1. leht 1-st

Turbo versus pidurite vaakumvõimendi?

Postitatud: 20 Juun 2006 14:12
Postitas olaaf
:D

Selgitage mulle lollile ära kuidas turbo paigaldamisel vaakumvõimandit edasi kasutatakse.

kas võib vaakumvõimendis edaspidi suppi soojendada või saab asja kuidagimoodi tööle?

sisselaskes ju hõrendust ei teki..
veetakse voolik siis turbokompressori sisendtorusse?

:puzzled

Postitatud: 20 Juun 2006 14:55
Postitas karel
selle jaoks on leiutatud rihma pealt käitatav vaakumpump, mis maksab kahjuks suht palju

Postitatud: 20 Juun 2006 15:27
Postitas motamees
Arvan, et romulast saab sellise vaakumpumba päris soodsalt kätte. Diiselmootoriga autodel (millel vaakumvõimendi) on mehhaanilise käitamisega pumbad peal.
Üks võimalus on ehitada see generaataori tagumise otsa külge, või kasutada taolist diiselmootori generaatorit.
Turbo imipoolel vaakumit ei teki, kuna seal on õhule vaba juurdepääs.

Postitatud: 20 Juun 2006 18:26
Postitas Moss
Õhufiltri takistusest tingituna väike alarõhk turbo ette siiski tekib aga see on minimaalne, ca. 1/10bar. Usaraudadele on mõeldud välja miskid ühepidised klapid, mis takistavad kompressori lisamisel rõhu pääsu pidurivõimendisse. Usun, et sama lahendust kasutavad ka mõned euroautod tehasest tulles, kindel muidugi pole.

Postitatud: 10 Sept 2007 00:15
Postitas strom99
pidurdamisel lastakse ju gaas lahti ja sellega tekkib turbo mootoril sisselaskes hõrendus ehk vaakum ja pidurivõimendi töötab täiesti normaalselt. pidurivõimendi vaakum voolikule võiks klapi vahele panna mis ei laseks rõhku võimendisse.