1. leht 1-st

Siduri ketas/käigukast???

Postitatud: 06 Nov 2006 16:54
Postitas prophecy6-6-6
Lada05 sõites 3mandalt 4dale vahetades gaasi lisades hakkavad pöörded kasvama aga kiirus jääb samaks ( ja selline jube rõve hais tuleb kapoti alt) mind huvitab kas asi on kettas või käigukastis?

Sest opeliga oli enamvähem sama probleem.Aga opelil ei läinud ükski käik korralikult sisse,ja ketas oli läbi.

:( :(

Postitatud: 06 Nov 2006 16:57
Postitas motamees
Sidur libiseb. Võib ka vale reguleeringu viga olla. Alt kahvli juurest proovides peab vabakäik olema.

Postitatud: 06 Nov 2006 16:58
Postitas prophecy6-6-6
nii et ei ketas peaks veel funkama?

Postitatud: 06 Nov 2006 17:06
Postitas prophecy6-6-6
kuna ma olen suht algaja selle koha pealt siis kus alt kahvli juurest??

Postitatud: 06 Nov 2006 17:32
Postitas logman
Kuna oled "suht algaja" ,siis väga raske ka seletada. Andestust ,kui liiga lollisti jutustan.
Ronid auto alla ja samal ajal lased kellelgi sidurit sõtkuda. Vaatad ,mis asi käigukasti küljes liigub. (Käigukast on tead see ,kus käike saab lülitada ,mootori otsas al.korpusega u. poole meetri pikkune jurakas.)
No ja selle kasti küljes vasakul pool peabki liikuma see lahutushark e. kahvel. Vaat sellesama kahvli ja silindri (siduri töösilinder ,mille kaudu lülitatakse lahutusharki) vahel on üks reguleerpolt. Nüüd saadad kaaslase roolist minema ,st. ta ei tohi enam pedaali tallata. Üritad lahutusharki käega lükata sellessamas suunas ,nagu enne silinder seda tegi. Peab olema lõtk. Kui lõtku pole ,keerad reguleerpolti "lühemaks".
Kui nüüd lõtk on olemas ,aga sidur ikka libiseb ,siis on mitu võimalust:
1. Ketas kulunud.
2. Hooratas kulunud.
3. Sidurikorv nässus (kulunud ,vedrud puruks vms.).
4. Väntvõlli tagumise otsa tihend laseb õli sidurikettale.
5. K.kastist lekib õli sidurikettale (tavaliselt väga vähe tõenäoline ,sest see õli sinnani tavaliselt ei ulatu ,aga juhtub ka paremates peredes....)

Nüüd kuna oled suht algaja ,siis loe foorumist ,kuidas kast maha käib või usalda oma auto remondimeeste hoole alla.

Postitatud: 06 Nov 2006 17:48
Postitas Indy
Kaua niimoodi sõidetud on???
Kui juba pikemat aega siis tõenäoliselt saad ka uue sidurikorvi panna.

Postitatud: 06 Nov 2006 18:02
Postitas Ardi Soovik
Too auto ja 500kr,lahendame probleemi poole päevaga.

Postitatud: 06 Nov 2006 19:12
Postitas prophecy6-6-6
Raplamaa natuke kaugel :P

Postitatud: 07 Nov 2006 17:08
Postitas prophecy6-6-6
Nii ma leidsin selle kahvli üles ja seal on nr 17 ja 13 mutrid.

aga kumba ma keerama pean ?

ja kummale poole kas käigukasti poole või selle klambri poole

Postitatud: 07 Nov 2006 17:19
Postitas -grazy-
Kõigepealt pead keerama mõlemat mutrit.ühte üht pidi ja teist teistpidi.seejärel keera nr 17 võtmega keeratav mutter mootori poole,ning seejärel keera 13 võtmega keeratav mutter selle teise mutri vastu.Loodan et said aru,kuna ei oska hästi foorumi kaudu seletada inimesele,kes pole sellist asja enne teinud.

Postitatud: 07 Nov 2006 17:27
Postitas -grazy-
Tegin kiiresti ka väikese joonise.Pilt

Postitatud: 07 Nov 2006 17:54
Postitas Indy
Lühidalt...
Kruti seda suuremat mutrit (17 võti) töösilindri poole, et tekiks vardal lõtk ja siis pisema mutriga (13 võti) fikseerid suurema mutri...

Postitatud: 08 Nov 2006 21:29
Postitas prophecy6-6-6
Korda sain.

Suured tänud abi eest.