1. leht 1-st

K:Kas tagasild peab olema külm või hoopiski kuum?

Postitatud: 11 Juul 2005 18:57
Postitas Sigmar
Hiljuti läksin ühe sõbraga vaidlema, et kas peale rallitamist peab tagusild olema külm või kuum(sai tagusilda katsutud ja ta oli kuum). Sõber äigas, et peab olema külm, aga mina vastu, et seal toimub ju hõõrdumine ja loogiliselt peab ju kuum olema(õli läheb ju kuumaks). Aga kuda see asi siis ikka on? Või hoopis astusin pange?:puzzled




p.s. muidugi mitte nii kuum, et kõrvetab;)

Postitatud: 11 Juul 2005 20:10
Postitas motamees
Algselt postitas: ladariders
Hiljuti läksin ühe sõbraga vaidlema, et kas peale rallitamist peab tagusild olema külm või kuum(sai tagusilda katsutud ja ta oli kuum). Sõber äigas, et peab olema külm, aga mina vastu, et seal toimub ju hõõrdumine ja loogiliselt peab ju kuum olema(õli läheb ju kuumaks). Aga kuda see asi siis ikka on? Või hoopis astusin pange?:puzzled




p.s. muidugi mitte nii kuum, et kõrvetab;)
Sina võitsid vaidluse. Mis liigub, see kulub (kuumeneb). Kuhu mujale me selle bena siis ikka paneme. Mida rohkem kuum, seda rohkem bena sinna punkti jääb.
Isegi amordid lähevad nii kuumaks, et kõrvetab.

Postitatud: 11 Juul 2005 22:51
Postitas kvaida
Aga siis on see ka normaalne, et käsipidurikangikinnituskoht soojaks(kuumaks) läheb käigukasti kohal?

Postitatud: 12 Juul 2005 01:05
Postitas motamees
Käsipiduri kang läheb soojaks ilmselt leegitoru kiirgesoojusest. Käigukastist on kang kaugemal. Käigukast läheb ka muidugi kuumaks. Pikema sõidu ajal proovides on ka kunde jalgade alune päris soe. Sealt alt läheb leegitoru lähedalt läbi.