1. leht 1-st
K:kas tavaline käigukast peab vastu ralliladal?
Postitatud: 15 Dets 2005 15:49
Postitas m-rally
küsimus siis selline et kas rally ladal peab ja piisab 4 sest astist,kui nagu mootoril on ligi 100hj..?
Postitatud: 15 Dets 2005 15:53
Postitas olaaf
mille järgi võetud ligi 100hj?
peab vastu küll kui sidurit ka kasutad.
muidugi miski pole igavene
Postitatud: 15 Dets 2005 16:27
Postitas karel
endal umb. 600kilti vastu pidanud 100hj mootoriga. Eks ta ikka kulub rohkem kui tavamootoriga, aga see ju loogiline. See siduri jutt on tõsi. Tavakastiga pole kuidagi võimalik ilma sidurita vahetada. Sain nii ühest käimakastist lahti, kui sidur
ainult poolikult lahutas. Üks vana tegija, kelle käest ma auto ostsin ütles, et kunagi olla ta tavakastil lülitushargid või midagi muud taolist ümber teinud, et lülitusmuhvi, või hammasratta sügavamale hambasse lükkab ja see kast olevat kauem vastu pidanud. Ehk on keegi sellest midagi kuulnud ja oskab õpetada?
Postitatud: 15 Dets 2005 20:40
Postitas serbin
Algselt postitas: karel
endal umb. 600kilti vastu pidanud 100hj mootoriga. Eks ta ikka kulub rohkem kui tavamootoriga, aga see ju loogiline. See siduri jutt on tõsi. Tavakastiga pole kuidagi võimalik ilma sidurita vahetada. Sain nii ühest käimakastist lahti, kui sidur
ainult poolikult lahutas. Üks vana tegija, kelle käest ma auto ostsin ütles, et kunagi olla ta tavakastil lülitushargid või midagi muud taolist ümber teinud, et lülitusmuhvi, või hammasratta sügavamale hambasse lükkab ja see kast olevat kauem vastu pidanud. Ehk on keegi sellest midagi kuulnud ja oskab õpetada?
võta kast kaenlasse...hunnik raha ja tule minu juurde:D:D:D
see hooaeg käis mu ladal pärast igat krossi etappi kast laiali..ja umbes poled jupid läksid vahetusse....siis sai seda muhvi ja sügavama hambumise teemat natuke ümber tehtud...ennem oli liiga täpseks aetud...ja kui väheke läks vahetus nihu tegi hakmmakatele haiget koledalt
pms soovitan lihtsalt panna kast uutest juppidest kokku...tugevdatud kahvlid sisse ja vaadata et hambumine oleks enamvähem....mina sain originaal juppidega..ilma käiamata ja keevitamata hambumise päris heaks...esimene kast oli käiatud ja keevitatud ja ei olnud hea...krossis ei saa nii täpse asjaga sõitta....kuna hüppad ja kargad seal jubedalt
Postitatud: 16 Dets 2005 13:27
Postitas Raxo
Algselt postitas: ClubRoie
äkki keegi seletaks kuidas seda hambumist paremaks teha sest ise omal käel kohe seda teha ei taha
Kast kaenlasse, hunnik raha ja serbini juurde

Postitatud: 16 Dets 2005 15:45
Postitas olaaf
sünkrodega peab ilmselt midagi ette võtma.. ilmselt vedru poolt kitsamaks treima..
piirama hakkab ju sünkro mis jookseb muhvi põhja..
samas pole kasti ees kohe praegu ja ei saa sellise pilguga kiigata asja
Postitatud: 17 Dets 2005 20:13
Postitas karel
aga äkki võtta sünkrod lihtsalt välja. Minuteada ladapõhistel ESTfieldidel on tava
lada kastid ilma sünkronisaatoriteta. Siis peaks juba olema ruumi leiutada, kuid mina ka ei tea sest pole kunagi lada kasti remontinud.
Samas ise panin ka südamerahuga alla peaagu uue lada 4käiguse kasiti ilma igasuguste modifikatsioonideta. Läheb katki siis läheb, pannakse uus alla ja jääb ära igasugune leiutamine ning sellega seotud aja ja rahakulu, sest ega see kasutatud 4 käigune kast midagi ei maksa;)
Postitatud: 18 Dets 2005 20:40
Postitas m-rally
aga kui sünkronid välja vista,siis käiguvahetus sitemaks ei lähe v?
Postitatud: 19 Dets 2005 09:17
Postitas olaaf
Algselt postitas: m-rally
aga kui sünkronid välja vista,siis käiguvahetus sitemaks ei lähe v?
mis sa ise arvad

arvad et insenerid panid sünkrod kasti igaks juhuks

Postitatud: 10 Mär 2006 01:09
Postitas ergo34
Kui sünkrod välja võtad, siis sõidad enam-vähem nagu GAZ-52'ga. Pead kasutama vahe-sidurit, ja vahe gaasi.
Endal kogemused sellega. Aga samas kast peab kauem vastu. Ja kui sellega ära harju siis ple hullu midagi!!!

;);)
Postitatud: 03 Apr 2006 16:29
Postitas olaaf
jah oled õigel teel.
gaas selleks ongi, et sellega mängida.