1. leht 1-st
Postitatud: 13 Apr 2006 11:22
Postitas tiit
Remondi kast ära. Kõik hammasratad on ju koguaeg hambumises sünkrodega lülitatakse milline paar vedamises on parasjagu. Kui nüüd kiirus suurem siis ju käib ka kogu kast kiiremini ringi. Mispidi see hammakas seal "pooma" või vibrama hakkab ?? kes seda täpselt teab
Postitatud: 13 Apr 2006 15:32
Postitas logman
A see vibra ikka sellist metallset ja mehhaanilist laadi ,nagu hakkaks pudenema miskit?
Või tunne ,et küünlad järelt ära?
Postitatud: 16 Apr 2006 18:15
Postitas olaaf
kuidas kasti alla saamine niikaua aega võttis
me panime tuhaga kasti 20 minutiga tagasi:puzzled see siis otsa sobitamine ja suurte poltide kini keeramine.. muud asjad läksid otsa veel..
kokkupanek kokku ca 2h koos lobisemisega
tegime asja esimest korda
Postitatud: 16 Apr 2006 21:47
Postitas logman
Njah ,Olkul sai sellega elu kergemaks tehtud ,et võtsime parempoolse otsa ka ennem lahti.
Valik on selline ,et kas keerad mõned jubinad rohkem lahti ,või näed natuke rohkem vaeva kasti otsapanekul. Tegelikult teeb üks ja sama välja.
Rooliotsa poleks olnud vaja lahti võtta. Mul amorte vahetades juhtus täpselt sama lugu. Mõtlesin siis kah ,et põrgusse ,panen päris uue ,aga ei saanud vanagi varda otsast maha

Tükk aega jeblisin ja higistasin ,lõpuks lahendasin keermeprobleemi relakaga lihvides.

Õli kontrollava on difri korpusel sealsamal poolel ,kus väljalaske avagi. Olku ja Dorise pillil aga on vaid mõõtevarras. Nende aukude kaudu õli sisse nikerdadki. On veel võimalus tuulutuspunn maha võtta ja sealt proovida. Igatahes paras jura on õliasja ajada ,kui õiget pumpa ei ole.