Otsisin mis ma otsisin aga pidurite õhutamise õpetust ma ei leidnud... Kas keegi oleks nii tore ja seletaks mulle(ja ka teistele huvilistele) ära kuidas see käib,mida teha tuleb jne..? Aitäh
Kes oskab öelda palju on pidurivõimendi vaakumvooliku sisemine läbimõõt?
Pean silmas seda voolikut, mis jookseb pidurivõimendist sisselaske kollektorisse.
Hetkel tegelen tagapiduriklotside vahetusega ning probleem ei ole mitte selles, et trummel ei tule maha vaid selles, et see ei lähe pärast uute klotside paigaldust enam peale. Lihvisin pisut ka silindri vastu puutuvaid klotsi metallrante kuid endiselt on probleem olemas.
Samas, kuidas saada suurema vaevata liikuma reguleereksentrikute poldid, mis kipuvad tõsiselt kinni roostetama?
Seda ikka.
Nüüd on trummel peale saadud kuid masin liigub edasi 1000 rpm-i normaalsest kõrgemal - klotsid hõõruvad tugevalt trumli vastu. Muidugi pikapeale saab loota klotside normaalseks kulumisele.
kirikuisa kirjutas:Samas, kuidas saada suurema vaevata liikuma reguleereksentrikute poldid, mis kipuvad tõsiselt kinni roostetama?
Suurema vaevata neid kahjuks liikuma ei saagi. Hästi ronivat vedelat pihustatat vahendit vahele lasta, seisab pool päevakest või päeva, siis jälle lasta ja proovida liigutada ektsentrikuid. Senikaua mässata kuni normaalselt käima hakkavad.
kirikuisa kirjutas:Seda ikka.
Nüüd on trummel peale saadud kuid masin liigub edasi 1000 rpm-i normaalsest kõrgemal - klotsid hõõruvad tugevalt trumli vastu. Muidugi pikapeale saab loota klotside normaalseks kulumisele.
Pole hea, sellega laseb trumlid ikka väga kuumaks ja läheb suitsema. Kütab laagri määrde keema. On oht ka põlema minna. Parem veidi maha hööveldada viiliga või millega iganes.
Probleem selline,et vahetasin piduri peasilindri juures ära voolikud ja lasin vana pidurivedeliku välja.
Nüüd kui uued voolikud kaob ära pidurivedelik.
Mitte ellipsis tagumisi piduritrummleid soovitan.
olen mitmeid vene tooteid kasutanud - katted pole veel kunagi maha tulnud...
Samas olen vahetanud 2x piduri trummleid ja praegused on jällegi ellipsis.. samuti olen suutnud ühe trummli metallvõru ära lõhkuda - korralik pragu tuli sisse.
edu
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Uus silinder panna või proovida kolb välja pressida ja ära puhastada, uued mansetid jne ja tagasi kokku. Mõistlik oleks ikkagi poest uus silinder võtta, ei maksa nii palju.
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
Tere, mul on oma kopikaga järgmine probleem. Sai vahetatud mõlema tagumise piduri silindrid. Pärast vahetust tahtsin pidureid õhutada, kuid nüüdsest on õlisurve sisuliselt maas, pedaal liigub põhja välja ning isegi pumpamisega ei lähe kõvemaks, kuskilt õli ei immitse. Lisaks on veider see, et parema piduri nipli lahtikeeramisel tuleb pumpamise ajal kerget õli, aga vasaku piduri omast mitte.
Loodan, et suutsin ennast selgeks teha.
Õli surve viga oli peasilindri kolvi mansetis. Sai see vahetatud ning pidurid õhutatud. Pedaal nüüdseks hea tugev ning võtab hästi. Läksin siis ülevaatusele piduritestile ning ikka on parempoolne väga nõrk- 71%. Ei oska nagu enam kuskilt viga otsida. Klotsid on head, silindrid uued, õli uus, õhutatud. Kas näiteks trummel võib ellipsis olla? Oskab keegi soovitada, mida kontrollida? Parimat!