! 

-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kui taguots kõrgele ajada siis hakkab kardaaniriste ka sööma 
kummipukse palju panna soovita, kuna august võib auto tagasi põrgata tekitades üliootamatuid juhitavuse kaotusi..
kõige parem ikkagi UUED originaalvedrud paigaldada korraliku amordiga...
selleni jõuate ükskord niikuinii - nipitage niipalju kui tahate nende kummide ja vedrudega..
kui vaja suuremat jäikust siis 02 vedrud mõõtu lõigata - ei päästa korralike amortide ostust.

kummipukse palju panna soovita, kuna august võib auto tagasi põrgata tekitades üliootamatuid juhitavuse kaotusi..
kõige parem ikkagi UUED originaalvedrud paigaldada korraliku amordiga...
selleni jõuate ükskord niikuinii - nipitage niipalju kui tahate nende kummide ja vedrudega..
kui vaja suuremat jäikust siis 02 vedrud mõõtu lõigata - ei päästa korralike amortide ostust.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1086
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
Mehed millega te tegelete. originaalis ei ole lada kurvis sõitmiseks mõeldud kuna ta on nii pehme. pigem tuleb lasta madalamax ja siis saab tunduvalt paremini sõita välimus kah norm. Näitex oma 98a mazdaga ma ei julge nii naljalt kurvi väänata siis kui heaks arvan aga siksiga seda muret ei ole, sama lugu ka möödasõitudega. välja võib mazdaga oma reast keerata aga järsku tagasi enam mitte, tahab loperdama hakata.

- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1409
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Lisaks zajetsi jutule
Minu autol mõlemad osad madalaks lastud ja väga hea on sõita. Enam taguotsa ei tahaks küll tõsta. Minuarust on nii ilusam ka. Kardirajal sõites puudus autol täielikult külgkalle, auto oli nagu asfaldi külge liimitud. Väga hea juhitavus.
Eest siis 2,5 keerdu ja tagant 2 keerdu ja amordiks on niva kyb gaasikad.
Ärge tõstke seda autot kõrgemaks

Eest siis 2,5 keerdu ja tagant 2 keerdu ja amordiks on niva kyb gaasikad.
Ärge tõstke seda autot kõrgemaks


Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
http://www.ladu24.ee/ Sealt uuri andmeid. Seal toovad sulle isegi koju ära need. Olen ise teenust kasutanud ja toodi ukse taha pakk. Ja hind ei ole kah suuremalt osalt kirves 
Nagu näha on hind seal : 345.- tk MIllegi pärast ei ole kirjutatud kas on gaasi või õli amort. Aga nimi on selline: Gaasamortisaator Kyb-Excel-G

[Muudetud: 6-1-2007 grimes]

Nagu näha on hind seal : 345.- tk MIllegi pärast ei ole kirjutatud kas on gaasi või õli amort. Aga nimi on selline: Gaasamortisaator Kyb-Excel-G

[Muudetud: 6-1-2007 grimes]