1. leht 1-st
5-ne käigukast vs. 4-ne
Postitatud: 14 Nov 2005 20:06
Postitas GhostRider
Küsimus selline et kumb on parem?
kas lõpp kiirused on samad st kas viimane käik on sama ülekandega mõlemal?
Kuskilt kuulsin et 5ne kast on väiksemate vahedega e. siis kiirendada parem
Postitatud: 14 Nov 2005 20:26
Postitas Ardi Soovik
Lõppkiirus oleneb mootorivõimsusest ja peaülekandest.Ja võib nõrga mootori ja kiire silla korral olla 5-da käiguga isegi väiksem kui 4-daga.
5-da käigu ülesanne pole mitte tõsta lõppkiirust vaid vähendada kütusekulu.5k.kast on ehitatud 05 k.kasti baasil millele on lisatud 5-s.käik mis on 18% kiirendava ülekandega.1-4 käik on täpselt sama mis 05 kastil.
Postitatud: 14 Nov 2005 21:40
Postitas GhostRider
järelikut 5 ne kast ikka parem kui 4ne kast
Postitatud: 14 Nov 2005 22:23
Postitas Ardi Soovik
Aga ka kõvasti kallim.Ehk keskmiselt 8 korda kallim.Aga benss ka kallis.
Postitatud: 14 Nov 2005 22:40
Postitas Rocky
No Ardi sa oled neid ikka näinud ja kuulnud....no kui suur see tõenäosus siis ikkagi on et see kast mõne tuhande pärast otsi ei anna kui ta kord ostetud on. Seda vene oma pean silmas...See ju see mis ilma midagi muutmata alla istub. Selle kasti kohta igasugu juttu kuuldud.
Postitatud: 15 Nov 2005 11:14
Postitas olaaf
kuuldud tehtud nähtud..
juttudest ei tea midagi..
isiklikud kogemused näitavad, et korralik viiene aeglase peaülekandega ikka vääga hea asi.
samas on uute varuosade kvaliteet nõnda kehva, et neljase võllidest viiest ehitama tuleb hakata
ostetud kast tuleks kohe molekulideks lahata ja sisu seisukorra järgi ka hind...
igatahes poest ostetud uued hammakad ja võllid omavahel ikka kokku istuda ei taha
