1. leht 1-st
jama siduri pedaaliga!!!
Postitatud: 25 Okt 2006 19:54
Postitas atzkarik
jama siis selline et siduri pedaal ei tule vahetevahel lõpuni ülese. kõik vedrud terved, kuskilt ei jookse midagi, lahutab ilusti ja ei libise aga lihtsalt vahetevahel jääb pedaal kuskile poole peale ja peab jalaga kaasa aitama pedaali et täits ülesse jõuaks.
et mis võib viga olla?
aa seda ka veel et sai üks päev niiva tutikas korv,ketas ja survelaager pandud kuigi ei usu et sellest jama tuleb.
Postitatud: 25 Okt 2006 21:08
Postitas petrooleum
njaa...versioone võib olla mitu.Õhk süsteemis,Tean et suurtel rekkadel siduri peasilindri kolvitagust vedrut on pingutatud,et kolb kiiremini üles tuleks.Võimalik on ka sidurikahvli tagasitõmbe vedru pingitada või välja vahetada tugevama vedru vastu.Asi selles,et ma alles õpin uuesti ladat tundma(viimati näppisin teist ....14 aastat tagasi) ja paljugi on meelest läinud.Nival on äkki tugevam sidur,kui ladal ja sellest tulenevalt on äkki vaja vahetada ka välja alumine,kui mitte ülemine silinder...loodan,et sain su mõttetegevust laiendada,kui mitte aidata
Postitatud: 25 Okt 2006 23:03
Postitas arvi100
Siduri peapumba üks kahest kolvist jääb kinni ja sees olev vedru ei
jõua teda tagasi lükata.
Uus peapump poes umb.200 kr.
Postitatud: 25 Okt 2006 23:14
Postitas atzkarik
Algselt postitas: arvi100
Siduri peapumba üks kahest kolvist jääb kinni ja sees olev vedru ei
jõua teda tagasi lükata.
Uus peapump poes umb.200 kr.
mu neda mõtted jõutsid ka sinna kanti et tuleb siis üks päev sellest alustada.
Postitatud: 25 Okt 2006 23:23
Postitas motamees
Peasilindri mansetid laseva õli tagasi. Ilmselt ilmneb see viga sul siis, kui väheke kauem sidurit all hoiad.
Postitatud: 26 Okt 2006 00:06
Postitas atzkarik
jah see juhtub siis kui kauem sidurit all hoida aga naljaks on selle asja juures see et seda juhtub ainult mingi 4 korda päevas ülejäänud aja on kõik normaalne.
Postitatud: 26 Okt 2006 00:11
Postitas motamees
Postitatud: 26 Okt 2006 00:18
Postitas atzkarik
ma arvan et olen küllaltgi laisk inimene et ostan poest, kulub aega ja närvi vähem:rolleyes
Postitatud: 26 Okt 2006 06:24
Postitas petrooleum
nojah..ausalt öeldes,ega polegi mõtet mansette vahetama hakata.Lahti võttes selgub ikka,et peasilinder on vana ja kulunud jne.
Postitatud: 26 Okt 2006 08:28
Postitas Mel
Pole küll sama küsimus, kuid siduri pedaaliga seotud.
Kui mootor on külm, siis sidur ühendab ja lahutab normaalselt, s.t normaalsel kaugusel põhjast. Kui aga mootor täiest töösoe, siis peab pedaali täiesti vastu põrandat pressima, et ilma raginata käigud sisse saada.
Lisaks veel selline asi, et külmalt lülitab tagurpidi käigu ilusti sisse, kuid peale mõningast sõitmist enam ilma raginata käiku sisse ei saa.
Millest sellised jamad võivad tulla?
Postitatud: 26 Okt 2006 14:50
Postitas petrooleum
nonii..Ilmselt saab seda viga klassifitseerida "üleüldine kulumine" alla.
Seni kuni õlid külmad ei pruugi lõtkud välja tulla.Õli soojenedes suurenevad ka lõtkud,kuna õli läheb vedelamaks.See on minu arvamus asjast
Postitatud: 26 Okt 2006 16:03
Postitas tiit
külm õli lihtsalt "pidurdab" käigukasti. kas ei lähe ka siis ilma raginata kui enne mõne teise käigu lülitad ja siis sidurit üles laskmata tagurpidi lülitad (auto muidugi seisab paigal;) )
Postitatud: 27 Okt 2006 08:20
Postitas Mel
Auto täitsa paigal:D
Teiste käikude lülitamine ka ei aita.
Postitatud: 01 Veebr 2007 20:54
Postitas hautz
Algselt postitas: Petrooleum
njaa...versioone võib olla mitu.Õhk süsteemis,Tean et suurtel rekkadel siduri peasilindri kolvitagust vedrut on pingutatud,et kolb kiiremini üles tuleks.Võimalik on ka sidurikahvli tagasitõmbe vedru pingitada või välja vahetada tugevama vedru vastu.Asi selles,et ma alles õpin uuesti ladat tundma(viimati näppisin teist ....14 aastat tagasi) ja paljugi on meelest läinud.Nival on äkki tugevam sidur,kui ladal ja sellest tulenevalt on äkki vaja vahetada ka välja alumine,kui mitte ülemine silinder...loodan,et sain su mõttetegevust laiendada,kui mitte aidata
see vedru värk küll ei saa olla mul ei olegi seda vedru ja sidur toimib ilust aga vedru võrra kergemalt