Laiad rehvid?
Laiad rehvid?
- Ronn
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 575
- Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21043 - 2.0L
- Kontakt:
Laiad rehvid?
Kas juhutavus halveneb/paraneb? Mis lood bensuga on kas suureneb või väheneb?
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Minul suvekumm 185 ja juhitavus ok. ei saa nagu ka eriti aru, et rooli oleks palju raskem keerata kui 165 kummiga. Oleneb muidugi kui lai kumm on. laia kummiga hakkab auto rööbastes rohkem kiskuma. Tuttava BMW-l olid kummid juba koopaäärest väljas kergelt ja polnud harv juhus, kus pidi auto otse püsimise nimel võitlema kogu jõuga.
Enda kogemused näitavad, et 185 kumm ei mõjuta küll bensukulu.
Juhitavust mõjutab palju veel see milline on alla pandud kumm. Pehme/kõva, madala/kõrge profiiliga. Madala ja pehmema kummiga on üldiselt pidamine ja juhitavus parem. Auto reageerib roolile kiiremini. Kuid liiga madala kummiga on oht suurem, et augud, äärekivid lõhuvad veljed.
Enda kogemused näitavad, et 185 kumm ei mõjuta küll bensukulu.
Juhitavust mõjutab palju veel see milline on alla pandud kumm. Pehme/kõva, madala/kõrge profiiliga. Madala ja pehmema kummiga on üldiselt pidamine ja juhitavus parem. Auto reageerib roolile kiiremini. Kuid liiga madala kummiga on oht suurem, et augud, äärekivid lõhuvad veljed.
ma panin enda autole taha alla 205/ 60 13"- ütlen ausalt asfaltteel kurvides on kuidagi auto palju kindlam kui 165 talve kummiga oli...muidugi ei tohi autol perset väga kõrgeks tõsta,muidu hakkab see perse kurvides kõikuma...kõige hullem on kruusa teel siis on igas järsemas kurvis külg ees...205 jookseb täpselt koopasse...muidugi võib rellekaga koopa sisemised servad maha lasta,väljas poolt ei jää midagi näha,aga vastu kummi ei hakka käima!proovisin samu velgi ette...natuke relekaga tööd ja väga ilus jääb...rool tõesti suts raskem kui 175-ega!
ma praktilisema poole mees ja pean 155 ideaalseks 
aga eks teine kord võib priisata ka
)))
selle jaoks tuleks mingi 01 pöördesse ajada, 1.6(+70hp) + 4ne kast(-10hp) + kiire tagasild(-10hp) + laiad papud(+30hp) + igatpoolt toonitud klaasid(+50 hp)
ei tule liiga kallis kah
nägin yxpäev tulika tänaval mingit valget 01, mis nägi täiesti vaadatav välja, kummid puha valgete kirjadega ja laiemad kui muidu jne
mõtlesin kohe et sigla on ikka vahva auto
))))

aga eks teine kord võib priisata ka

selle jaoks tuleks mingi 01 pöördesse ajada, 1.6(+70hp) + 4ne kast(-10hp) + kiire tagasild(-10hp) + laiad papud(+30hp) + igatpoolt toonitud klaasid(+50 hp)

ei tule liiga kallis kah
nägin yxpäev tulika tänaval mingit valget 01, mis nägi täiesti vaadatav välja, kummid puha valgete kirjadega ja laiemad kui muidu jne
mõtlesin kohe et sigla on ikka vahva auto

kui palju sa seda tagarattakoopa serva maha lasid? serva laius on umb 2-2,5 cm. kas kogu serva lasid maha või ainult ülemise osa. taga on 205/60 13" tagumikku tõsta nagu ei taha, aga laiad papud meeldivadmuidugi võib rellekaga koopa sisemised servad maha lasta,väljas poolt ei jää midagi näha,aga vastu kummi ei hakka käima!

laiad kummid
laiade kummidega kaasneb suur kütusekulu,halb keerata,halvem juhitavus.enda 21044 (1.7i)olid ka laiad kummid.originaal mõõdus kummid on kõige paremad.
mõni nädal tagasi katsetasin sõitu 195/60r14 suverehvidega, seda siis lükatud ja ca 5cm paksuses lumes. õnnestus nendega kohe ka lumme kinni jääda:( rooli keeramise raskus ei muutunud küll absoluutselt, kuid lumel tunduks ka 235 rehv sama kergelt roolitav kui 155:rolleyes
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
ddemon555
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 88
- Liitunud: 08 Nov 2002 11:10
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Golf 3, Z
- Kontakt:
195/50 R15 + sportvedrud= auto nagu magnet püsib teel ja kurvides ...ainuke miinus on jah et roolist peab kogu aja kinni hoidma...rööbastes ja muudes teekonarustes tahab kiskuda ...
hetkel aga all 185/70 R14 ja ütleks et autu ujub tunduvalt rohkem...kurvides ka autu kallutab, mida madala kummiga ei täheldanud
hetkel aga all 185/70 R14 ja ütleks et autu ujub tunduvalt rohkem...kurvides ka autu kallutab, mida madala kummiga ei täheldanud