1. leht 2-st
Ladale teised sillad.
Postitatud: 04 Mai 2006 10:48
Postitas VRT
Sooviks Ladale panna alla kiirema tagusilla, aga ei tea mis sobib ja mis mitte. Äkki soovitade?
Ma sooviks mingi teise margi tagu silla Ladale alla panna näiteks Fiati, Toyota. MIs sobib ja vastu peab.
Postitatud: 04 Mai 2006 11:11
Postitas doris
mida sa mõtled "kiirema tagusilla" all? Kuidas on omavahel seotud kiirem tagusild ja amordid/vedrud?
Täpsusta oma küsimust - muidu ei tule ka adekvaatseid vastuseid
ja mille jaoks seda kiiremat silda vaja on?
Postitatud: 04 Mai 2006 20:15
Postitas olaaf
toyota hiace tagasild. peab vastu - kiire ei ole
Postitatud: 04 Mai 2006 21:14
Postitas Raxo
BMW, oli vist rullnoka kolmekas?
Postitatud: 04 Mai 2006 21:16
Postitas fanatt
BMW-l on ju teise süsteemiga tagusild????????
Postitatud: 04 Mai 2006 21:48
Postitas grimes
Algselt postitas: fanatt
BMW-l on ju teise süsteemiga tagusild????????
Jah on küll.
Postitatud: 04 Mai 2006 22:05
Postitas olaaf
1:1 sobib vaid lada sild

mis ime püss see on, et tavasilda tugevdades hakkama ei saa..
sillavahetus toob pärast ülevaatusel jama igatahes.
Postitatud: 04 Mai 2006 22:13
Postitas Valdz
Algselt postitas: olaaf
toyota hiace tagasild. peab vastu - kiire ei ole
Täpsustan kiireid on ka. Hiace silda on jube paljude ülekannetega 2,5 - 5,4.
Pannakse ka Volvo ja Fordi lukuga sildasid.
Aga jah mida sa ehitad et lada sild vastu ei pea?
Postitatud: 04 Mai 2006 23:18
Postitas moosmoosik
Kas kiiremaks tegemisel ei aitaks hoopis kiirem differ? Mis sellest sillakorpusest ikka kiiremaks teha?!
Postitatud: 05 Mai 2006 00:21
Postitas PuZuP
Probleem jääb kuidagi arusaamatuks, et kas teist silda soovitakse vastupidavuse või kiiruse eesmärgil?
Kui kardad, et sillakinnitused ei pea vastu, siis ehita süsteem näiteks four-link'i peale ümber ning stabikas ka juurde...korraliku konstruktsiooni juures püsib tugev ja vastupidav...
Kui juba hakkad teise mootori pärast muutma, siis pane parem kogu kompott ühes tükis...jääb palju probleeme olemata...suuremad mille pärast muretseda, on kardaanipikkus ning silla kere külge kinnitamine...
Postitatud: 05 Mai 2006 11:06
Postitas juss86
06 tagasild peaks ka minema, kui sul pole seda mudelit
Postitatud: 05 Mai 2006 14:53
Postitas VRT
Algselt postitas: PuZuP
Probleem jääb kuidagi arusaamatuks, et kas teist silda soovitakse vastupidavuse või kiiruse eesmärgil?
Kui kardad, et sillakinnitused ei pea vastu, siis ehita süsteem näiteks four-link'i peale ümber ning stabikas ka juurde...korraliku konstruktsiooni juures püsib tugev ja vastupidav...
Kui juba hakkad teise mootori pärast muutma, siis pane parem kogu kompott ühes tükis...jääb palju probleeme olemata...suuremad mille pärast muretseda, on kardaanipikkus ning silla kere külge kinnitamine...
Kiirust tahaks aga vastu peaks ka pidama rohkem kui ühe päeva.
edit Priidic: kas mootor on siis midagi erilist? jääb nagu ikka arusaamatuks! et lihtsalt kiirust juurde saada: tee mootor korda(rahamees laseks lihatsalt mootori teha), ja kui lihtsalt "kiirelt" sõita tahad, siis selleks usun on muud automargid...
Postitatud: 05 Mai 2006 15:01
Postitas VRT
Algselt postitas: Valdz
Algselt postitas: olaaf
toyota hiace tagasild. peab vastu - kiire ei ole
Täpsustan kiireid on ka. Hiace silda on jube paljude ülekannetega 2,5 - 5,4.
Pannakse ka Volvo ja Fordi lukuga sildasid.
Aga jah mida sa ehitad et lada sild vastu ei pea?
Poolassitega oli jama ei taha vastu pidada.
Postitatud: 06 Mai 2006 12:15
Postitas VRT
Algselt postitas: grimes
Mis mootor sul on et nii rebib

Et poolassid lendama hakkavad
Ma ehitan vaz 21013 kiirendus masinat.
Mootor on vaz 2101 oma ära foseeritud.
Ülejäänud on vaz 2106 oma.
Kere on vaz 21011.
Radikas on ise ehitatud et piisavalt head tulemust saada.
Postitatud: 06 Mai 2006 12:32
Postitas logman
Vfts-il on keskmiselt 150 hobust kapoti all. Mootoriks forsitud 1600kuupi.
Sinu 1200-st ei pitsita mingi nipiga ilma turbota sellist pauku välja.
Rallikad kasutavad tavalisi originaalpooltelgi. Vaja ainult kindluse mõttes neid aeg-ajalt uuendada. Vana saasta ei maksa alla panna.
Ma muretseks sinu asemel hoopis rohkem siduri kestvuse kohalt.
Postitatud: 06 Mai 2006 17:19
Postitas Tegija
Ja tegelt ei maksaks väga tihti lahtiselt pinnaselt asfaldi või muu kõvema pinnase poole kerida. Olen isegi kogemata nii lahti saanud ühest...
Postitatud: 06 Mai 2006 18:57
Postitas wilson
algul otsi ikka mootor sinna kapoti alla.ja palju sa kavatsesid siis juurde saada silla vahetusega?
Postitatud: 06 Mai 2006 22:20
Postitas Jan
Algselt postitas: VRT
Ma ehitan vaz 21013 kiirendus masinat.
Mootor on vaz 2101 oma ära foseeritud.
Ülejäänud on vaz 2106 oma.
Kere on vaz 21011.
Radikas on ise ehitatud et piisavalt head tulemust saada.
Sinu jutt nagu ei klapi eriti, kui sa ise sellest aru pole saanud.
Ehitad kiirendusmasinad, aga tahad kiiremat silda???
Mootor on 1200 ja kere 21011, aga misasi sul seal siis veel 2106 oma on? käigukast? ülekanne? 06 iseenesest ongi minuteada kiirema ülekandega tagasild.
2101 mootor ära forsseeritud...vtf:yllatunud
Postitatud: 07 Mai 2006 09:07
Postitas olaaf
foristud 1200 annab siis stock 1600 jõu välja?

Postitatud: 07 Mai 2006 10:05
Postitas berg
põhimõtteliselt kiire sild arendab lõppkiirust rohkem ja aeglane sild annab kiirendust rohkem! võid rahulikult originaalsillaga edasi anda, sest sellega ei juhtu nii väikese jõu puhul midagi!