1. leht 2-st
Veidikene peput kergitada...
Postitatud: 05 Veebr 2003 20:11
Postitas matu2103
Minu siksil on taga päris tutikad amordid, kuid need on kuidagi pehmed. Kui auto on tühi, juba siis on tagumine ots maapinnale palju lähedamal kui esimene. Nende kummijullade vahele toppimine ei pidanud kõige paremini just auto teelpüsivusele mõjuma??? Ma ei taha tagumikku väga üles tõsta,tahan vaid et ta oleks esimese osaga tasa. Mida saaks teha?
Postitatud: 05 Veebr 2003 20:50
Postitas Priidic
uued vedrud oleks siin abiks, amordid rikud ka ju nii varsti ära, kui vanade vedrudega ringi kimad
Postitatud: 07 Veebr 2003 12:03
Postitas patric -01
ise panin tagumistele vedrudele poolikud 01 vedrud veel sisse ,kui saab liiga jäik siis tuleb poolikut vedru rellakaga lühendada.
Postitatud: 12 Mär 2003 21:57
Postitas Siksimees
Kui taga otsa tahad üless saada,siis viska alla niva amordikad.Mul on, ja peps on üpris taevas:spin
Postitatud: 12 Mär 2003 22:19
Postitas Landy
Originaali postitas Siksimees
Kui taga otsa tahad üless saada,siis viska alla niva amordikad.Mul on, ja peps on üpris taevas:spin
Niva omanikuna julgen lisada, et kui need omakorda mosse (näit 412) omadega asendada, siis saad amordi käigu ka pikemaks. Kinnitused on samad, mis siksil.
Postitatud: 12 Mär 2003 22:24
Postitas stann
sapaga omasid peaks ka saama aretada..tean ühte kes pani Golf GTI-le sapaka vedrud ja kusjuures päris hea oli:)
Postitatud: 14 Mär 2003 15:44
Postitas Rahu
Mina soovitan ka mosse amordid alla lükata saad tagaotsa esimesest tiba kõrgemale. Välja näeb suht normaalene vaata pilte minu autost siis saad võrdluse[url=http://]
http://www.pimix.com/forum/viewthread.php?tid=695[/url]
Postitatud: 14 Mär 2003 16:32
Postitas wax
02/04 tagavedrud ju juhul abiks

Postitatud: 14 Mär 2003 17:27
Postitas Anonymous
02/04 tagavedru ja niva amort teevad asja päris kõrgeks-enda autol oli.Selline tunne oli, et sõidaks nagu VOLVO cross countriga:lol
Postitatud: 14 Mär 2003 19:14
Postitas põletaja
njah aga tegelt see kergitamine polegi nii hea omal sai just sild kõhualla tõmmatud et vähem rapsiks
Postitatud: 15 Mär 2003 03:46
Postitas ciccero
matu muretse tegemise jaoks teine auto. see jus sul jummala originaal. ära riku ära. asi läheb järjest rohkem hinda ju.
Postitatud: 22 Mär 2003 09:01
Postitas jeejee
mina panin enda omale uued 02/04 vedrud ja ei ole ta nii üleval midagi, mõõdukalt ilus.
Postitatud: 24 Mär 2003 13:02
Postitas wax
Ma tahaksin oma künal nii esi- kui tagaosa jäigemaks saada, kergitada pole vaja. Nõuanded?
Postitatud: 24 Mär 2003 13:33
Postitas 2107
Siis pead panema sama pikad (rällakaga saad mõõtu), aga jäigad vedrud.Volga omadega saab hästi jäigaks!
Postitatud: 24 Mär 2003 16:09
Postitas wax
Volga omad on sama läbimõõduga?
Postitatud: 24 Mär 2003 19:53
Postitas 2107
Minu mäletamist mööda läksid küll suht normaalselt alla.Kunagi sai ühele jääraja riistale pandud, et siis saab pagasniku liiva täis panna.Need olid Volga 24 esimesed.Volga vedrul on üleval otsas sälgud 1-4 tk., mida rohkem,seda kõvem.Mul olid 3 sälguga ja tee peal küll enam sõita ei saanud.1 sälguga oleks vast mõeldav, kui raskust ka peale panna.
Postitatud: 25 Mär 2003 09:27
Postitas wax
tänud!

tagasillaga peaks siis OK olema.
mida ette soovitad panna või mida teha et jäigem oleks?
Postitatud: 27 Mär 2003 22:09
Postitas matu2103
Mina mõtlesin oma auto tagaosa kergitamise pealt ümber. Mida madalam, seda paremini püsib teel ja seda mõnusam sõita. Ja ega sellisele autole vist tõesti kõrge tagaots ei sobi ka. Ikkagi 03 Lux

Postitatud: 06 Apr 2003 13:01
Postitas Moss
mina laseks hoopis nina madalamale
Postitatud: 06 Apr 2003 17:25
Postitas Valdz
Ma olen Matu2103-ga nõus, proovige kellegi autoga sõita enne kui kergitama hakkate. Sõitsin korra ühe 06-ga millel oli kõik vedrud olid kõvemad ja kõrgemad. Igatahes kruusateel oli see auto küll juhitamatu. 50-60'ga auto juba ujus jubedalt.