K: 2101-le pidurivõimendi paigaldamine

K: 2101-le pidurivõimendi paigaldamine

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
k
krister
Foorumi kasutaja
Postitusi: 249
Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
Asukoht: Tallinn, Lilleküla
Autod: 2101 '80

K: 2101-le pidurivõimendi paigaldamine

Postitus Postitas krister »

Küsimus siis selles, et on asi lihtsalt teostatav (bolt on) või tuleb palju ümberteha. Tean seda, et läheb tarvis 2103-e sisselaskekollektorit ja muidugi võimendit. Kas näiteks peasilinder on ka erinev?
Tahaks kergema jalaga pidama saada...
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

pedaalid kah 03...07 omad ja natuke kere lõikuda.peasilinder on sama
ostsid siis sõida
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Mäletamist mööda tuli ka mootori tagant läbiminev gaasihoob ära vahetada.
C
k
krister
Foorumi kasutaja
Postitusi: 249
Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
Asukoht: Tallinn, Lilleküla
Autod: 2101 '80

Postitus Postitas krister »

Tänud! Kui juba kere lõikamiseks läheb, siis ei hakka vist pingutama. Saab ka ilma pidama.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Keret lõikama ei pea. Vaid augukesi vaja teha.
C
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

gaasi hoob minul küll ette ei jäänud, küll aga pedalboxi paigaldamiseks tuli roolisammas maha võtta.
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Kas 03'e pedaalid lähevad koos vastava kronsteini ja vedrudega? Või saab lihtsamalt?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

03 pedaalide vahe laiem. Algab see vahe juba "juurikast" ,pedaalide kinnitusest. Võll ,millel pedaalid liiguvad seega pikem ,samuti laiem kõrvade vahe. Peab panema kogu kupatuse uue ,täies tükis.
Pedaalide eneste kohta ei oska öelda ,on erinevusi või mitte. Pole võrdlemiseks enam võimalust. Tahtsin kunagi kopkale paigaldada võimuvärki ,sealt ka need mälestused. Jäi ära ,sest ei viitsinud hakata auke torpeedopleki sisse tegema....
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Algselt postitas: logman
Tahtsin kunagi kopkale paigaldada võimuvärki ,sealt ka need mälestused. Jäi ära ,sest ei viitsinud hakata auke torpeedopleki sisse tegema....
Seal tuleb vist päris palju augustada, kuna kogu pidurikupatus nihkub paremale veidi?
i
iholpus
Suletud kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas iholpus »

Asi kunagi ära tehtud. Mõni tund tööd ja OK. Mäletan, et auke oli veits , ebamugav teha aga see väike vaev tasus end igati ära. Sõita oli pärast päris muhe. Kollektorit ma mäletamist mööda küll ei vahetanud. Uuri algatuseks olemasolevat kollektorit lähemalt.
n
napster8
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 07 Okt 2004 20:06
Asukoht: Viljandimaa, Sultsi
Autod: VW Golf 2
Kontakt:

Postitus Postitas napster8 »

01 kollektoril minu mäletamist mööda on see pidurivõimendisse mineva vooliku auk kinni. Sellepärast tuleb ära vahetada. Kui seda just pole varem tehtud. Aga see on väheusutav.
Oli kord Niva. :)
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ei pea tingimata sisselaskekollektorit vahetama.
Lihtne on puurida auk ,keermestada ja keerata sinna keermestatud torujupp ,millele 8mm (oli vist) võimuvoolik otsa tsurada.
Kui keere jääb ebatihe ,siis on ju tävapäeval olemas sellised asjad nagu hermeetik ,keermeliim ja keermeteip. Viimane väga effe asi.
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Algselt postitas: logman
Ei pea tingimata sisselaskekollektorit vahetama.
Lihtne on puurida auk ,keermestada ja keerata sinna keermestatud torujupp ...
Vindi läbimõõt 1/4" ehk 13-13,5 mm(koonus ) ja kui
vindipulk ka väheke viltugi läheb pole hullu,koonus tagab pidamise.

arvil@85 aastast vinditeadus selge.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2067
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 4x2102, Jeep & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

võimu paigaldamiseks keret lõikuda pole vaja, auke puurida pole vaja, gaasihooba vahetada pole vaja. kruvi aga õige pedalbox kylge, kollektori vahetad välja või teed logmani pakutud variandi järgi ning kruvi külge võimendi.
enne ehitamist kontrolli kas piduritorud on piisavalt pikad, et ulataksid pumbani ka siis kui võim küljes, samamoodi kontrolli õlipaagist pumbani minevate voolikute pikkust sest need kipuvad ilma võimendita autol tunduvalt lühemad olema kui võimuga autol. soovitan järgida ka zajetzi pakutud roolisamba eemaldamise varianti, endal lihtsalt kergem pedalboxiga majandada
Vasta