Probleem siis selles, et vahetasin peasilindri ära ja keerasin need alumiiniumvoolikud samamoodi tagasi nagu nad vana silindri peal olid, aga läbi lasevad, ja kohe päris tublisti. Samas kahtlustan ka seda et panin uued voolikud kah (potist silindrisse) mis võivad nalja teha. Kas muidu 8 mm voolik on liiga suur?
Ja kui need alumiiniumtorud läbi lasevad, kas sinna saaks mingit tihendajat vahele panna, a la silikooni vms..?
tänud
Pidurisilindri tihedus
Pidurisilindri tihedus
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Jutt siis vist ikka torudest ,mitte voolikutest (alumiinium).
Kui nüüd lekib keerme vahelt ,siis aitab san.tehnikas kasutatav keermeteip.
Kui lekib mutri ja toru vahelt ,siis kitsikuses keriti koonuse ja mutri vahele niiti või takku.
Aga tegelikult on uute torude tegemine sigaodav ja kui koonused piisavalt pekkis ,et enam midagi kinni ei pea ,siis on õige uued teha.
Kui nüüd lekib keerme vahelt ,siis aitab san.tehnikas kasutatav keermeteip.
Kui lekib mutri ja toru vahelt ,siis kitsikuses keriti koonuse ja mutri vahele niiti või takku.
Aga tegelikult on uute torude tegemine sigaodav ja kui koonused piisavalt pekkis ,et enam midagi kinni ei pea ,siis on õige uued teha.