1. leht 2-st

1300 mootor , 5kkast ja 06 differ

Postitatud: 24 Apr 2006 20:09
Postitas urmo
väike probleem siin et kas selline kooslus nagu 1300 mootor 5kkast ja 06 differ annab midagi või jääb mootor selle jaoks väga lahjaks.autol on hetkel 1300 mootor 5kkast ja 01 differ.uus differ on 1600 06 alt võetud.et kas tasub sellist diffrit proovida selle mootoriga.mootor on 011 oma

Postitatud: 24 Apr 2006 21:04
Postitas doris
tähtis on ikka reduktori peaülekanne mitte see mis masina alt see võetud on... Tee see asi omale selgeks millise ülekandega on reduktor, mis ülekannetega on kast. Siis saab asja edasi vaadata.

kiirem reduktor = kehvem kiirendus ja bensiini kokkuhoid
5k kastiga võid ka 01 difri jätta - see päris hea

Postitatud: 24 Apr 2006 21:17
Postitas Ardi Soovik
06-l (1,5-1,6mootoriga) on originaalis alati (väidetavalt ühe erandiga) differ 4,1 ülekandega,seega pole tegemist kiirdifriga.
Ja selline kooslus on täiesti toimiv ja mõtekas.

Postitatud: 25 Apr 2006 13:09
Postitas urmo
pöörded peaksid kõvasti madalamaks minema ja bensiini kulu ka.ja mis veel selle asjaga muutub

Postitatud: 25 Apr 2006 17:49
Postitas kopka
kiirendus jääb kehvem

Postitatud: 28 Apr 2006 10:24
Postitas pavlik
minul on 1300 cm3 mootor ja 4.1 peaülekanne (jätke k...t need diffrid rahule!) ja pole minekul häda midagi. Tippkiirus ca 150 km/h (seega 10 km rohkem, kui passis lubatud). Muidugi tuleb arvestada seda, et minu trandulett on kõvasti kergem kui algselt. Veel sõltub asi kummidest, suurema läbimõõduga kui 175/70 R 13 poleks vist tark panna.

Postitatud: 28 Apr 2006 10:33
Postitas olaaf
Algselt postitas: pavlik
minul on 1300 cm3 mootor ja 4.1 peaülekanne (jätke k...t need diffrid rahule!) ja pole minekul häda midagi. Tippkiirus ca 150 km/h (seega 10 km rohkem, kui passis lubatud). Muidugi tuleb arvestada seda, et minu trandulett on kõvasti kergem kui algselt. Veel sõltub asi kummidest, suurema läbimõõduga kui 175/70 R 13 poleks vist tark panna.
reduktori ülekanne koos käigukasti ülekannetega on kõige olulisem komponent auto juures..
tänavasõidus teeb 4,44 ülekandega auto ikka päris pika puuga teistele ära juhul kui konel vähegi võimu on..

ise mõtlen 4.7 ja 5k kasti peale praegu (4.44 jääb ikkagi kiireks..) mingit mõtet ei ole piinata autot kiirete ülekannete ja kõrgete kummidega (kui just pole palju maantesõitu..)
kuhu te ikka 160km/h sõitma hakkate.. tähtis on kiirendus.

:rolleyes

Postitatud: 28 Apr 2006 10:41
Postitas robi
Ei ole see kiirendus ainuke oluline kriteerium. Linnas on tavalisest seadest ka piisav, palju sa ikka jaksad lendkruiseritega maadelda.
Oluline on ka maanteel madalamad pöörded mis tagavad väiksema mootorimüra.
Rehvimüra ja muu müra suhtes aitavad müramatid. Tuulemüra suhtes vist ainult Kerdi lahendatud vimaveerenni eemaldus.

Postitatud: 28 Apr 2006 16:16
Postitas olaaf
eks iga üks otsib oma :D
nii palju kui on mehi on ka erinevaid ladasid (õnneks :) )

Postitatud: 28 Apr 2006 20:05
Postitas pavlik
No kuule robi! Kui sa tahad vaikset autot, siis vaata midagi muud kui Lada. Minu arusaamise järgi on madalad pöörded märksa kasulikumad selleks, et iga läbitud kilomeetriga rahakoti kergenemine vähem tunda oleks (loe: väiksem kütusekulu).
Aga üldiselt kipuvad minu eelistused olema sarnased olaafi omadele (rahaliste võimaluste puudumise tõttu pean ma oma praeguse komplekti juures õnnelikku nägu tegema), siit üks mõttekäik: Lada 5k kastid on aretatud ju 05/07 käigukastist. Aga kas ei annaks 5. käiku juurde pookida 06 kastile (kiirem esimene käik, mis teoreetiliselt peaks sportliku sõidustiiliga paremini klappima)? Pole ühtegi 5k kasti lahti võtnud, aga nagu ma aru olen saanud on see sindrima 5. käik üsna eraldi külge pandud (koos korpusejupiga).

Postitatud: 28 Apr 2006 20:20
Postitas olaaf
osadel viiestel on esimesed käigud kiiremad kui 06 kastil :)

Postitatud: 07 Mai 2006 10:13
Postitas berg
olku räägi sellisest aeglasest 5k kastist lähemalt? mis markeeringuga see on? samuti võiks keegi korra mulle veel öelda, kuidas 1300 mootorile sobitada kõige aeglasem ülekanne üldse?

Postitatud: 07 Mai 2006 10:24
Postitas olaaf
4.44 reduktor (02) tagasilda.

võimalik tellida kuni 5.7 mäletamist mööda venest hinnad 3-4k vahel.
ja käigukastiks 2106 oma - kõige odavam ja kättesaadavam komplekt.
pole selle 4.44 silla ja neljase kastiga midagi nii hull liigelda maanteel.
rahulikult 100 sõites on tahokas 4000 juures
viiestest oli messi toorik mida tuha ehitas kõige kiiremate käikudega..

aeglane reduktor ja kiire kast - väga mõnus kiirendada.

Postitatud: 07 Mai 2006 10:57
Postitas berg
imelik mul on praegu 100 km/h pöörded 4000 ja kopikad peale?

Postitatud: 07 Mai 2006 21:51
Postitas GTA
4.44 reduktor ja 1:1 (4. käik) = 4100rpm@100kmh
4.3 reduktor ja 1:1 = 4000@100km/h
4.1 ja 1:1 = 3800@100km/h
3.9 ja 1:1 = 3500 @100km/h

Arvutatud on need tqhq lehel oleva kalkulaatoriga kasutades originaalrehvimõõtu 175/70R13. Suurema kõrgusega rehvide kasutamisel muutub spido näit tegelikust väiksemaks. Samuti ei pruugi spido ja tahhomeeter olla teab mis täpsed, nende näitu võib vaid orienteeruvaks lugeda, täpsete andmete saamiseks oleks vaja äkki mingit GPS-süsteemi ja digitaalset tahhomeetrit?

Postitatud: 07 Mai 2006 22:01
Postitas Rocky
Kas mitte spidomeeter ei hakka valetama peale difri vahetust? Tahhomeeter näitab ju ikka seda mis ennegi ja spidomeeter kah käigukasti juurest seda mis ennegi...vahe peaks olema vahetatud difriga autol aru saadav ainult teise autoga mõõtes (või mingil täpsemal moel, radariga nt.)

Postitatud: 07 Mai 2006 22:02
Postitas viaccess
Lisan et 4.3 reduktor ülekandega 10/43 aga 3.9 ülekandega 11/43

Postitatud: 07 Mai 2006 22:12
Postitas Ardi Soovik
Lihtne matemaatika näitab,et kui 100km/h on
4,3-4000rpm
ja 4,1-3800rpm(millega ma olen täitsa nõus),siis
3,9 -on hoopis 3600rpm ja 4,44 -4150rpm.

Postitatud: 07 Mai 2006 22:21
Postitas oxecot
Auto tegeliku kiiruse saab käepäraste vahenditega suhteliselt täpselt teada mõõtes ühtlasel kiirusel sõites kilomeetri läbimiseks kulunud aja ning teisendades see kilomeetriteks tunnis. 3600/ 1km läbimise aeg sekundites = km/h.

Postitatud: 07 Mai 2006 22:38
Postitas GTA
to Rocky: sul on õigus, selleks on ka käigukasti küljes olev spidotrossi reduktor vahetatav, see peaks siis olema vastav all olevale reduktorile.