Peavalu piduritega
Peavalu piduritega
-
ssisten
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 19
- Liitunud: 18 Veebr 2020 19:40
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 71.a
Peavalu piduritega
Tervist!
Mure järgmine: ehitan hetkel 01 ning suve keskel sai vahetatud välja kõik klotsid, tagumised töösilindrid, esimesed pidurivoolikud, tagumine pidurivoolik, suppordi küljes olevad torud. Samuti käisid lahti ka suppordid, et kolvid liikuma panna.
Kui õhutama hakkasime siis tagumistest sai kenasti õhu välja kuid esimestest ei tulnud õlitilkagi - sai peasilinder lahti võetud ning mansetid ära vahetatud. Siis asi muutus, esimestest hakkas taas õli tulema ning sai nii palju õhutatud et pedaal täiesti põhja ei vajunud. Idee oli kere korda teha ning siis piduritele veel ring peale teha, et täitsa head saaks.
Üks päev käisin siis pedaali huvi pärast katsumas ja no mitte midagi, pedaal vajub täiesti põhja. Kontrollisin õli ja õlipotsik silmini täis. Lasin siis ühe toru peasilindri küljest lahti, et kontrollida et silinder ikka õli surub ja surus. Ei teagi mida nüüd kontrollida või kuidas edasi käituda? Igasugune abi oodatud.
Ette tänades.
Mure järgmine: ehitan hetkel 01 ning suve keskel sai vahetatud välja kõik klotsid, tagumised töösilindrid, esimesed pidurivoolikud, tagumine pidurivoolik, suppordi küljes olevad torud. Samuti käisid lahti ka suppordid, et kolvid liikuma panna.
Kui õhutama hakkasime siis tagumistest sai kenasti õhu välja kuid esimestest ei tulnud õlitilkagi - sai peasilinder lahti võetud ning mansetid ära vahetatud. Siis asi muutus, esimestest hakkas taas õli tulema ning sai nii palju õhutatud et pedaal täiesti põhja ei vajunud. Idee oli kere korda teha ning siis piduritele veel ring peale teha, et täitsa head saaks.
Üks päev käisin siis pedaali huvi pärast katsumas ja no mitte midagi, pedaal vajub täiesti põhja. Kontrollisin õli ja õlipotsik silmini täis. Lasin siis ühe toru peasilindri küljest lahti, et kontrollida et silinder ikka õli surub ja surus. Ei teagi mida nüüd kontrollida või kuidas edasi käituda? Igasugune abi oodatud.
Ette tänades.
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2078
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Re: Peavalu piduritega
Pidurivoolik(ud) seestpoolt paistes, peale vaadates seda viga ei tuvastagi
-
ssisten
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 19
- Liitunud: 18 Veebr 2020 19:40
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 71.a
Re: Peavalu piduritega
Mis seda põhjustada võib? Kehvad/seisnud voolikud või ei kannata DOT4?
-
jJass
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 258
- Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
- Asukoht: Harjumaa, Tallinn
- Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2
Re: Peavalu piduritega
Võimalik, et ei saanud ühe korraga kogu õhku välja.
Teine põhjus võib olla selles, et on kehvad mansetid. Sellised kipuvad jahedaga jäigaks ja ebatihedaks muutuma.
Pidurivoolikuid tuleb katsetada kahekesi - üks vajutab pedaali (kui pidurivõimendi on olemas, siis töötava mootoriga) ja teine vaatab all, et kas voolikud muutuvad põhiliselt kinnituskoha juurest priskemaks. Ma olen selliselt 2 voolikut katki teinud – hea, et juhtus garaažis, mitte teel.
Teine põhjus võib olla selles, et on kehvad mansetid. Sellised kipuvad jahedaga jäigaks ja ebatihedaks muutuma.
Pidurivoolikuid tuleb katsetada kahekesi - üks vajutab pedaali (kui pidurivõimendi on olemas, siis töötava mootoriga) ja teine vaatab all, et kas voolikud muutuvad põhiliselt kinnituskoha juurest priskemaks. Ma olen selliselt 2 voolikut katki teinud – hea, et juhtus garaažis, mitte teel.
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.
-
ssisten
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 19
- Liitunud: 18 Veebr 2020 19:40
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 71.a
Re: Peavalu piduritega
Sai jälle pidurid ette võetud, siiani sama jama. Paar nädalat tagasi sai peasilinder ära vahetatud - töötab 100%, sest tuli töötava auto pealt.
Lugematu arv kordi juba õhutanud ja nipplitest tuleb ainult puhast õli, aga pedaal ikka pehme. Ei saa aru mis jama on.
Ei usu, et Dot4 mansetid ära söönud?
Lugematu arv kordi juba õhutanud ja nipplitest tuleb ainult puhast õli, aga pedaal ikka pehme. Ei saa aru mis jama on.
Ei usu, et Dot4 mansetid ära söönud?
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Re: Peavalu piduritega
Kas tagumisel teljel on klotside kaugus trumlitest õigeks reguleeritud?
-
jJass
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 258
- Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
- Asukoht: Harjumaa, Tallinn
- Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2
Re: Peavalu piduritega
Kas esimeste pidurite kolvid ja rõngastihendid olid lahti võttes OK?
Mul oli ka kunagi sarnane probleem, et pedaal vajus pärast õhutamist järgmisel päeval poolest saadik läbi ja kasutamisel läks aina hullemaks.
Järelõhutamisel tuli õhku vaid esimestest. Lõin siis supordid laiali.
Ühe pidurisilindri sain korda remondikomplekti abil ja teise sain autolammutusest. Lisaks sai puhastatud peasilinder ja mahuti. Uued peasilindri mansetid jäid seekord vahetamata. Sõidab probleemideta juba mitu aastat.
Mul oli ka kunagi sarnane probleem, et pedaal vajus pärast õhutamist järgmisel päeval poolest saadik läbi ja kasutamisel läks aina hullemaks.
Järelõhutamisel tuli õhku vaid esimestest. Lõin siis supordid laiali.
Ühe pidurisilindri sain korda remondikomplekti abil ja teise sain autolammutusest. Lisaks sai puhastatud peasilinder ja mahuti. Uued peasilindri mansetid jäid seekord vahetamata. Sõidab probleemideta juba mitu aastat.
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.
-
ssisten
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 19
- Liitunud: 18 Veebr 2020 19:40
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 71.a
Re: Peavalu piduritega
Olid küll OK. Õhutasin täna veel mitu korda ja ei saanud ikka heaks. Homme lähen teen kohe pikema tiiru ja töötan pidurid korralikult sisse, võibolla on häda selles, et klotsid uued aga kettad ja trummlid vanad. Eks paistab.Jass kirjutas: ↑19 Juun 2022 14:59 Kas esimeste pidurite kolvid ja rõngastihendid olid lahti võttes OK?
Mul oli ka kunagi sarnane probleem, et pedaal vajus pärast õhutamist järgmisel päeval poolest saadik läbi ja kasutamisel läks aina hullemaks.
Järelõhutamisel tuli õhku vaid esimestest. Lõin siis supordid laiali.
Ühe pidurisilindri sain korda remondikomplekti abil ja teise sain autolammutusest. Lisaks sai puhastatud peasilinder ja mahuti. Uued peasilindri mansetid jäid seekord vahetamata. Sõidab probleemideta juba mitu aastat.
-
jJass
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 258
- Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
- Asukoht: Harjumaa, Tallinn
- Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2
Re: Peavalu piduritega
Üks võimalus on veel, et ei tööta pidurdusjõu regulaator – kolb kinni jne.
Prooviks võib panna pumbale pimeda tagumistele piduritele ja siis vaadata.
Prooviks võib panna pumbale pimeda tagumistele piduritele ja siis vaadata.
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.
Re: Peavalu piduritega
Tere,
mul endal sama probleem, piduriõli püsib sees, tagumised võtab plokkki, aga esimese täiesti null ja pedaal pehme. Kuigi õli käib ilusti läbi, aga survet esimestel ei teki! Väga veider, kõik juba vahetatud ka.
mul endal sama probleem, piduriõli püsib sees, tagumised võtab plokkki, aga esimese täiesti null ja pedaal pehme. Kuigi õli käib ilusti läbi, aga survet esimestel ei teki! Väga veider, kõik juba vahetatud ka.
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 851
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
Re: Peavalu piduritega
Olnud juhus kus pidurivoolik on seest pundunud ja paisunud. Soetada uued või lasta teha ehk.
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.