1. leht 2-st
ladale veljed
Postitatud: 26 Aug 2006 00:16
Postitas hentz
nii leidsin siis interneti sügavustest ühed veljed mis peaksid ladale istuma nimelt sellised
http://www.ladu24.ee/index.php?p=1&kat= ... h=1&x=1375 kõik tundub sobivat AGA .selle velje keskauk on 67,1mm ja ladal on vist 58,1. kas sellist velge tohib ladale alla panna? mõni hea inimene võiks ära seletada ka mis see keskauk on
Postitatud: 26 Aug 2006 07:24
Postitas logman
Keskauk=keskava. Keskkoolis ,kui C-kati lube tegin ,parandati eksamil mind kah ,et "auk on pükstes ja augud tekivad sõiduteesse ,veljel on avad". Vot sedapidi siis

Pildilt see ava ,mis jääb BSA kirjadega kapsli alla.
Veljest saab kindlasti asja ,kui istutada keskavasse võru.
67,1mm - 58,5mm = 8,6mm. Jagame kahega ja saame tehtava võru seinapaksuseks 4,3mm.
Mõned on ka väitnud ,et keskava ei oma mingisugust tähtsust ratta tsentreerimisel ,st. võib olla suurem. Ratast hoiavad kinni ja tsentris poldid.
Veel natuke
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 3#pid88470
Postitatud: 26 Aug 2006 11:11
Postitas tiit
Algselt postitas: logman
Mõned on ka väitnud ,et keskava ei oma mingisugust tähtsust ratta tsentreerimisel ,st. võib olla suurem. Ratast hoiavad kinni ja tsentris poldid.
Paljudel autodel ei olegi tsentreerimist. Näiteks kasvõi mosse volga uaz
Postitatud: 28 Aug 2006 10:40
Postitas arvi100
Lada keskava 58,5 mm.Fiati keskava 58 mm.Püüa leida ikka Fiati mõõtudega veljed.Keskava saab saabriga ise paika "treida".
Postitatud: 28 Aug 2006 10:46
Postitas tiit
sama lehe lõpus ju tsentreerimis rõngad ka müügis, 19 krooni tükk on vist taskukohane kui sellise hinnaga juba veljed ostad. 59,1 kõlbaba küll, 0,6 mm ei ole liiga suur loks

Või võtad 58,1 ja aitad pisut ümara viiliga
Postitatud: 28 Aug 2006 16:25
Postitas oxecot
Samaral ja tagaveduste Ladade veljed on erinevad. Minu andmetel on 58,5 Samara velje keskava, tagavedustel on see aga 60,1 mm. Samuti on neil erinev ofsett: Samaral ca 38, tagavedustel ca 30. Poldiaugud on mõlemal 4x98.
Postitatud: 28 Aug 2006 16:35
Postitas tiit
keskava on mõlemal 58,5 ja ofset sõltub mudelist, 06 isegi suurem kui 08. Kopikal võib küll 30 olla
Postitatud: 28 Aug 2006 16:47
Postitas oxecot
Algselt postitas: tiit
keskava on mõlemal 58,5 ja ofset sõltub mudelist, 06 isegi suurem kui 08. Kopikal võib küll 30 olla
Eks mine mõõda keskavad üle. Samas uuri mille poolest erinevad 01 ja 06 sillad et neil erineva ofsetiga veljed lähevad.
Postitatud: 28 Aug 2006 17:14
Postitas tiit
Ma treisin kuu aega tagasi valuveljed 05-le paigaldamiseks keskava 58,5. Ei ole vaja minna mõõtma. Kopika veljed on lihtsalt kitsamad kui 06-l
Postitatud: 01 Sept 2006 00:04
Postitas arvi100
Kitsamad on nad täpselt 10 mm,2101 5" ja 2103/06 5,5" laiad.
Postitatud: 19 Sept 2006 23:25
Postitas w2rk
Algselt postitas: arvi100
Kitsamad on nad täpselt 10 mm,2101 5" ja 2103/06 5,5" laiad.
Kas mitte pool tolli pole 12,5 mm ?
Vabanda kui tähte närisin.
Postitatud: 13 Jaan 2007 09:59
Postitas Ransom
Kas oskaks öelda keegi 06 orginaal rehvi mõõdud?
Postitatud: 14 Jaan 2007 23:59
Postitas nivamees66
Algselt postitas: w2rk
Algselt postitas: arvi100
Kitsamad on nad täpselt 10 mm,2101 5" ja 2103/06 5,5" laiad.
Kas mitte pool tolli pole 12,5 mm ?
Vabanda kui tähte närisin.
toll täpsemalt on 25,4 ja pool 12,7
Postitatud: 15 Jaan 2007 00:33
Postitas logman
Algselt postitas: Ransom
Kas oskaks öelda keegi 06 orginaal rehvi mõõdud?
175/70 R13
Postitatud: 10 Sept 2007 00:00
Postitas siim789
Küsiks natuke selle auguvalemi kohta. Kuna 4x98 velgi eriti ei liigu, aga samas 4x100 on odavalt igasuguseid pakkuda, et siis kuidas see sobivus on? Kas annab ka 4x100 alla pigistada? Kas velg jääb ikka ilusti tugevalt alla?
Postitatud: 10 Sept 2007 00:38
Postitas PuZuP
Jääb velje poldiaukude äärtele kandma...
Ehk siis velge alla keerates, jääb pinge mitmes suunas...nii kinnitustasapinnaliselt kui ka poltide kinnitussuunaliselt...
Ühesõnaga annab panna alla küll...kuid isiklikult eelistaks siis juba 4x98-lt 4x100-le üleminekuflantse...
Pärast saab lihtsalt õige set'ga velje otsida...
Postitatud: 10 Sept 2007 15:13
Postitas grimes
Kui ostad 4x100 siis on kindlasti vaja tsentreerimis rõngaid... sest siis ei lase see paigast ära minna... ja ei hakka viskama jne... tsentreerib velje ilusti ära. Ja poldid teevad oma kinni tõmbamise ära...
Ise endal flantsidega. Seal siis tsentreerimis rõngas olemas... kuid liiga õhuke tegelt. Loodan et ei murra ära seda... Poldid pole lahti tulnud. Ja kinni mis kinni ilusti kogu aeg.. aegajalt proovinud pingutada...
Postitatud: 11 Sept 2007 00:47
Postitas olaaf
kõige aluseks on ikkagi korralikud piisavalt pikad poldid..
selle arvelt kokku hoida ei tohi - foormis sellekohta mitmeid näiteid mis ikka juhtub.
meil punasel ka 4x100 e30 originaal valuveljed all - tsenter täpselt lada järgi treitud - korralike valuveljepoltidega tänavasõiduks peaks pidama küll..
Postitatud: 18 Sept 2007 22:21
Postitas mammi2105
aga kui osta lihtsalt pikemad poldid nende 4x100 bemmi velgede jaoks kas siis tasub alla panna,kuna ei ole sellest treimisvõimalust?
Postitatud: 18 Sept 2007 22:30
Postitas olaaf
Algselt postitas: mammi2105
aga kui osta lihtsalt pikemad poldid nende 4x100 bemmi velgede jaoks kas siis tasub alla panna,kuna ei ole sellest treimisvõimalust?
kui tsentri peale kandma ei jää siis hakkab polte lahti loksutama...
treimisvõimalus on igal eestlasel olemas - treipinke on eestis veel piisavalt.. raha näppu ja tehakse ära..
viiliga keskava suurendamine võtab aega aastaid kui 4tk tahad teha
meeles peab pidama seda, et kui tsentrile kandma ei hakka velg siis selle allapanemine on eriline porno - samuti ei pruugi velg rummu suhtes siis täpselt keskele jääda ning velg hakkab radiaalsuunas viskama= auto pendeldab üles alla