1. leht 1-st
K: 2101-le pidurivõimendi paigaldamine
Postitatud: 21 Okt 2005 12:08
Postitas krister
Küsimus siis selles, et on asi lihtsalt teostatav (bolt on) või tuleb palju ümberteha. Tean seda, et läheb tarvis 2103-e sisselaskekollektorit ja muidugi võimendit. Kas näiteks peasilinder on ka erinev?
Tahaks kergema jalaga pidama saada...
Postitatud: 21 Okt 2005 12:30
Postitas põletaja
pedaalid kah 03...07 omad ja natuke kere lõikuda.peasilinder on sama
Postitatud: 21 Okt 2005 12:47
Postitas motamees
Mäletamist mööda tuli ka mootori tagant läbiminev gaasihoob ära vahetada.
Postitatud: 21 Okt 2005 16:40
Postitas krister
Tänud! Kui juba kere lõikamiseks läheb, siis ei hakka vist pingutama. Saab ka ilma pidama.
Postitatud: 21 Okt 2005 17:01
Postitas motamees
Keret lõikama ei pea. Vaid augukesi vaja teha.
Postitatud: 21 Okt 2005 18:33
Postitas zajetz
gaasi hoob minul küll ette ei jäänud, küll aga pedalboxi paigaldamiseks tuli roolisammas maha võtta.
Postitatud: 17 Dets 2005 18:01
Postitas Raxo
Kas 03'e pedaalid lähevad koos vastava kronsteini ja vedrudega? Või saab lihtsamalt?
Postitatud: 17 Dets 2005 20:38
Postitas logman
03 pedaalide vahe laiem. Algab see vahe juba "juurikast" ,pedaalide kinnitusest. Võll ,millel pedaalid liiguvad seega pikem ,samuti laiem kõrvade vahe. Peab panema kogu kupatuse uue ,täies tükis.
Pedaalide eneste kohta ei oska öelda ,on erinevusi või mitte. Pole võrdlemiseks enam võimalust. Tahtsin kunagi kopkale paigaldada võimuvärki ,sealt ka need mälestused. Jäi ära ,sest ei viitsinud hakata auke torpeedopleki sisse tegema....
Postitatud: 17 Dets 2005 20:52
Postitas Raxo
Algselt postitas: logman
Tahtsin kunagi kopkale paigaldada võimuvärki ,sealt ka need mälestused. Jäi ära ,sest ei viitsinud hakata auke torpeedopleki sisse tegema....
Seal tuleb vist päris palju augustada, kuna kogu pidurikupatus nihkub paremale veidi?
Postitatud: 17 Dets 2005 22:21
Postitas iholpus
Asi kunagi ära tehtud. Mõni tund tööd ja OK. Mäletan, et auke oli veits , ebamugav teha aga see väike vaev tasus end igati ära. Sõita oli pärast päris muhe. Kollektorit ma mäletamist mööda küll ei vahetanud. Uuri algatuseks olemasolevat kollektorit lähemalt.
Postitatud: 07 Jaan 2006 13:26
Postitas napster8
01 kollektoril minu mäletamist mööda on see pidurivõimendisse mineva vooliku auk kinni. Sellepärast tuleb ära vahetada. Kui seda just pole varem tehtud. Aga see on väheusutav.
Postitatud: 07 Jaan 2006 15:28
Postitas logman
Ei pea tingimata sisselaskekollektorit vahetama.
Lihtne on puurida auk ,keermestada ja keerata sinna keermestatud torujupp ,millele 8mm (oli vist) võimuvoolik otsa tsurada.
Kui keere jääb ebatihe ,siis on ju tävapäeval olemas sellised asjad nagu hermeetik ,keermeliim ja keermeteip. Viimane väga effe asi.
Postitatud: 09 Jaan 2006 09:14
Postitas arvi100
Algselt postitas: logman
Ei pea tingimata sisselaskekollektorit vahetama.
Lihtne on puurida auk ,keermestada ja keerata sinna keermestatud torujupp ...
Vindi läbimõõt 1/4" ehk 13-13,5 mm(koonus ) ja kui
vindipulk ka väheke viltugi läheb pole hullu,koonus tagab pidamise.
arvil@85 aastast vinditeadus selge.
Postitatud: 01 Okt 2006 23:57
Postitas Kytt
võimu paigaldamiseks keret lõikuda pole vaja, auke puurida pole vaja, gaasihooba vahetada pole vaja. kruvi aga õige pedalbox kylge, kollektori vahetad välja või teed logmani pakutud variandi järgi ning kruvi külge võimendi.
enne ehitamist kontrolli kas piduritorud on piisavalt pikad, et ulataksid pumbani ka siis kui võim küljes, samamoodi kontrolli õlipaagist pumbani minevate voolikute pikkust sest need kipuvad ilma võimendita autol tunduvalt lühemad olema kui võimuga autol. soovitan järgida ka zajetzi pakutud roolisamba eemaldamise varianti, endal lihtsalt kergem pedalboxiga majandada