1. leht 1-st

K,P: Kuidas Ford Escortil poolasse ja käigukasti kätte saada?

Postitatud: 05 Sept 2005 22:00
Postitas burner
Kuna probleem pole ladaga, siis tegin selleks eraldi teema. Nimels siis lõppes sõbra Escordil siduri ketas ära. Niipalju sai tehtud, et esiots pakkudel ja rattad ning pidurikettad alt ära. Oi oi oi, siis me ei osanud poolasse kätte saada. Natuke lammutasime aj pusisime, kuid aru ei saanud. Niisiis küsin, et mis nipp sellega on ja kas tasuks veel midagi teada seoses siduri ketta vahetamisega Escoril?
Ette tänades ja teie abile lootes burner!

Postitatud: 05 Sept 2005 22:40
Postitas rock6
Eurooplastel peaks poolass jõuga välja käima minuteada :bouncing

Postitatud: 05 Sept 2005 23:13
Postitas logman
Põhimõtteliselt peaks ju esivedustel kõigil ühtemoodi seda asja aetama.
Võib olla muidugi väikesi erinevusi ,näiteks eemaldavate detailide-varraste arvus ,aga:
Käigukastipoolsel rattal rummu kuppel maha ,suur mutter lahti ,rattapoldid lõdvaks. Esiots üles ,ratas alt ära ,rooliots lahti ,õõtshoob sharniirist lahti.
Edasi reaktiivvarras jalust ära ,võib olla ka veel torsoon segab (kui on) ja mõni auto vajab ka õõtsa eemaldamist.
Pooltelg välja. Venitad kogu amordikaga rummu eemale ,saad välimise otsa rummust kätte. Käigukastist saad telje välja lüües. Krt mõnel pillil (Samaral ntx) pead kastist ennem õli kah välja laskma.
Käimaka küljest kõik jubinad maha ,mis segavad (siduritross ,juhtmed ,hoob jne.),mootori küljest käimakas lahti keerata ,teise poole pooltelg kastist lahti lüüa ,tõmbad kasti ja hopsti - käes.

Postitatud: 06 Sept 2005 00:18
Postitas motamees
Mina olen poolassi käigukastist lahti kangutanud eebliga. Eebli üks ots jääb sisemise veoliigendi ääre taha. Külg toetub vastu käigukasti ja "klõnksti" tulebki lahti. Seal tekib meeletu jõuõlg.
Õli võib ka sealtsamast (veovõlli) august välja joosta (kõigil polegi väljalaske korki). Lihtsalt vaja nõu allapanekuks valmis panna.
Eebli toetuspinda pead ise otsima. Just vasaku poole peal pidi seda sättima/otsima. Parem pool "hakkas" lihtsalt.
Käigukasti ära võttes tuleb mootor korralikult toestada. Mootor kannab kolme padja peal, millest kaks on käigukasti küljes.
Soovitan ka parema veovolli eemaldamist. Saab ka niisama aga kasti tagasi panekul oli just selle pärast kõige rohkem jama. Nimelt "muutub" parem veovõll käigukasti/mootori allapoole laskmisel pikemaks (erinevad kinnituskohad). See asjaolu hakkabki just tagasi panekul häirima.
Muidugi võivad nüansid erinevad olla - erinevatel Escortidel.