1. leht 1-st

Sarniirid ja kõrge vedrustus

Postitatud: 21 Apr 2002 22:42
Postitas Siim
Hiljuti sai autot veidi lastud parandada ja töömees leidis, et auto on ohtlikult kõrgel. Nimelt pidavat olema võimalik, et alumised sarniirid lähevad katki (nurgad vedrustuse tõttu valed) ja ratas murdub autol alt ära. Kuna selline asi oleks enam kui taunitav, on vaja teada selliseid asju:
Kas sarniiride nö jääk mm-d on kõigil mudelitel (st ka koperatiivi omadel samad) - midagi 11.8???
Kas on kusagilt võimalik saada eriti häid ja vastupidavaid sarniire (kasvõi Ziguli originaale) Tänud! Ehk on kellegil sel teemal kogemusi.

Postitatud: 22 Apr 2002 01:42
Postitas Ardi Soovik
Lolli juttu ajab su töömees,kui amordid on
ikka originaalid.Amordid ei lase ju alumisel
õõtshooval ülemäärasesse asendisse minna.See on hea kui vedrud kikkis on.
Hea pruutidega metsas asja teha,ei jää
iga kännu taha kinni.
Koperaatorite sharniirid olid teistsugused,
neid ei soovita küll panna.Kõik ülejäänud
peaks olema tehase toode.Ehk varuosade
müüjad tea paremini.

Postitatud: 22 Apr 2002 10:11
Postitas Siim
Amordid tõesti originaalid ENT ülemised kinnitused kere külge juba lohku tõmmatud (said teised sirgeks taotud, aga juba jälle hakkavad lohud seibi keskele tekkima). Ülemäärane või mitte ülemäärane, aga õõtshoovad olevat liiga suure nurga all ja see pidavat alumistele sarniiridele halvasti mõjuma. Kogemused: Mingi tegelane oli ka endal Sigulli kõrgeks upitanud ja sarniirid ka ära vahetanud uute vastu ja mingi paari kuu pärast kadus esiratas naksti koopasse ära. Optiliselt näeb asi praegu välja nii
Pilt

Postitatud: 22 Apr 2002 11:31
Postitas wax
:o nii kõrget esiosa oleks mulle vaja!

Postitatud: 22 Apr 2002 11:35
Postitas Priidic
hmm, see ju täitsa kobe sul. selline peakski ju korralik esiots välja nägema, aga mis vedrud sul on?

Kõrge "nokk"

Postitatud: 22 Apr 2002 11:58
Postitas mess
Tervit olen tükk aega sellel foorumil silma peal hoidnud ja tahaks ka varsti klubisse astuda. Selle nädala lõpus või järgmise alguses tahaks enda kopika kah kurjaks ajada, siis võtan asja käsile.
Igatahes kõrgest esiotsast rääkides on mul sama asi. Iseenesest näeb asi jah šeff välja aga probleem selles, et esiteks on esiots jube kange ja šarniiridele ja amortidele väga tervistavalt ei mõju, viimastel võib isegi kolvid kerest välja tõmmata, kui natuke liig julgelt meie autobahnidel kimada. Pealegi on amorte jube n**s külge panna, kuna kipuvad lühikeseks jääma, sõber soovitas mosse amordid panna. Asi sai alguse vedrudest, mis ostsin poest uuena (olen Tartust, Siim äkki ütled mis poest said) küsisin 01 omi aga kas on tegemist mingite teistega, või on vene Vasja paremat metalli tootma hakanud, pole õrna aimugi.

Postitatud: 22 Apr 2002 12:22
Postitas vvc
Ärge vene amorte kyll ostke.

KYB on suht normaalne amordi tootja.

Kolme eri sorti amorti neil
Sinine - tavalne õlikas
Oranz- õli kaasi segu nati äkilisem.
Valge - sportlik hea jäik ja täpse reageeringuga vot mina sõidan nendega.

Postitatud: 22 Apr 2002 17:40
Postitas Siim
Mess, meil vist siis samad vedrud. pärit on teisest sellest annelinnas tasulise parkla juures asuvast lada-putkapoest. Ja jama sai mul ka muide alguse vedrudest (kurat teab, mis koperatiivi omad need on, öeldi, et on 01 omad - istu kasvõi mitmekesi kapoti peale, ikka läheb vaai paar cm allapoole.) VVC - palju need valged KYBid maksavad? Ja minuarust ei näe asi üldsegi nii ülbe välja - ratas koopas oleks tüki maad ilusam. Wax - teeme vedrudega äkki äri?

ikka vedrud

Postitatud: 22 Apr 2002 19:33
Postitas mess
Noh mul ka samast poest pärit. Muidu mulle see pood meeldib, hea odav ja mees kah täitsa mõnus. Aga vedrude kaohapealt läks jah veidi nihu.

Muide mul on seal uued 01 tagatiivad müügis, veidi off topic aga kes tahab ostke ära

Postitatud: 23 Apr 2002 22:39
Postitas Ardi Soovik
Tehke vedru veidi lühemaks.

Postitatud: 23 Apr 2002 22:44
Postitas Ardi Soovik
Kuigi ega see lühendamine ka hea variant pole vedru spiraal on otstest teise nurga all.Siis tuleb ka vedrualust ringi teha.

Postitatud: 24 Apr 2002 13:20
Postitas Siim
Kuidas seda vedrualust ringi teha saab?

Postitatud: 24 Apr 2002 20:50
Postitas Ardi Soovik
Vedru peaks ikka kolmveerand keeru ulatust alusele toetuma,seega peab tegema aluse vajaliku nurgaga.Seda tuleks ise otsustada,kas vedruots jääb alla(siis vist mõtekam alusele midagi peale keevitada),kui üles,siis teha teise nurgaga kummist vms.
Ise olen lühendanud vaid sapaka vedrusid järelhaagisele,suurema kandejõu saamiseks.Siis alust ringi ei teinud.Polnud ka katki midagi.

Postitatud: 26 Apr 2002 19:46
Postitas Siim
Ardi, tänud nõuande eest! Kas keegi Ziguli vedrusi ka lüendanud on? Kuidas jäi? Just see vedru otsa koht huvitaks.:rolleyes

Postitatud: 04 Mai 2002 03:02
Postitas berg
mul garaazis vedelevad sellised kummirõngad, millel üks pool sirge ja teine nagu pooleks lõigatud vedru otsa moodi vormitud??? kas äkki sellega ei saa teha midagi? või see ongi selle jaoks mõeldud?:puzzled

Postitatud: 08 Mai 2002 21:10
Postitas Siim
Vedrusi lõikuma siiski ei hakka - ostan (kui kõik õnneks läheb) SPAXi sportvedrud. :)