Madaldusvedrud
Madaldusvedrud
Madaldusvedrud
Nonii… seisavad juba riiulis paar aastat madaldusvedrud. Paneks nüüd lõpuks alla Et natuke ennetada olukorda, millega tuleks veel arvestada või mida peaks veel muutma hakkama.
1. Amort!? Hetkel all taga KYB tavaline gaasikas ja ees sachs gaasikad. Kannatab jätta või peaks jäigema poole vaatama kohe?
2. Diagonaalvarras tuleks reguleeritava peale vahetada või käib ka tavaline?
Küsimused ka sellest tingitud kuna all flantsiga laiem velg. Muidugi peaks vaatama, et ratas vastu tiiva äärt käima ei hakkaks ja koopasse taguma ei hakkaks. Või tuleb falnts kohe ära unustada? Täpselt ei mäleta ka, kui palju madalamad need vedrud olid. Või siis mõte hoopiski unustada ja las seisavad edasi?
1. Amort!? Hetkel all taga KYB tavaline gaasikas ja ees sachs gaasikad. Kannatab jätta või peaks jäigema poole vaatama kohe?
2. Diagonaalvarras tuleks reguleeritava peale vahetada või käib ka tavaline?
Küsimused ka sellest tingitud kuna all flantsiga laiem velg. Muidugi peaks vaatama, et ratas vastu tiiva äärt käima ei hakkaks ja koopasse taguma ei hakkaks. Või tuleb falnts kohe ära unustada? Täpselt ei mäleta ka, kui palju madalamad need vedrud olid. Või siis mõte hoopiski unustada ja las seisavad edasi?
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2077
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Re: Madaldusvedrud
Ma olen oma 02ga kümneid tuhandeid sõitnud comboga tavagaasikas ja madal vedru, kannatab kenasti.
Diaga pikkust tuleb 99% tõenäosusega muuta. Regullitav varras teeb elu lihtsaks, samas aastaid tagasi kasutasin madalamaks aetud kuuekal sobivasse pikkusesse lõigatud ja seejärel julmalt kinni keevitatud diagat, sai ka sellise komboga edukalt sõidetud nii jää-, kruusa- kui kardiradu.
Flantsi kasutamise või sellest loobumise saad vaid katseeksitus meetodil teada
Edit: ega sa pealelõunal juhuslikult Aegviidu vahel liigelnud
Diaga pikkust tuleb 99% tõenäosusega muuta. Regullitav varras teeb elu lihtsaks, samas aastaid tagasi kasutasin madalamaks aetud kuuekal sobivasse pikkusesse lõigatud ja seejärel julmalt kinni keevitatud diagat, sai ka sellise komboga edukalt sõidetud nii jää-, kruusa- kui kardiradu.
Flantsi kasutamise või sellest loobumise saad vaid katseeksitus meetodil teada
Edit: ega sa pealelõunal juhuslikult Aegviidu vahel liigelnud
Re: Madaldusvedrud
Lasin täna madalaks ära. Tundub nagu oleks Okei.Kytt kirjutas: ↑21 Mai 2022 11:30 Ma olen oma 02ga kümneid tuhandeid sõitnud comboga tavagaasikas ja madal vedru, kannatab kenasti.
Diaga pikkust tuleb 99% tõenäosusega muuta. Regullitav varras teeb elu lihtsaks, samas aastaid tagasi kasutasin madalamaks aetud kuuekal sobivasse pikkusesse lõigatud ja seejärel julmalt kinni keevitatud diagat, sai ka sellise komboga edukalt sõidetud nii jää-, kruusa- kui kardiradu.
Flantsi kasutamise või sellest loobumise saad vaid katseeksitus meetodil teada
Edit: ega sa pealelõunal juhuslikult Aegviidu vahel liigelnud
Olin küll mina, ämmamamma elab Pargi tänaval. Sa vist toimetad Basseini tänaval. Olen aeg-ajalt märganud.
Re: Madaldusvedrud
Sai vähe madalamaks küll.
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2077
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Re: Madaldusvedrud
Seda ma eile vaatasin jah et tundus kuidagi madalam kui algses postituses.
Aga astu Basseinist läbi kui seal liikumist näed, ajame törts Lada-juttu, ma nii korra kuus üritan ikka oma suvekodust läbi käia.
Aga astu Basseinist läbi kui seal liikumist näed, ajame törts Lada-juttu, ma nii korra kuus üritan ikka oma suvekodust läbi käia.