1. leht 2-st
k: 1200 mootor & kiire sild?
Postitatud: 23 Sept 2005 20:28
Postitas taux3
mida arvate kui panna 06 -e kiire sild 21051-le?
küsimus selles , et kas 1200 -ne mootor selle jaoks liiga lahjaks ei jää?:yllatunud:yllatunud
ja milline võiks tulemus olla? (eesmärk kütte kokkuhoid)
Postitatud: 23 Sept 2005 20:30
Postitas Reno
Ee..mismoodi saab mootor lahjaks jääda?
Selge see, et 1.2 on lahja. Minu 02'l on 1.2 mootor ja 03'e alt tagasild.
Tippkiirus 120km/h (pika punnimise peale ja allamäge). Kütusekulu jääb sinna 8-8.5 kanti.

Selline bensukulu laseb isegi siksiga sõita, kõik eelnevad siksid on 10 ja üle selle võtnud.

Postitatud: 23 Sept 2005 21:37
Postitas taux3
panin peale tutika 01 karpa ja sain masina hästi tööle, kuid bensu kulu on ikka 10l. /100 - tahaks ka VÄHEMALT!!! 8l. kätte saada...

äkki oleks abi veel kiirest sillast ,et mootori pöördeid väiksemaks saada?
pakuti mulle 200 rahaga 06-e kiiret silda, aga kas mootor lahjaks ei jää (raske kohaltvõtt, aeglane kiirendus)
Postitatud: 24 Sept 2005 09:49
Postitas tiit
Kui mootor korras siis kasuta julgelt kiiret silda. 4.käik jaksab vedada küll. Tänavasõidukiks väga hea, kiirendusvõistlusteks ei kõlba
Postitatud: 24 Sept 2005 11:21
Postitas Ardi Soovik
Linnasõiduks ei soovitaks,kuna pidevalt kohalt võttes kulutatakse liigselt sidurit kuna nõrgema mootori puhul tuleb pikemalt libistada.
Arvatavalt mõeldakse 06 silla all ikkagi reduktorit 10/41 mis pole teps mitte kõige kiirem silla ülekanne.Vaevalt sulle nüüd 200kr eest seda kõige kiiremat 11/43 pakutakse.
Postitatud: 24 Sept 2005 11:27
Postitas Tegija
10l "sajale" linnas, maanteel või keskmine?
Postitatud: 24 Sept 2005 11:56
Postitas taux3
10 sajale ,enamasti keskmine ,sest põhiline sõit toimus maanteel ,ainult väike põige rakvere linnavahele...
pole veel KINDLAKS TEINUD kas see pakutav sild ikka see kõige kiirem on ,aga see vend ütles et lammutas 1600 - 06-te vanaraua jaoks ja sild oli veel vedelema jäänud...point selles et ega too tüüp vist ikka seda õiget hinda ei tea:D
Postitatud: 24 Sept 2005 12:01
Postitas Reno
No 06'el originaalis ei ole kindlasti kõige kiirem sild all, nagu Ardi juba ütles.

Postitatud: 26 Sept 2005 14:28
Postitas olaaf
tehase andmed 1200 mootor originaalsillaga maanteel 90km/h küttekulu 7,4l/100km.
Postitatud: 26 Sept 2005 17:13
Postitas Ardi Soovik
Mis meetodil Põletaja kontrollis oma silla ülekannet.Siiamaani on Põletaja ainus inimene Eestis kes on leidnud,et tema 06-l on originaalis 3,9 ülekandega differ all.Rohkem mujalt kinnitust pole tulnud.Ma polegi jumal vaid räägin oma kogemustest.
Postitatud: 26 Sept 2005 20:49
Postitas taux3
muide jahh..."tehase andmete" põhjal , 1200 moorori küttekulu 90 km/h 7,4 /100...
kuna mul auto v.l.a. 1982 , siis ma usun et nii see võis olla 23 a. tagasi küll...aga nüüd... eheee...
Postitatud: 10 Okt 2005 18:41
Postitas taux3
kui oleks rohkem vaba aega ja muidugi RAHA, siis paneks kokku sellise masina:
kere 21-01
mootor 1,6
sild 21-02 (peaks vist kõige aeglasem ja jõulisem olema?)
ja muidugi 5-ne kast ,et saaks maanteel sõita 90km/h norm.pööretega
Eks nii mõnigi ole juba sellise pilli kokku pannud aga oskab keegi ka tulemustest / kogemustest pajatada?
PS: eesmärk poleks rallimasin, ega rullnoka küna ,vaid tavaline igapäeva lada, millega oleks natike "mugavam" liigelda - te ju saate aru mida ma silmas pean

Postitatud: 10 Okt 2005 19:07
Postitas mess
Endal üsna samasugune komplekt va see, et mootoriks 1,5. Oleneb muidugi mida sa mugava kulgemise all silmas pead, aga seda eesmärki täites paneks mina juba 06 ehk 3,9 ülekande alla. Siis maanteekiirusel pöörded veel väiksemad ning linnasõiduks samuti käiguvahed pikemad. Enda kogemustel tugineda siis 01 e 4,3 se ülekandega võrreldes peab ikka tunduvalt vähem käega vehkima.
Postitatud: 11 Okt 2005 09:36
Postitas olaaf
see kooslus töötab küll, kuigi sportvõlli ja kergema hooratta, suurendatud kanalid plokikaanes, klapid kergemaks jätsid panemata..
kõige parem kooslus siiamaani ongi olnud 1,7, 4.44, korralik kaan ja kerge hooratas ja viiene kast..
mugavaks liikumiseks alla siis 4.1 differ..
tegelikult mõtlen hoopis weberitele

mis seda kooslust veelgi parandaks

Postitatud: 11 Okt 2005 11:14
Postitas mess
Vaata Olku, see jutt on kõik õige, aga Taux3 ültes: PS: eesmärk poleks rallimasin, ega rullnoka küna ,vaid tavaline igapäeva lada, millega oleks natike "mugavam" liigelda - te ju saate aru mida ma silmas pean!
Kui jutt käib igapäeva sõidukist NB! ka mitte rullnokkamisest, siis pole ju mõtet hakata Webereid, sportnukkasid jms peale ajama. Tänase bensu hinna juures, mis jätkuvalt tõusutrendi näitab, teeksid endale karuteene. Funnimise autole anna muidugi ainult takka!
Postitatud: 11 Okt 2005 13:17
Postitas olaaf
käikude vehkimise vastu aitavad pigem kiiremad käigud..
näiteks 06 kast

Postitatud: 11 Okt 2005 15:44
Postitas taux3
hrr...no tegelt seda 02 -he silda pidasin ikka silmas parema kiirenduse ja jõu tarvis ,aga jahh...nüüd rääkisin end nati sisse, jutt käis ikka igapäeva masinast ,mitte rallikast,
aga muidugi oleks parem kiire sild ,et pöörded maanteel maha saada:rolleyes
Postitatud: 05 Dets 2005 20:08
Postitas beast
muuseas, võin mainida et weberiga 1200 tõmbas küll päris erksalt, paremini isegi kui vanaema 1500 (mis imehästi hoitud)
Postitatud: 29 Juun 2006 00:37
Postitas tsiklist666
oskab äkki keegi öelda mis selline 10/41 reduktori sisu poes maksta võib või kui kellelgi üle on et mis hinnaga ära antakse sest endal kah isend aastast 1972 ja korralik 1200 mootor vahel millel kollektori augud ploki omadega tasapinda freesitud ja jõudu jääb liiga palju üle ning pöörded lendavad liiga lakke (asi pole siduris sest auto sai just kapp remondi)
Postitatud: 29 Juun 2006 08:31
Postitas Ardi Soovik
Pakun 3,9 (11/43) ülekande teost ja taldrikust koosnevat komplekti 800kr eest.Sama raha eest pakun ka komplekti 10/39 ja 300kr eest taldrikut 39 hammast,aga tigu pole sinna pakkuda.Ma ei tea kui hästi õnnestub sinna sobitada tigu 10/41 hambaga reduktorist.10/41 paari pakuks ehk 100kr eest,aga lihtsam osta sul juba reduktor 400kr.