Minu siksil on taga päris tutikad amordid, kuid need on kuidagi pehmed. Kui auto on tühi, juba siis on tagumine ots maapinnale palju lähedamal kui esimene. Nende kummijullade vahele toppimine ei pidanud kõige paremini just auto teelpüsivusele mõjuma??? Ma ei taha tagumikku väga üles tõsta,tahan vaid et ta oleks esimese osaga tasa. Mida saaks teha?
Originaali postitas Siksimees
Kui taga otsa tahad üless saada,siis viska alla niva amordikad.Mul on, ja peps on üpris taevas:spin
Niva omanikuna julgen lisada, et kui need omakorda mosse (näit 412) omadega asendada, siis saad amordi käigu ka pikemaks. Kinnitused on samad, mis siksil.
Mina soovitan ka mosse amordid alla lükata saad tagaotsa esimesest tiba kõrgemale. Välja näeb suht normaalene vaata pilte minu autost siis saad võrdluse[url=http://]http://www.pimix.com/forum/viewthread.php?tid=695[/url]
Minu mäletamist mööda läksid küll suht normaalselt alla.Kunagi sai ühele jääraja riistale pandud, et siis saab pagasniku liiva täis panna.Need olid Volga 24 esimesed.Volga vedrul on üleval otsas sälgud 1-4 tk., mida rohkem,seda kõvem.Mul olid 3 sälguga ja tee peal küll enam sõita ei saanud.1 sälguga oleks vast mõeldav, kui raskust ka peale panna.
Mina mõtlesin oma auto tagaosa kergitamise pealt ümber. Mida madalam, seda paremini püsib teel ja seda mõnusam sõita. Ja ega sellisele autole vist tõesti kõrge tagaots ei sobi ka. Ikkagi 03 Lux
Ma olen Matu2103-ga nõus, proovige kellegi autoga sõita enne kui kergitama hakkate. Sõitsin korra ühe 06-ga millel oli kõik vedrud olid kõvemad ja kõrgemad. Igatahes kruusateel oli see auto küll juhitamatu. 50-60'ga auto juba ujus jubedalt.