1. leht 1-st
K: diffri kohta
Postitatud: 03 Mär 2006 07:24
Postitas diesel007
Olen kuulnud, et on selliseid isevalmistatud diffrilukke, millega võib ja saab ka tänaval sõita?? Keegi oskab seletada, kuidas seda sis keevitada??
Venemaalt ei hakka tellima, nii ei mingeid 7000 kr ei ole mõtet pakkuda.
Postitatud: 03 Mär 2006 16:43
Postitas Mahno
Ainus difrilukk, mida sa ise keevitada saad, on elektroodlukk. Sisuliselt tähendab see difri kokku keevitamist.
Tänaval sellega sõita ei kannata - ainult mudas või lumes. Nii et tänavasõiduks unusta ära.
Äkki sa avaldad, milleks sulle seda difrilukku tänavale vaja on? Tahad hangesid läbida? Pane siis parem raskus (liivakott) pagassi ja kui vaja siis investeeri headesse talvekummidesse.
Postitatud: 08 Mär 2006 14:34
Postitas Jan
Tänaval on eriti talvel väga mõnus piiratud libisemisega difriga liigelda. Tagaveolisega tavalise difriga ja võimsa mootoriga liiklemine on hirmus piin.
Päris ise põlveotsas ei saa küll valmistada lsd või torsen tüüpi difrit, aga kunagi on neid viimaseid kuskil kadrinas ka tehtud.
Kui 7k on kallis siis leia endale kasutatud, minu oma osteti natuke alla 4k ära.
Postitatud: 17 Mär 2006 19:07
Postitas fanatt
kuidas on plokk diffriga kruusal sõita? omal keerutab juba pikemat aega selline mõte peas et võiks ära testida. kinni jäämisi oleks siis kah vähem (eriti praeguste ilmastiku tingimustega) ma arvan.
Postitatud: 08 Jaan 2007 22:24
Postitas Leegikas
Ise sõidan plokk diffriga, autoks vaz 21061. Minu arust on väga hea nii mudas/kruusal/asfaldil, kui juhtub veel asfalt pisut märg olema siis on väga mõnus "driftida":bouncing, võtab paremini 90kraadi kurve kui tavaline sild, aga ringraja kohta ma ei tea. Rajal, kus sõidan on 2 asfalt kurvi, aga plokk sillal on ka miinuseid nt. peab iga 2 kuu tagand lühikeste varraste pukse vahetama:) kuid nädalavahetusel, enne rallitamist autot kanalil kontrollides avastasin, et mõlemad vardad on üldsegi pooleks

just nende puksipesade juurest, väga prostalt on need seal varda otsas, miski punktkeevitusega vist.Seoses sellega tekkis küsimus, et kas pikkadest varrastest ei annaks lühikesi teha?ma mõtlen, nende peenikeste varraste asemel panna need jämedamad vardad, mis on muidugi lühikeseks tehtud.Ei tea, kas need äkki tugevamad või?
[Muudetud: 8-1-2007 Leegikas]
Postitatud: 08 Jaan 2007 23:13
Postitas Raxo
Siin ka üks leiutis -
http://www.phantomgrip.com/
Mõni asjalikum tegelane suudaks selle isegi valmis teha vast.
Paigaldus piltidega -
http://www.minimania.com/ArticleV.cfm?D ... 0%20%20%20
[Muudetud: 8.1.2007 Raxo]
Postitatud: 08 Jaan 2007 23:42
Postitas CPX
sellist varianti pakuvad nad enamikele automarkidele. Selle hind enamvähem sama kui tellida venest õige asi. Pealegi kulutab see korpust. Ise tegemisel pole samuti mõtet sest sobiva tugevusega vedrude leidmiseks pead diffrit sadu kordi alla panema ja jälle ära võtma et proovida.
Uurisin seda kunagi ühe teist marki rallika jaoks.
Postitatud: 09 Jaan 2007 12:23
Postitas olaaf
ei ei - parem juba siis venest õige asi tellida..
ja hinnad pole kaugeltki 7 vaid pigem 5...5,5 uue eest.
Postitatud: 29 Jaan 2007 22:20
Postitas VäikeMägilane
Algselt postitas: olaaf
ei ei - parem juba siis venest õige asi tellida..
ja hinnad pole kaugeltki 7 vaid pigem 5...5,5 uue eest.
bling, bling
olen kõik kohad eestis uurind kes pakuvad ja uut alla 7500 ei anna keegi:)
[Muudetud: 29.1.2007 VäikeMägilane]
Postitatud: 29 Jaan 2007 23:39
Postitas nivamees66
helista 56577144 sealt saad abi
[Muudetud: 29-1-2007 nivamees66]
Postitatud: 30 Jaan 2007 00:45
Postitas VäikeMägilane
Algselt postitas: nivamees66
helista 56577144 sealt saad abi
[Muudetud: 29-1-2007 nivamees66]
kuidagi tuttav nr. juba...