1. leht 1-st
Põhi mastiksiga üle!
Postitatud: 08 Nov 2005 23:32
Postitas Ladarider
Tuli siis plaan, et teeks põhja+rattakoopad mastiksiga üle, aga samas tekkis ka küsimus, et palju seda sinna vaja läheks?
Postitatud: 09 Nov 2005 00:21
Postitas motamees
Kui pritsiga teha oleks vaja mingi kolm kilo.
Postitatud: 09 Nov 2005 00:32
Postitas Ladarider
See mis pritsiga tehakse on nagu aru saan siis väga vedel, kuidas ta põhjale külge muidu jääb ja mis masinat peab kasutama et seda peale pritsida?Ja palju muidu kilo võib maksta?Muidu ise mõtlesin, et võiks mingi selline mastiks olla mida pintsliga peale kannan.
Postitatud: 09 Nov 2005 00:52
Postitas motamees
Põhjamastiks spetspurgis hinnga 50-100eek. Spetspüstol mingi 250eek. Vaja ka suruõhku.
Pintsli mastiks kolme kilone purk oli kuskil 60eek (vene oma).
Pintsliga ei soovita panna. Töö väga ebakvaliteetne.
Ka pritsiga tööl omad nipid. Alla kindlasti vaja panna korrosioonitõrje vedelik.
Postitatud: 09 Nov 2005 01:17
Postitas Ladarider
Tänud motomees infi eest aga muidu arvan, et teen ikka pintsliga üle peaasi, et plekk poleks lihtsalt paljas põhjal, peaks paar kolm aastat ikka ära ajama veel:bouncing Asi lihtsalt selles, et pole võimalusi teisiti teha.KAs muidu seda korrosioonitõrje vedeliku võib ka saada sellest poest kus mastiksit müügil? ps. uurisin siin äkki saab sellisest firmast nagu SOUDAL
Postitatud: 09 Nov 2005 01:24
Postitas motamees
Minuarust oli Soudalil täitsa ML segu olemas. See peab aga hirmus kaua kuivama/tahenema enne, kui pintsliga kallale (pigitama) saab minna. Pritsiga sellepärast just lihtsam ongi.
Vaata ka "Väike uurimustöö korrosiooni kaitsest". Saad ehk sealt tarkust juurde.
Postitatud: 09 Nov 2005 02:14
Postitas Ladarider
Nii, et see ML on korrosioonitõrje vedelik?Vaatasin ka "Väike uurimustöö korrosiooni kaitsest" väga palju infi oli seal:wow
Ps.loodan, et saan need värgid sealt firmast kätte:rolleyes
Postitatud: 09 Nov 2005 10:09
Postitas ben
ML on möeldud õõnsuste korr. kaitseks näit. karbid seest. Põhja alla käib ikke bituumeni baasil korr. vastane vahend ja soovitaks püstoliga seda .
Carsystemi pintsliga korr. maxab 78 eeku 1l purk ja püstoliga 77 eeku 1l pudel.
Postitatud: 09 Nov 2005 11:12
Postitas Ladarider
EE nii, põhjale siis ikka otse kohe mastiks peale?Ja muidu kui sinna ostam lähen, siis küsin lihtsalt autole mõeldud mastiksit?Vabandan, aga pole kunagi tegelenud selle värgiga ja täielik lammas selles teemas:lol
Postitatud: 09 Nov 2005 18:21
Postitas motamees
Algselt postitas: Ben
ML on möeldud õõnsuste korr. kaitseks näit. karbid seest. Põhja alla käib ikke bituumeni baasil korr. vastane vahend ja soovitaks püstoliga seda .
ML on üleüldine korrosioonivastane vedelik. Pannakse nii karpidesse kui ka avatud pindadele. Kohad, kus pind allub abrasiivsele toimele, tuleks ML katta veel kaitsava kattekihiga (näiteks pigi).
ML'i kiht peab olema piisavalt õhuke, et ta saaks ära kuivada. Kui ta jääb kusagile vedelasse olekusse, võib ta isegi teatud tingimustel osutuda kahjulikuks. Kindlasti peab enne karpide pritsimist puhastama drenaa?iavad.
Postitatud: 09 Nov 2005 19:21
Postitas Vaz2103
Kas sed vene aegset kahuri õli pole saada? Vanaisal sellega1986a. tehtud ja näeb siian suht värske välja.
Postitatud: 09 Nov 2005 19:42
Postitas motamees
"kahuriõli" ei olegi õli, vaid tavalises olekus väga paks määre.
Kahurimääret liigub ka praegu veel. Hiljuti sain umbes 5kilo. Katsetasin sellega ka veitsa. Roostevastased omadused päris head. Viga ainult selles, et ta on paks. Seda saab peale kanda ainult kuumas olekus. Vastu külma plekki minnes ta tahkestub kohe ja pragude/valtside vahele ei jookse.
Üritasin teda ka lahustada ja siis pritsiga peale kanda. Ikkagi puudub tal voolavus ja töötlus jääb pinnapealseks.
Ka kuumana pritsides ei tule midagi välja. Nagu pihustist läbi jookseb jahtub kohe maha.
Kahurimääret väga hea kasutada lahtiste pindade kaitsmiseks.
Igapäevatöös kasutan seda poltühenduste määrimiseks. Kui kunagi kunde tagasi tuleb, siis mul lihtsam polte jälle lahti saada (või teistel).
Postitatud: 11 Nov 2005 20:15
Postitas Mikk195
Ise panin logarite alla kauhurimääret, aga ei kuumutanud seda või midagi taolist...lihtsalt suure pintsliga peale.
Aga küsimus selle pühja mastiksii kohta. Kas enne peab põhja miskit moodi ära ka pesema nt survepesuriga?
Postitatud: 11 Nov 2005 21:05
Postitas motamees
Mida puhtam ja kuivem on põhi, seda parem.
Tavaliselt olen survepesuriga auto alt ära pesnud. Siis väheke "lõbusõitu" (muidugi kliendiga eelnevalt kokku lepitud). Vihmase ilmaga jääb sõit ära. Peale sõitu Puhun õhuga kõik karbid ja uurded puhtaks/kuivaks. Seejärel auto ööpäevaks kõetud garaasi lae alla. Siis kaitseõli peale. Jälle ööpäev. Siis õhuke pigikiht.
Reede hommikul tuuakse auto ja esmaspäeval saab kunde selle kätte.
Ühe korra olen ka põhjapesust loobunud. Auto põhi oli piisvalt puhas (natuke tolmune) ja väga kuiv.
Vastavalt vajadusele käib osandamine enne/pärast pesu (logarid, uksepolstrid ja muu staff, mis ette jääb).
Postitatud: 11 Nov 2005 21:45
Postitas Mikk195
Selge, siis üritan survepesuriga üle lasta enne möksimist. A kas see mastiks sobib ka uste sisse määrimiseks...sinna ikka peaks miskit panema kuna vesi jookseb sealt läbi veidi?