tagasild lekib
tagasild lekib
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
tagasild lekib
niisiis ... tagasild lekib keskel kuskilt korpuse vahelt (mitte aukudest) ja veel hullem et nüüd ka vasaku tagaratta juurest.
ratas logiseb all sõites ( perse lookleb).
ise mõtlesin et äkki rattalaager lahti ja mingi tihend viga saanud.
sõita on suht võimatu seega auto praegu ka garaazis.
nüüd siis uurin et mida te sellest arvate ja mida ette võtta kuna pole sellise probleemiga varem tegelenud.
ratas logiseb all sõites ( perse lookleb).
ise mõtlesin et äkki rattalaager lahti ja mingi tihend viga saanud.
sõita on suht võimatu seega auto praegu ka garaazis.
nüüd siis uurin et mida te sellest arvate ja mida ette võtta kuna pole sellise probleemiga varem tegelenud.
Ise just tegelesin selle probleemiga - kui tagaratas logiseb, siis kontrolli üle rattapoldid, seejärel, kas pooltelje 4 kinnituspolti on korralikult kinni. Kui peale seda asi ei parane, on viga tõenäoliselt rattalaagris (uus maksab 65.-), õlilekke peatamiseks on vaja simmerit (15.-) ja toda suurema läbimõõduga peenikest kummitihendit (hind ka mõne krooni piires). Letis oli olemas ka rattalaagri stopperseib hinnaga 25.- . Terve pooltelg maksis 465.- .
Märkimisväärset abi saad ka siit teemast: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=7604
Btw, kui tunne et "p***se lookeb" peale katkiste asjade vahetamist ei kao, kontrolli üle tagasilla kummipuksid ja vardad. Igaks juhuks võiks ka veljed tasakaalustada. Veel võiksid vaadata kas tagasilla keskel olev õhutusnippel on lahti ja mudast/porist/muust mögast puhas ja töökorras.
Ise vahetasin terve pooltelje korraga, teisel poolel on vaja vahetada laager. Küsiksin nüüd ise targematelt, kuidas oleks võimalik too laager eemaldada koduste vahenditega?
Märkimisväärset abi saad ka siit teemast: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=7604
Btw, kui tunne et "p***se lookeb" peale katkiste asjade vahetamist ei kao, kontrolli üle tagasilla kummipuksid ja vardad. Igaks juhuks võiks ka veljed tasakaalustada. Veel võiksid vaadata kas tagasilla keskel olev õhutusnippel on lahti ja mudast/porist/muust mögast puhas ja töökorras.
Ise vahetasin terve pooltelje korraga, teisel poolel on vaja vahetada laager. Küsiksin nüüd ise targematelt, kuidas oleks võimalik too laager eemaldada koduste vahenditega?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kogu kupatuse nii stopperi kui ka laagri lõikad küljest relakaga (Mota õpetus ,ise pole relekaga proovinud). Kõige kiirem ja vähem pusimist nõudev. Kui stopper käes ,saab laagri teinekord lihtsamalt kah maha ,st. kukub ise otsast.Algselt postitas: GTA
Ise vahetasin terve pooltelje korraga, teisel poolel on vaja vahetada laager. Küsiksin nüüd ise targematelt, kuidas oleks võimalik too laager eemaldada koduste vahenditega?
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
nii seda ratta juurest lekkimist tuleb siis nädalavahetusel lähemalt uurima hakata.
Gta: puksid kõik kontrollitud ja rattad olid all ... proovisime üks ratas alt ära tungi otsas neljanda käiguga vaikselt libistades ... näeb kohe ära kuidas loperdab.
aga teine probleem. tilgub ka tagasilla keskel olevast korpusest (mitte õli aukudest). kas seda on võimalik kinni keevitada äkki või käib ka see korpus lahti et seal midagi ära vahetada?
Gta: puksid kõik kontrollitud ja rattad olid all ... proovisime üks ratas alt ära tungi otsas neljanda käiguga vaikselt libistades ... näeb kohe ära kuidas loperdab.
aga teine probleem. tilgub ka tagasilla keskel olevast korpusest (mitte õli aukudest). kas seda on võimalik kinni keevitada äkki või käib ka see korpus lahti et seal midagi ära vahetada?