1. leht 1-st

Käigukasti identifitseerimine

Postitatud: 13 Juun 2006 05:07
Postitas PuZuP
Mäletan, et kunagi ammu käis foorumist läbi teema käigukastide indentimise kohta...
Seda selles mõttes, et kuna erinevatel tagaveolistel mudelitel on käigud eri pikkustega, ehk ülekandearvud erinevad, siis kuidas kindlaks teha, millise mudeli alt on käigukast pärit...
Kas kuskil on numbrid või tuleb hakata hammasrattaid üle mõõtma?
Seda vana teemat ennast ei leidnud, kuid tabel erinevate käikude pikkuste kohta eri mudelitel hakkas just ükspäev silma kuskil raamatu vahel...
Kuna toodi mulle tasuta kast, mis seisnud aastaid kuskil garaa?inurgas ja mille päritolu keegi ei teadnud, siis mõtlesingi et uuriks veidi...(jutt siis 4-käigulisest kastist)

P

Postitatud: 13 Juun 2006 08:22
Postitas Ardi Soovik
Eks tuleb 2 käik sisse ja keerata. 06 kastil on siis suhe 1:2-le e.20 pööret sidurivõllil on 10 pööret põhivõllil.05 kastil on 21 pööret sidurivõllil ja 01 kastil 23 pööret.

Postitatud: 13 Juun 2006 16:14
Postitas arvi100
Väärt info.Küsimus ka 5-e käigulise käigukasti kohta.Kas seal on kasutatud
2105-e ülekandeid?Ja kas 5-e käigulisel saab kasutada 4-ja käigulise
kardaani st.kas pikkused on ühed ?

Postitatud: 13 Juun 2006 18:49
Postitas Ardi Soovik
5-ne kast on 05 kasti baasil.Kardaanid ja ms.on samad va. käigukasti padi ja tala.

Postitatud: 14 Juun 2006 00:06
Postitas olaaf
tuhal on kodus messi vana 5se kasti ülekanded mis on veel pikemad kui 2106 käigukastil...

kui asjaks läheb siis on viieseid kaste erinevateandmete järgi võttes 3-4 kõik vaz omad. erinevad sisemised võllid ja tagumise padja kinnitus...
osadele sobib originaalkasti tagumine kinnitus...
5sed kastid on kataloogi järgi markeeringutega 2107 (2 tk) ja 2121
poes võrreldes olid võllid päris erinevad..
kokkuvõttes täielikku remonti vajavat kasti osta pole mõtet.
laagrite vahetus koos peavõlli, harkide, muhvide ja 5se käigu jubinatega läheb maksma 3000 ringis...

omal kast uuesti tuha juures... peale 4000 krooni investeerimist selgus, et peab esimeste 4 käigu hammakad ära vahetama ikkagi koos uue peavõlliga mis oli juba ostes kuidagi kõver :D
seega saan nüüd veel investeerida...

hetkeseis on selline et hammasratastel suutis võimas mootor suured tükid lahti murda, teine käik sisse normaalselt ei lähe..
aga 5s käik töötab ideaalselt! :D