Pedaalide erinevus.

Pedaalide erinevus.

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Pedaalide erinevus.

Postitus Postitas Hulkur »

Tere.

Mure selline.

Autoks 06 millele on pandud 05-e piduri ja siduri pedaalide komplekt. Kas on vahe 05-e ja 06-e siduri peasilindri lükkavas nõelas (sõrmes?). Ma mõtlen pikkuseid. Et 05-el on sõrm lühem kui 06-el. Siduri peasilinder on 06 e oma.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Pole 100% kindel aga pedaaliplokid erinevad vaid pidurivõimendiga ja ilma klassikutel.
Jupid Venemaalt!
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Väga kahtlane.

Ma õhutasin siduri ära, keerasin veel kahvlit peale aga lõtk pedaalis ikka sama suur. See peab mingi jama olema selle varda (sõrme) pikkustes.
Vähemalt ma kaldun arvama.

Ega midagi, eks ma pean siis ükspäev laiali süsteemi kiskuma ja proovima seda vana 06 e pedaaliplokki.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Süsteemi pole vaja rohkem lammutada kui et vaheta see varras ära ,kui "asi kahtlane" ,aga abi sellest pole ,sest....oh üllatust :o ...
...tegelikult on kõik võimendusega pidurite lülitusvardad/tõukurid samad ja ei kuulu originaalis mitte 06-le ,vaid omavad tähistust 2103-1602568 Samuti on peasilinder pärit 01-lt. Unustage ära "kuue" jublakad. 06 omab väga vähe originaalvidinaid.
Kui tahad pedaali lõtkust lahti saada ,siis võid keevitada vardale jupi juurde.
Kunagi sai ise kah sedasi toimitud ,aga tegemist oli piduri lülitusvardaga. Tegin pikemaks ,sest põrand sai tohutult paksu polstri ja pedaali oli tarvis ülespoole tõsta.
Aga millest see lõtk tekkis üldse ,kui küsida tohib? Kas lõtk on ikka varda otsa ja peasilindri kolvi vahel? Äkki on peasilindris olev vedru töölepingu lõpetanud?
Abiks ka see pilt: http://www.autocat.ru/catalog/?model=6& ... d/2447.jpg[/img]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kuna sidurisilinder on kõigil 2101, siis kaldun arvama, et pedaalideplokk on kõigil ladadel 2103 :)
ehk ei õhutanud sa piisavalt...

krt, logman jõudis ette :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Pedaali lõtku on võimalik salongist ju reguleerida ! Vähemalt 063-l on see nii.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: VAZ
Pedaali lõtku on võimalik salongist ju reguleerida ! Vähemalt 063-l on see nii.
Kas on ikka nii? Seal saab reguleerida pedaali käigu pikkust ,mitte lõtku (vabakäiku). Vt.pilt eespool.
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Eks ma lähipäeval proovin siis neid varjante.

Kõigepealt vahetan ära siduri peasilindri vedru ning kui see ei aita siis silindrit lükkava varda.
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Vardale jupi otsa keevitamine ju kole tülikas, ise pikendasin 01-le pidurivõimendit installeerides siduri tõukurvarrast vähe lihtsamini: lõikasin varda pooleks ja keerasin kummagi jupi peale vindi, siis ostsin jätkumutri ja keerasin vardajupid talle kahelt poolt külge. Kui kardad, et vindi pikkuse arvestamine päris täpselt välja ei kuku, siis tee ühele jupile pikem vint ja pane kontramutter. Eelis võrreldes keevitamisega on veel see, et saad varda pikkust hiljem lihtsamini muuta (kui näiteks vaja lühemaks tagasi teha).
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Asi sai lihtsama lahenduse.

Teema lukku.
Kasutaja avatar
Suska
Foorumi kasutaja
Postitusi: 340
Liitunud: 25 Juul 2006 10:59
Asukoht: Eesti
Autod: 2103

Postitus Postitas Suska »

Algselt postitas: Hulkur
Asi sai lihtsama lahenduse.

Teema lukku.
..ei saa ju lukku panna kui teema pole arutletud läbi ikkagi. Mis lõpuks ette võeti ikka?
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Vahetasin peasilindril manzetid ära ja enam mingit lõtku.
Vasta