1. leht 1-st

K: millega töödelda käsipiduritrossi, et kinni ei roostetaks

Postitatud: 22 Aug 2005 01:29
Postitas GTA
uus tross on endiselt vana tüüpi, ühe kõriga, mitte topeltkõriga (mis pidi küll parem olema, kuid mille plusse ega miinuseid mulle poes seletada ei osatud). millega peaks seda töötlema, et ta võimalikult kaua vastu peaks ja kinni ei roostetaks. millist tüüpi õli kasutada, paksemat/vedelamat, mis nippe veel kasutada. olen kuulnud ka soojaks aetud õli sissevalamisest, on sel mõtet?

Postitatud: 22 Aug 2005 08:04
Postitas kenu
Kõige parem kraam on see sajakroonine aerosoolõli, mida kasutatakse tsiklikettide ja -trosside õlitamiseks, seda lased niipalju sisse, et kogu tross oleks õlitatud ja kõridesse panna grafiitmääret.

Postitatud: 22 Aug 2005 10:08
Postitas priit
käsipidurit kasuta igal võimalusel kui auto ära pargid või kurves tõmbad natuke nii et tagu rattad polokki võtaksid ja nii ta ei lõpetagi oma tööiga

Postitatud: 22 Aug 2005 12:41
Postitas arvi100
Soojaks aetud õliga tulebki teha.Riputa keskkohtapidi üles ja süstlaga
(ilma nõelata) niikaua määrid kuni alt otsast hakkab välja ajama.Kaks suve
tagasi tegingi niimoodi ja kinnijäämistunnuseid ei ole täheldanud.Kasutasin
tavalist mootoriõli vene M10G(aastaringne).
Ja paljudel ?igulidel olen näinud et summuti toru on ära vajunud vastu käsi-
piduri trossi.Omale aretasin kinnituse põhja külge,just enne teist potti.Siis
ei sa summutitoru enam seda plast katet läbi sulatada.Vana tross oligi sealt
peaaegu läbi roostetanud.Pilt

Postitatud: 22 Aug 2005 18:19
Postitas moosmoosik
minule soovitati ja ka ise,paigaldades uut trossi, valasin selle kõri grafiitõli täis. grafiitõli on parim mida kasutada selliste kinni jäämiste/roostetamiste vastu. need "sajakroonised" aerosoolõlid on mingi jama. see mis oli mõeldud roostes mutikate lahtisulatamiseks ei toiminud ka siis kui kõik olin sellega üle uputanud. panin nats grafiitõli vahele ja virr virr virr mutikas lahti.

Postitatud: 27 Aug 2005 00:03
Postitas aeromen
kõige effektiivsem on ikka pidev kasutamine,ma arvan nii siis kui oma kässari tööle sain pole temaga rohkem mingeid jamasid olnud,lihtsalt rohkem kässariga kurve.:cool:

Postitatud: 28 Aug 2005 00:02
Postitas rock6
Jh eks ta õige ikka ole et kasutada kässarit lihtsalt tihemini :lol

Postitatud: 28 Aug 2005 12:06
Postitas grimes
Parem on kui selle sinna ikkagi paned.Et hiljem ei tekiks probleeme.Kui enda sixi kokku hakkan lappama ja palu uusi jubinaid külge krudin siis panen kah kindluse mõttes selle õli sinna sisse.Kuigi ma kasutan kah kässarit tihti siis ega se õli seal ju halba ei tee.Niiet parem on kui ikkagi seda sinna panna.