Siduri ketas/käigukast???

Siduri ketas/käigukast???

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
p
prophecy6-6-6
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Siduri ketas/käigukast???

Postitus Postitas prophecy6-6-6 »

Lada05 sõites 3mandalt 4dale vahetades gaasi lisades hakkavad pöörded kasvama aga kiirus jääb samaks ( ja selline jube rõve hais tuleb kapoti alt) mind huvitab kas asi on kettas või käigukastis?

Sest opeliga oli enamvähem sama probleem.Aga opelil ei läinud ükski käik korralikult sisse,ja ketas oli läbi.

:( :(
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Sidur libiseb. Võib ka vale reguleeringu viga olla. Alt kahvli juurest proovides peab vabakäik olema.
C
p
prophecy6-6-6
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas prophecy6-6-6 »

nii et ei ketas peaks veel funkama?
p
prophecy6-6-6
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas prophecy6-6-6 »

kuna ma olen suht algaja selle koha pealt siis kus alt kahvli juurest??
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kuna oled "suht algaja" ,siis väga raske ka seletada. Andestust ,kui liiga lollisti jutustan.
Ronid auto alla ja samal ajal lased kellelgi sidurit sõtkuda. Vaatad ,mis asi käigukasti küljes liigub. (Käigukast on tead see ,kus käike saab lülitada ,mootori otsas al.korpusega u. poole meetri pikkune jurakas.)
No ja selle kasti küljes vasakul pool peabki liikuma see lahutushark e. kahvel. Vaat sellesama kahvli ja silindri (siduri töösilinder ,mille kaudu lülitatakse lahutusharki) vahel on üks reguleerpolt. Nüüd saadad kaaslase roolist minema ,st. ta ei tohi enam pedaali tallata. Üritad lahutusharki käega lükata sellessamas suunas ,nagu enne silinder seda tegi. Peab olema lõtk. Kui lõtku pole ,keerad reguleerpolti "lühemaks".
Kui nüüd lõtk on olemas ,aga sidur ikka libiseb ,siis on mitu võimalust:
1. Ketas kulunud.
2. Hooratas kulunud.
3. Sidurikorv nässus (kulunud ,vedrud puruks vms.).
4. Väntvõlli tagumise otsa tihend laseb õli sidurikettale.
5. K.kastist lekib õli sidurikettale (tavaliselt väga vähe tõenäoline ,sest see õli sinnani tavaliselt ei ulatu ,aga juhtub ka paremates peredes....)

Nüüd kuna oled suht algaja ,siis loe foorumist ,kuidas kast maha käib või usalda oma auto remondimeeste hoole alla.
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Kaua niimoodi sõidetud on???
Kui juba pikemat aega siis tõenäoliselt saad ka uue sidurikorvi panna.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Too auto ja 500kr,lahendame probleemi poole päevaga.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
p
prophecy6-6-6
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas prophecy6-6-6 »

Raplamaa natuke kaugel :P
p
prophecy6-6-6
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas prophecy6-6-6 »

Nii ma leidsin selle kahvli üles ja seal on nr 17 ja 13 mutrid.

aga kumba ma keerama pean ?

ja kummale poole kas käigukasti poole või selle klambri poole
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Kõigepealt pead keerama mõlemat mutrit.ühte üht pidi ja teist teistpidi.seejärel keera nr 17 võtmega keeratav mutter mootori poole,ning seejärel keera 13 võtmega keeratav mutter selle teise mutri vastu.Loodan et said aru,kuna ei oska hästi foorumi kaudu seletada inimesele,kes pole sellist asja enne teinud.
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Tegin kiiresti ka väikese joonise.Pilt
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Lühidalt...
Kruti seda suuremat mutrit (17 võti) töösilindri poole, et tekiks vardal lõtk ja siis pisema mutriga (13 võti) fikseerid suurema mutri...
p
prophecy6-6-6
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas prophecy6-6-6 »

Korda sain.

Suured tänud abi eest.
Vasta