Peavalu piduritega

Peavalu piduritega

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
s
sisten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 18 Veebr 2020 19:40

Peavalu piduritega

Postitus Postitas sisten »

Tervist!

Mure järgmine: ehitan hetkel 01 ning suve keskel sai vahetatud välja kõik klotsid, tagumised töösilindrid, esimesed pidurivoolikud, tagumine pidurivoolik, suppordi küljes olevad torud. Samuti käisid lahti ka suppordid, et kolvid liikuma panna.

Kui õhutama hakkasime siis tagumistest sai kenasti õhu välja kuid esimestest ei tulnud õlitilkagi - sai peasilinder lahti võetud ning mansetid ära vahetatud. Siis asi muutus, esimestest hakkas taas õli tulema ning sai nii palju õhutatud et pedaal täiesti põhja ei vajunud. Idee oli kere korda teha ning siis piduritele veel ring peale teha, et täitsa head saaks.

Üks päev käisin siis pedaali huvi pärast katsumas ja no mitte midagi, pedaal vajub täiesti põhja. Kontrollisin õli ja õlipotsik silmini täis. Lasin siis ühe toru peasilindri küljest lahti, et kontrollida et silinder ikka õli surub ja surus. Ei teagi mida nüüd kontrollida või kuidas edasi käituda? Igasugune abi oodatud.

Ette tänades.
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2074
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Re: Peavalu piduritega

Postitus Postitas Kytt »

Pidurivoolik(ud) seestpoolt paistes, peale vaadates seda viga ei tuvastagi
s
sisten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 18 Veebr 2020 19:40

Re: Peavalu piduritega

Postitus Postitas sisten »

Mis seda põhjustada võib? Kehvad/seisnud voolikud või ei kannata DOT4?
j
Jass
Foorumi kasutaja
Postitusi: 257
Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
Asukoht: Harjumaa, Tallinn
Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2

Re: Peavalu piduritega

Postitus Postitas Jass »

Võimalik, et ei saanud ühe korraga kogu õhku välja.
Teine põhjus võib olla selles, et on kehvad mansetid. Sellised kipuvad jahedaga jäigaks ja ebatihedaks muutuma.
Pidurivoolikuid tuleb katsetada kahekesi - üks vajutab pedaali (kui pidurivõimendi on olemas, siis töötava mootoriga) ja teine vaatab all, et kas voolikud muutuvad põhiliselt kinnituskoha juurest priskemaks. Ma olen selliselt 2 voolikut katki teinud – hea, et juhtus garaažis, mitte teel.
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.
s
sisten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 18 Veebr 2020 19:40

Re: Peavalu piduritega

Postitus Postitas sisten »

Sai jälle pidurid ette võetud, siiani sama jama. Paar nädalat tagasi sai peasilinder ära vahetatud - töötab 100%, sest tuli töötava auto pealt.

Lugematu arv kordi juba õhutanud ja nipplitest tuleb ainult puhast õli, aga pedaal ikka pehme. Ei saa aru mis jama on.

Ei usu, et Dot4 mansetid ära söönud?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Re: Peavalu piduritega

Postitus Postitas logman »

Kas tagumisel teljel on klotside kaugus trumlitest õigeks reguleeritud?
s
sisten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 18 Veebr 2020 19:40

Re: Peavalu piduritega

Postitus Postitas sisten »

logman kirjutas: 18 Juun 2022 18:09 Kas tagumisel teljel on klotside kaugus trumlitest õigeks reguleeritud?
Kahtlustasin ise ka seda, keerasin klotse lähemale aga ei muutunud midagi.
j
Jass
Foorumi kasutaja
Postitusi: 257
Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
Asukoht: Harjumaa, Tallinn
Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2

Re: Peavalu piduritega

Postitus Postitas Jass »

Kas esimeste pidurite kolvid ja rõngastihendid olid lahti võttes OK?
Mul oli ka kunagi sarnane probleem, et pedaal vajus pärast õhutamist järgmisel päeval poolest saadik läbi ja kasutamisel läks aina hullemaks.
Järelõhutamisel tuli õhku vaid esimestest. Lõin siis supordid laiali.
Ühe pidurisilindri sain korda remondikomplekti abil ja teise sain autolammutusest. Lisaks sai puhastatud peasilinder ja mahuti. Uued peasilindri mansetid jäid seekord vahetamata. Sõidab probleemideta juba mitu aastat.
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.
s
sisten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 18 Veebr 2020 19:40

Re: Peavalu piduritega

Postitus Postitas sisten »

Jass kirjutas: 19 Juun 2022 14:59 Kas esimeste pidurite kolvid ja rõngastihendid olid lahti võttes OK?
Mul oli ka kunagi sarnane probleem, et pedaal vajus pärast õhutamist järgmisel päeval poolest saadik läbi ja kasutamisel läks aina hullemaks.
Järelõhutamisel tuli õhku vaid esimestest. Lõin siis supordid laiali.
Ühe pidurisilindri sain korda remondikomplekti abil ja teise sain autolammutusest. Lisaks sai puhastatud peasilinder ja mahuti. Uued peasilindri mansetid jäid seekord vahetamata. Sõidab probleemideta juba mitu aastat.
Olid küll OK. Õhutasin täna veel mitu korda ja ei saanud ikka heaks. Homme lähen teen kohe pikema tiiru ja töötan pidurid korralikult sisse, võibolla on häda selles, et klotsid uued aga kettad ja trummlid vanad. Eks paistab.
j
Jass
Foorumi kasutaja
Postitusi: 257
Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
Asukoht: Harjumaa, Tallinn
Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2

Re: Peavalu piduritega

Postitus Postitas Jass »

Üks võimalus on veel, et ei tööta pidurdusjõu regulaator – kolb kinni jne.
Prooviks võib panna pumbale pimeda tagumistele piduritele ja siis vaadata.
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.
Vasta