1. leht 1-st
lada taga vedrude vahetamine
Postitatud: 22 Mai 2006 23:34
Postitas -grazy-
mure järgmine,nimelt oleks vaja vahetada ära 06-el taga vedrud.Aga ennem tahaks teada kui suur on selle töö ajakulu,närvikulu jne.Vedrude vahetus tuleneb sellest,et nad on täiesti ära vajunud ja auto ujub nagu ma ei tea mis asi tee peal.
Postitatud: 22 Mai 2006 23:37
Postitas PuZuP
Mina Sinu asemel vahetaks ka koos vedrudega reaktiivvarraste puksid ära, kui mitte vardad ise juba...
Kui Sa nüüd mõtled mismoodi on Lada tagasild kinnitatud, siis mõistaksid, et vedrude vahetus on täpselt nii suur töö kui palju autot tõsta jõuad...
Lihtsamalt öeldes - lase põikvarras lahti ning ka amordid ning tõsta auto niipalju ülesse keskelt, et vedru vahelt välja tuleb...
Muidugi kui saad tõsta ainult ühelt poolt korraga, siis soovitatavalt ka külgmised vardad...aga muidugi needpoolsed, kummalt poolt vahetad...
Küsimusi?...küsi aga

Postitatud: 22 Mai 2006 23:50
Postitas pedrox
ma sain omal nii vahetatud et ei pidanud ühtegi varrast lahti võtma ... vahetasin siis nii amordid kui vedrud.
soovitan sul ka amordid vahetada kui pole vahetatud ..
Postitatud: 23 Mai 2006 12:23
Postitas -grazy-
amordid on täitsa korralikud aint vedrud on ära vajund
Postitatud: 23 Mai 2006 12:34
Postitas PuZuP
Koos vedrudega vahetatakse ka amordid, sest vana amort töötab ennast vedru järgi sisse...kui nüüd uued vedrud paned, aga amordid samad jätad, siis amort töötab nö. katkendlikult...
Postitatud: 23 Mai 2006 20:02
Postitas Rocky
Ei ole jah vaja vardaid lahti lasta, puksidest laseb niipalju liikuda küll sillal. Ära tulevad vedrud niisama aga uute allapanekuks mina isiklikult surusin nad kokku enne ja siis alla. räägitakse et saavat niisama kah-ise pole proovinud. Amordid lahti ja mõlemalt poolt üles pill. Mis varrastesse puutub siis kui need vanad, võiksid välja vahetada küll-rõiped mädanevad maru salakavalalt seestpoolt läbi. Edu!
Postitatud: 23 Mai 2006 23:32
Postitas pedrox
üksinda vahetades tuleks arvatavasti vedrutõmmitsaid kasutada aga kui keegi abiks on siis las surub trumlist silda veel allapoole. ise paned kõigepealt ülemise vedru otsa ja siis alumise. mina kasutasin ka silla all tungi kuna igasugu asju on seal küljes ju veel ja täitsa alla ei saa lasta.
soovitan ka selle pidurivooliku splindi lahti päästa keskel silla lähedalt. voolik saab siis vabalt liikuda sillaga koos ja ei lähe liialt pingesse.
Postitatud: 27 Mai 2006 19:52
Postitas -grazy-
ok nüüd palju targem,homme läheb vahetusse
Postitatud: 27 Mai 2006 21:29
Postitas Raxo
Algselt postitas: -grazy-
Aga ennem tahaks teada kui suur on selle töö ajakulu,närvikulu jne.
Ajakulu sõltub sinu oskustest, vajalike tööriistade olemasolust ja kui kaugel need käeulatusest on, mitu korda vahepeal söömas käid jne.
Närvikulu sõltub sinu iseloomust ja närvikavast, jällegi sinu oskustest jpm.
Postitatud: 28 Mai 2006 23:46
Postitas -grazy-
:Dkui juba tegemiseks läheb siis vist söömisest juttu pole.A see selleks,eile ei saand vahetada kuna muud asjad tulid vahele.läheb järgmine nädalavahetus tegemiseks,siis tuleb kvaida ka appi