Paigaldan autole topeltstabika ja tahaks teada kas on vajalik ka kuidagiviisi alumisi õõtshoobasid selleks ette valmistada? Amordi- ja stabikavarda kinnituspoldid vahetan suuremate vastu välja, kuid kas õõtsale endale on vaja keevitada mingeid kolmnurki tugevduseks, kuskilt küljelt metalliga üle keevitada või midagi taolist. Kui keegi on sellist know-how'd nõus jagama, ehk mingi joonisegi tegema või otsima, oleksin tänulik.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Huvitab täpselt sama küsimus ka mind. Ja mida veel esisillas tugevdada, kuhu mida keevitada.. Kui olaaf Hiiumaal käis siis ta seletas, aga meelest läinud, ehk jagab ta nyyd oma teadmisi
võib-olla natuke võhiklik küsimus aga huvi poolest küsin (kuna foorum selleks ongi). mida see topeltstabikas juurde siis täpsemalt annab? mida ta mõjutab?
õõtsal tugevdatakse sarniiri koht. (mis mul tallinnas liigeldes õnnestus ära murda ) seega on tugevdus vajalik...
lisaks võib lisada puksisilmade juurde tugevdused.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."