1. leht 1-st

Käigukasti mahavõtt

Postitatud: 02 Jaan 2007 16:36
Postitas woody19
Et siis küsimus selline. Võtan enda 2105-el käigukasti maha. Et kõik poldid ja mutrid on lahti aga maha ei tule. Kardaabi võtsin maha ja sumpsi ka. Midagi ees ei ole aga sidurikoda mootori küljest lahti ei tule. Et kas asi võib olla selles et mootori ja sidurikoja poltide juures on tiftid ja kas need võivad siis nii kõvasti kinni hoida?:puzzled

Postitatud: 02 Jaan 2007 16:41
Postitas olaaf
siduriketas käigukasti peavõlli külge roostetanud ehk hoopis..
kas otsapleki keerasid ikka lahti? 4x 6sed poldid sidurikoja ees? see kipub tavaliselt ununema...

pmst ikka kanguta ja higista..

Postitatud: 02 Jaan 2007 16:49
Postitas woody19
Kle ma sõidan selle autoga ringi ja siduri ketas ei saa ju siis kinni olla roostetanud. Aga jh otsapleki võtsin maha jh. Mul niigi oli üks polt sealt ära kadunud:)

Postitatud: 02 Jaan 2007 17:46
Postitas olaaf
ketas võib nuudile kinni roostetada vabalt ;) kuna peavõll siduriketta suhtes ei liigu pikkisuunas...

kunagi sai ühel kastivahetusel koguni sidurikotta auk sisse lõigatud ning sealt august sidurikorv lahti keeratud - seekord ei saanudki kasti võllilt siduriketast kätte - ega ei pingutanud ka eriti, kuna kast oli õhtal ja asendus olemas...

Postitatud: 02 Jaan 2007 17:48
Postitas woody19
aahah noo olgu ma vaatan seda nuutide asja.
aitäh.

Postitatud: 02 Jaan 2007 18:05
Postitas kopec
endal oli juhus,kus sidurivõlli otsalaager hoidis nii kõvasti kinni,et tuli tagant teise autoga sikutada.

Postitatud: 02 Jaan 2007 18:24
Postitas pedrox
Olaafil täitsa õige jutt kaitsepleki poltide kohta. Unustasin need isegi ja hakkasin taguma ja taguma ja taguma kuni lõpuks avastasin et need kinni olid alles.

Postitatud: 02 Jaan 2007 20:07
Postitas Jonx
Starteri poldid ikka keerasid lahti?

Postitatud: 02 Jaan 2007 20:38
Postitas woody19
jh starter ja pleki poldid olid lahti aga jh ma lihtsalt andsin tiba rohkem laksu ja sain selle käigukasti maha. Aga aitäh vastuste eest.

Postitatud: 05 Jaan 2007 22:39
Postitas Paskaak
kui muud üle ei jää siis (koormarihmaga/vints) üks ots tagasilla külge teine käigukasti tagumise otsa külge, kui jõust puudu jääb! olen isegi nii teinud ühekorra.