1. leht 2-st

Reduktor

Postitatud: 08 Mär 2003 17:33
Postitas Siksimees
Kas 06 ja 07-me reduktorit annab panna 01-le ja 03 ja kas,see aitab kiiruses ka kaasa.Originaal 01 ja 03 käigud on küll mõtetult lühikesed:)

Postitatud: 08 Mär 2003 19:16
Postitas põletaja
sixi reduktorid on kõik samade kinnitustega pane kasvõi niivale alla kui tahad:)

Postitatud: 08 Mär 2003 19:25
Postitas Siksimees
samad jah agga mingi jõu vahe ikka või kiiruse “vahe peab tulema ju:puzzled

Postitatud: 08 Mär 2003 20:17
Postitas FlammablE
vaata minu arust need reduktorid on vastavalt mootorile paigaldatud. 1,3 mootoril poleks pikemate käikudega enam jõudu nii palju. asi vajuks ikka täitsa ära. 5käiguline kast aitaks rohkem kaasa, tuleks üks käik juurde ja max kiirus ka natuke tõuseks teoreetiliselt, kui mootoril jõudu on. samas kiirendus oleks ka normaalne. aga muidu miks sulle need lühikesed käigud ei meeldi? pole nad midagi nii lühikesed ju.

Postitatud: 09 Mär 2003 00:28
Postitas Siksimees
ma ei tia mu siglal on küll nii,et 4 käik on sees ja umbes 60km/H siis on norm olla autos agga kui juba 120-140 või isegi vähem, siis pead autos lõugama,et teist inimest kuulata ja tümm ka ei aita.Sellepärast mõltengi kiiremale reduktorile:rolleyes

Postitatud: 09 Mär 2003 02:29
Postitas Ardi Soovik
Kiirem reduktor vajab võimsamat mootorit.
Kuna kiirdifri ja lahja mootori korral,tuleb rohkem sidurit libistada ja ka kipub kegenematumal tihemini mootor välja surema.Üldiselt on ülekannetel suhteliselt väiksed vahed
03 differ on 5% kiirem 01 omast ja veel 5% kiirem on 06 differ.5-k.kastil on 5-s käik 18% kiirendav,seega pea 2 korda rohkem kui annaks 01difri asendamine 06 difriga.

Postitatud: 09 Mär 2003 14:31
Postitas Siksimees
no siis praktiliselt nagu ma aru saan,pole sellest reduktori vahetamisest kasu ja et hoopis alla lükata 5-ne kast.:)

Postitatud: 09 Mär 2003 14:38
Postitas FlammablE
just. aga kui müra häirib, siis võiks mõelda ka mürasummutusele võibolla. ma pakun et suurem osa sellest mürast tuleb õhu ja liikuvate osade liikumisest. niiet suurel kiirusel oleks ikkagi müra suhteliselt kõva. ja ega 130-140 kmh liikudes see mootorgi undaks selle 5se kastiga päris kõrgetel pööretel.

Postitatud: 09 Mär 2003 19:02
Postitas põletaja
mingil määral aitab reduktori vahetus kui all on 01 he oma

Postitatud: 09 Mär 2003 19:03
Postitas Siksimees
ma arvan,et kui oleks 1.6 mootor ja 5-ne kast siis oleks päris stabiilne ja müra ka oleks vähem;)

Postitatud: 09 Mär 2003 23:10
Postitas Ardi Soovik
Ka 1,3 mootor veab 5-nda käiguga vabalt.

kiirdiffer

Postitatud: 10 Mär 2003 08:24
Postitas jaks
mul 21033, 1.3-ne mootor. Kiirdiffer on tehase poolt peale pandud ja ei mingeid probleeme. See muidu eksport sigla.

Postitatud: 10 Mär 2003 13:34
Postitas Siksimees
export muidugi

Postitatud: 10 Mär 2003 20:26
Postitas Ardi Soovik
Ma kahtlen sügavalt,et 033-le kiirdiffer tehase poolt külge pandud.Maksimaalselt võib olla 4,1 aga kaldun arvama,et differ ikka 4,3 ülekandega.

Postitatud: 10 Mär 2003 22:45
Postitas Siksimees
kes teab mis need sommid,seal kokku aretasid:D

Postitatud: 11 Mär 2003 00:56
Postitas Ardi Soovik
Ladatehas minu teada Venemaal.Peale selle nagu aru sain,on tegemist 81a isendiga.Sel ajal kiireid difreid vist ei toodetudki.

Postitatud: 11 Mär 2003 15:33
Postitas wax
Vaatasin eile just kodus üht Za Ruljom'i, kus difriülekanded mudelite ja mootorite järgi tabelisse visatud. Kui meeles on, viskan homme siia üles.

Postitatud: 11 Mär 2003 19:26
Postitas Siksimees
viska jah,saab näha mida tasub alla toppida:rolleyes

Postitatud: 11 Mär 2003 20:26
Postitas Ardi Soovik
Kõige kiirema ülekande saab kui võtta 02 difri taldrik(40) ja 06 reduktori tigu(11).Kui hambad haakuma saad,siis tuleks ülekandeks 3,64

Postitatud: 12 Mär 2003 12:09
Postitas Siksimees
agga miks mitte näiteks o1 või 03 samad ju või ei ole