1. leht 1-st

K: Lada reaktiivvarraste vahetus

Postitatud: 02 Veebr 2006 12:52
Postitas urmo
üks küsimus kas tagasilla vardaid saab ka kanalis vahetada või on seda kergem tõstuki peal teha et kas kanalis vahetades on seda raskem teha või saab ka seal selle tööga hakkama olen kuulnud et kanalis vahetades hakkab sild viltu kiskuma kui ühelt poolt parajasti vahetad ja uute varaste tagasi panek ei ole kerge kas on keegi seda tööd teinud ja kuidas on seda kõige marem teha ja kergem

Postitatud: 02 Veebr 2006 13:01
Postitas arvejomm
Kanalis saab väga hästi selle tööga hakkama. Ja kui vardad ei taha pärast alla minna siis vajadusel lao raskust peale või kergita tagumist otsa. Kogemused on näidanud et tagavaraks võiks olla mõned varda poldid, juhuks kui vanad ei taha ilusti alt ära tulla. Poolteist tundi hirmu ja Valmis.
Jõudu tööle.

Postitatud: 02 Veebr 2006 13:39
Postitas olaaf
kindlasti vaheta vardad ykshaaval..
kui mitu tykki alt ara krabad on igavene jama parast alla tagasi saada.. keerab silla viltu veidi :)

Postitatud: 02 Veebr 2006 14:11
Postitas urmo
nende poltidega võib tõesti jama tulla sest auto on ikka 30 aastat vana ja pole vahetatud aga ma loodan et tulevad lahti eks ma vahetan ära kui ilmad soojemaks lähevad praegu natu külm seda teha

Postitatud: 02 Veebr 2006 16:41
Postitas Rocky
Vardaid vaheta kindlasti ükshaaval. Kanalis ilusti teostatav. Võib vaja minna abilist, kes uute varraste asemele panekul polti sisse pannes autot veidi liigutaks. Uusi polte kardan et läheb sul siis jah vaja ja need peavad olema vastava kõvadusastmega, mitte mingid tavalised. Ka mutter oleks hea kui oleks isestoperduv. Vene masinatega tegelevates poodides peaksid olemas olema need poldid ja mutrid. Hind tegelikult Lada kohta endalegi üllatuseks soolane.

Postitatud: 02 Veebr 2006 23:19
Postitas moosmoosik
Poldid müügil (ja mutrid kah) pea igas lada juppidega kauplevas poes. Hinnad on piisavalt nii mõistlikud,et kui mõni mutter on väga kinni roostetanud ning relakaga oleks hulka lihtsam asi lahendada,siis erilisi süümepiinu ei tohiks tekkida. Peast ei mäleta kuid hind jäi kuni 10.- (olenevalt poldi pikkusest).

Postitatud: 03 Veebr 2006 09:20
Postitas grimes
Ja kui lahti hakkad tegema siis varu kindlasti head padrunid nendesse et üle ei keeraks. Muidu on hiljem veel suurem jama. Ja enne lase roostavastast vahendit kah peale. Paar päeva enne seda kui tegema hakkad. Siis ei tohiks probleem olla.

Postitatud: 06 Veebr 2006 11:46
Postitas urmo
kas need poldid on kõik ühepikkused mis rektiivvarrastele ja stabikavardale lähevad või ei ole

Postitatud: 06 Veebr 2006 20:40
Postitas olaaf
ei ole ühepikkused!!
pikal vardal on kahe eri pikkusega poldid ning lühikestel varrastel jällegi eri pikkusega poldid..

kokku vist kolme eri pikkust.. või siis nelja..
paralleelvarda poltide pikkust ei mäleta :)

Postitatud: 07 Veebr 2006 20:38
Postitas urmo
tänud aitamise eest poltide pikkused sain on 3 eri mõõtu eks kevade hakkan vahetama

Postitatud: 07 Veebr 2006 23:12
Postitas urmo
ma igaks juhuks küsin ühe asja veel et kas mul läheb veel peale poltide ja mutrite midagi veel vaja puksid ise on mul juba varaste küljes olemas ei tahaks nagu vahetamise ajal leida et midagi on puudu. Et kas piisab mul ainult uutest poltidest või on midagi veel vaja.

Postitatud: 08 Veebr 2006 12:11
Postitas Rocky
Rohkem ei tohiks midagi vaja minna, juhuslikult kui auto vana ja räsitud pole, et avastad vardaid alt võttes, et kinnitused kuskilt keevitada tahavad.